در همه این مفسدین اداری، غاصبین دارایی های عامه، غاصبین زمین های دولتی پانزده سال اخیر افغانستان جنگزده ای ما، یکی دو خصلت مرکزی است که بدون استثناء هویدا می باشد و آن یکی خصلت کذب و دروغ و یک هم خصلت حرام خوری، مردارخوری و لاشخوری جاهلانه است.

سوال در این جا خیلی ساده و عام فهم مطرح می گردد:

آیا خداوند متعال برای کسی حق آنرا داده است که در عین حالی که از ثروت های گزاف رشوه، غصب دارایی های عامه، حق طفل یتیم و بی نوا و غیره طرق غیر قانونی و نا مشروع جیب هایش پر است، خود را "مجاهد" هم بنامد؟

جواب هم خیلی ساده، واضیع و کوتاست:

نه خیر نه، خداوند متعال برای هیچکسی حق آنرا نداده است که در عین حالی که از ثروت های گزاف رشوه، غصب دارایی های عامه، حق طفل یتیم و بی نوا و غیره طرق غیر قانونی و نا مشروع جیب هایش پر است، و در همچو حالت و وضعیتی خود را "مجاهد" هم بنامد!

اگر میگویید که نه، این پول ها و ثروت های گزاف ما از راه های غصب دارایی های عامه، حق طفل یتیم و بی نوا و غیره طرق غیر قانونی و نا مشروع وارد جیب های تان نشده است، یعنی این ثروت های تان همه حلال اند و حرام نیستند، پس لطفاٌ به مردم فقیر افغاستان که در سرمای سرد زمستان غذای کافی برای خوردن و لباس کافی بر تن ندارند، لطفاٌ پاسخ دهید که این همه ثروت ها را از کجا و به چه طریق به دست آوردید؟

اینبار آواز ملکوتی با کلام مودبانه به شما امر می کند که هر چه زود تر حق مسلم اطفال بی نوا، حق مسلم یتیمان جنگزده و فقیر را، حق مسلم جمله مستضعفین افغانستان را به آنها مسترد نمایید، آنها از شما سود نمی طلبند، فقط حق مسلم آنها مستر نمایید، که یک تعداد از آنها در همین سرمای زمستان از شدت سرما و تنگدستی جان های شیرین خود را از دست می دهند.

لیکن قهر مردم آواز ملکوتی همرا با کلام مودبانه ندارد!

قهر مردم همراه با قهر خداوند متعال است!

قهر مردم "مردار خوران لاشخور را" با هر شکل و شمایلی که جلوه گری نمایند، حتی از ریش نیز، آویزان می کند!

و من الله توفیق

----------------------------------------------

به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!

به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!

به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!

به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!

به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما