در صورتی که آقای انجنیر محمد داؤد به حیث والی جدید ولایت باستانی بلخ تعین شده است، پس عطامحمد نور و پشتیبانان وی چه می خواهند، به غیر از تضعیف و تخریب نظام افغانستان؟

خواست واقعی مردم افغانستان این است، که نه تنها از آقای عطامحمد نور، بلکه از جمله آنانیکه در شانزده سال اخیر خود را دارنده گان میلیونها دالر و میلیارد ها افغانی ساخته اند، حساب دقیق گرفته شود، که این همه ثروت ها، جایدادها و دارایی ها را در شانزده سال اخیر از کدام راه ها و از کدام طُرُق به دست آورده اند!

آیا باید یک برطرفی از مقام دولتی و یا یک استعفی از مقام دولتی همه حساب گیری های دقیق مالی و حساب دهی های دقیق مالی به دست آورنده گان میلیونها دالر و میلیارد ها افغانی شانزده سال اخیر را تخفیف بدهد؟

نخیر خواست مردم فقیر افغانستان، خاست آن تعدادی که در این سرمای زمستان نه نانی کافی بر لب دارند، نه لباس کفافی برتَن دارند و نه سرپناهی گرمی بر سر دارند، اینست که نه تنها از آقای عطامحمد نور، بلکه از جمله آنانیکه در شانزده سال اخیر خود را دارنده گان میلیونها دالر و میلیارد ها افغانی ساخته اند، حساب دقیق گرفته شود، که این همه ثروت ها، جایدادها و دارایی ها را در شانزده سال اخیر از کدام راه ها و از کدام طُرُق به دست آورده اند!

همچنان جهت روشن شدن موضوعی که کی و یا کی ها، و نیز روی چه منظوری از آقای عطامحمد نور پُشتیبانی می کنند، باید به زیر زره بین منافع ملی مردم ما به بررسی و به تحلیل گرفته شود!

امروز کی و روی چه منظوری از آقای عطامحمد نور پُشتیبانی می کنند؟

سوال عنوان پا بر جاست:

آیا پُشتیبانان عطامحمد نور از الف تابه ی تمایل به ایران - روسیه ندارند و همواره در پی تخریب و تضعیف نظام نو نهاد افغانستان نیستند؟

امید در همچو وضعیت اساس و در عین حال بغرنج هموطنان آگاه ما در امر رسیده گی به همچو موضاعتی مهمی نیز کوتاهی از خود نشان ندهند!

---------------------------------------------------------------
به امید اصلاحات وسیع اجتماعی در افغانستان عزیز
به پیش به سوی مبارزه با فساد اداری و آوردن صلح بین الافغانی!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!
به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!
به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!
به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما