نامه سرگشاده به دونالد ترامپ
رسالة مفتوحة الی دونالد ترامب
بسم الله الرحمن الرحیم
نحمده ونصلی علی رسوله الکریم
وبعد
از طرف عبدالخالق صارم بن عبدالظاهر به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا !
سلام علی من اتبع الهدی ، أسلم تسلم .
و (یاأهل الکتاب تعالوا الی کلمة سواء بیننا و بینکم أن لانعبد إلا الله و لانشرک به شیئا ولایتخذ بعضنا بعضا أربابا من دون الله فإن تولوا فقولوا اشهدوا بأنا مسلمون ).

آقای ترامپ !
هر رئیس جمهور که بالای آمریکا تعیین شده است ، سعادت و خوشبختی مردم آمریکا وهمچنین تأمین صلح وأمنیت برای مردم آمریکا وحتی برای بیشتر از کشورهای جهان را ادعا نموده است ، واگر شما هم همچو ادعایی را دارید ودر ادعای خود صادق هستید ، پس به نکات ذیل توجه کنید :
1-هیچ راه ، چاره و شیوه ای برای نجات ملت آمریکا ازین بدبختی ، جنگ، نا امنی ، رنج ، آدم ربایی، چور وچپاول ، موا دمخدر ، أفسردگی ، افسارگسیختگی ، فقر ، بیکاری و...... وجود ندارد بجز اینکه اسلام را بپذیرید ومسلمان شوید و قرآن را به عنوان قانون اساسی آمریکا انتخاب کنید ، تا اجر و مزد و پاداش خود را در دنیا و آخرت کسب نمائید .
2-حمایت و پشتیبانی شما از رژیم اشغالگر یهودی و از حکومت نام نهاد اسرائیل ، بغیر از نابودی و بربادی آمریکا دیگر دستآوردی نخواهد داشت ، زیرا یهودیان مار زیر آستین و یا موریانه ای هستند که آمریکا را از درون می جوند و می خورند وبالآخره فرو می ریزانند .
3- محاکم تفتیش عقائد و یا انگیزیسیون که در قرون وسطی چهره خشن ، تروریست ووحشتناک یهودیت و مسیحیت تحریف شده را به نمایش گذاشت ، اکنون هم نمونه های ازین محاکم تفتیش عقائد ، بعد از آغاز جنگ صلیبی معاصر توسط آمریکا ایجاد گردیده است ، مانند زندان گوانتانامو ، ابوغریب و بگرام !
بخاطر آینده نگری برای مردم آمریکا ، این زندان هارا هر چی عاجل مسدود نمائید !
4-شما اگر از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری می کنید ، این را هم بدانید که آمریکا نیست مگر همان مهاجرین که آنجا رفتند و آمریکا را ساختند به شمول خودتان ، وباشندگان اصلی آمریکا که سرخ پوستان هندی بودند ، توسط کریستف کلمب یهودی وهمراهانش، قتل عام گردیدند ! حتی در سال 1830 م اندروجکسون قانون سرخ پوست زدایی را صادرنمود !واین کشتار جمعی بقایای سرخ پوستان هنوزهم ادامه دارد !
5-ملیشه ها وتفنگداران آمریکایی که در هرگوشه و کنار جهان پراکنده هستند ، از جمله افغانستان ، این ملیشه هارا دوباره به آمریکا فرابخوانید ، هنگامیکه فروپاشی یک ملت نزدیک شود ، نیروها و انرژی هایش پراکنده می شوند ، و آمریکا در همچو حالتی به سر می برد !
6- کاپیتالیزم ، سکولاریزم و دموکراسی که قرن ها توسط یک مشت مفتخوار ، خون اکثریت محروم را زالو وار در آمریکا واین جا وآنجای جهان مکیده است ، اکنون دیگر پرزه استهلاک شده هستند و باید جای خودرا برای اسلام تخلیه کنند، من لحظه ای که این حرف هارا می نویسم ، صدای شکستن استخوان های کاپیتالیزم ، سکولاریزم و دموکراسی را می شنوم !
7-شما اگر به حقانیت اسلام شک دارید ، از دانشمندان ، نوابغ ، متخصصین ، متفکرین و مخترعین خود بپرسید و معلومات بگیرید ، واین چیزیست که قرآن به آن سفارش می کند و می گوید : (فاسئلوا أهل الذکر إن کنتم لاتعلمون ) .
8-شاید جسارت و گستاخی شما در برخورد با واقعیات جهان، بویژه مسلمانان ، موجب تحولات و برهم خوردن معادلات فعلی حاکم بر جهان گردد که همه این ها به نفع آمریکا نخواهد بود ، مبارزه بیهوده شما با اسلام ، خدا و مبدأ هستی و آفرینش ، شما و آمریکا را بیشتر از پیش به ابتذال وبن بست خواهد کشید!
9- خون که امروز در رگهای آمریکا در جریان است ، از سوی مسلمانان پمپ می شود ، اسلام و مسلمانان به شما ضرورت ندارند ، بلکه این شما و آمریکا هستید که به اسلام ضرورت دارید ، تا آن لایه های چند قرن از انحراف ، کژی وى ، جنايت و بشرستیزی را از چهره تاریخ و کشور خود بزدایید و خلأ اعتقادی خود و نظام خود را پر نمایید .

فإن تولیت فإن علیک إثم الأریسیین

وماعلینا إلاالبلاغ
1395 /11/11هش