تحلیلی از داؤد نعیم

"عطا محمد نور و چکچکیانش درشرایط حاضر به حیث افزار موجی از دسایس ایران - روسیه و شبکه های متحدان کوچک و بزرگ آنها قرار دارند.

رژیم ایران پلان فتنه اندازی اش را اینار توسط مزدوران ماهر و حرفه وی اش، مافوق طاقت و توان عطامحمد نور و اطرافیان وی طرح ریزی نموده است.

پلان فتنه اندازی رژیم ایران که جهت تضعیف دولت افغانستان که آنرا یک پروژه امریکایی توصیف می دارد می باشد. مزدوران ماهر ایران پلان و طرح دارند که عطامحمد نور نباید کوچکترین عقب نشینی از موضع ستیزه گری خود اختیار کند. موجودیت حلقه ای ماهر و تبلیغاتی جهت به اصطلاح پشتیبانان عطامحمد نور مامور بر آن اند که نظام نیم بند افغانستان را با عطامحمد نور یکجا به سمت گودال و زوال بکشانند.

با غلتاندن عطامحمد نور و یارانش دریک جنگی داخلی ، رژیم ایران می خواهد زمینه هایی را به وجود آورد تا آنکه ممکن گردد که امریکا را از آن طریق با همکاری و نزدیک شدن با ایران مجبور گرداند.

از نظر محتوا، رژیم ایران با همدستی با روسیه می خواهد عطامحمد نور را با یک آزمونی فوق طاقت وی قرار داده از موجودیت همچو حالت و وضعیتی ماهی مرادش را از آب گِل آلودی به کف آرد.

در غیر صورت این چه تصادفی می تواند باشد که مزدوران شناخته شده ای ایران در افغانستان در خفیه و نیز آشکارا همه به یک صدا آواز فته انگیزی به سر کرده گی عطا محمد را پنهان و آشکار مطرح کنند؟

آیا از جمع مزدوران شناخته شده ای ایران در افغانستان امروز کسی است که به این اعمال غیر قانونی عطامحمد آشکارا و یا در خفیه لبیک نگوید؟"

---------------------------------------------------------------
به امید اصلاحات وسیع اجتماعی در افغانستان عزیز
به پیش به سوی مبارزه با فساد اداری و آوردن صلح بین الافغانی!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!
به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!
به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!
به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما