یک سال قبل از امروز و در 7 حمل سال 1400 ، نامه ای سرگشاده ای به جوبایدن ، نوشته بودم ، اکنون بعد از گذشت یک سال به آن نامه که مراجعه نمودم ، متوجه شدم که فقره های 4 ، 7 و 8، تحقق یافته است ، نخست آنچه را که تحقق یافته است ، از نظر می گزرانیم ، سپس متن نامه را مطالعه می کنیم ، و در اخیر ، بالای فقره شماره 8 اندکی مکث ، می کنیم !

4- آزادی زندانیان بگرام .

7- فرار ملیشه های آمریکایی و همپیمانان صلیبی اش از افغانستان .

8- افشاء شدن سیمای اصلی شعارهای دروغین آمریکایی و رسوا شدن چهره ای عوام‌فریب دموکراسی .
..........................................
نامه سرگشاده به جوبایدن

بسم الله الرحمن الرحیم

نحمده و نصلی علی رسوله الکریم .

از طرف عبدالخالق صارم، به جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا .

سلام علی من اتبع الهدی .

أمابعد

فإني أدعوك بدعاية الإسلام، أسلم تسلم يؤتك الله أجرك مرتين.

و (یاأهل الکتاب تعالوا الی کلمة سواء بیننا و بینکم أن لانعبد إلا الله و لانشرک به شیئا ولایتخذ بعضنا بعضا أربابا من دون الله فإن تولوا فقولوا اشهدوا بأنا مسلمون ).

آقای بایدن !

اگر چی می دانم که در وضعیت صحی بحرانی قرار دارید .
حافظه خود را از دست داده اید، هذیان می گویید، فراموش می کنید، رفتار های تان ناموزون شده است، به طور مثال :

در اول روز می گویید:
نیروهای تان را از افغانستان بیرون می کنید.

ساعت 10 صبح می گویید:
قسمتی از نیرو هارا بیرون می کنیم و قسمتی را می گذاریم.

چاشت همان روز می گویید :
نیرو های خود را از افعانستان بیرون نمی کنیم.

ساعت 2 بعد از ظهر می گویید:
شرائط و اوضاع را مطالعه نموده در قسمت موجودیت نیروهای خود تصمیم می گیریم.

عصر همان روز می گویید:
در باره موجودیت نیروهای خود با دیگر همپیمانان خود مشورت می کنیم.

در شامگاه همان روز می گویید :
طبق جدول توافقنامه دوحه، مشکل است که نیرو های خود را بیرون نماییم.

در نیمه شب می گویید:
قصد نداریم نیرو های ما بطور دائم در افغانستان باقی بمانند !

و ده ها و بلکه صدها تناقض گویی و لغزش و لنگش زبانی دیگر .

و اکنون مردم آمریکا در قسمت شما فقط سه گزینه پیش روی، دارند :

1- برای آمریکا رئیس جمهور جدید انتخاب شود وشما نیز در قصر سفید و در قلب سیاه اش، باقی بمانید .

2- برای آمریکا رئیس جمهور جدید انتخاب شود وشما در قصر شخصی خودتان، منتقل شوید .

3- یا اینکه بعد از ترور جان کندی ، رئیس جمهور اسبق آمریکا ، توسط حزب جمهوری خواه، اولین رئیس جمهور آمریکا باشید که بر بالای چوکی ریاست جمهوری، روح تان قبض می گردد .

با در نظرداشت مطلب فوق، باید گفت هر رئیس جمهور که بالای آمریکا تعیین شده است، سعادت و خوشبختی مردم آمریکا وحتی پا را ازین فراتر گذاشته و هدایت، آزادی و صلح را برای همه جهان ادعا نموده است، و شما نیز در کمپاین انتخاباتی خود، همچو ادعا هایی را داشتید !

پس به نکات ذیل توجه کنید :

1-هیچ راه، چاره و شیوه ای برای نجات ملت آمریکا ازین بدبختی، جنگ، نا امنی، پریشانی، آدم ربایی، چور وچپاول، اعتیاد به موادمخدر، أفسردگی، افسارگسیختگی جنسی، سرگیچی، فقر، بیکاری و...... وجود ندارد بجز اینکه اسلام را بپذیرید ومسلمان شوید و قرآن را به عنوان قانون اساسی آمریکا انتخاب نمایید، تا اجر، مزد و پاداش خود را در دنیا و آخرت کسب نمائید .

2-حمایت و پشتیبانی شما از رژیم اشغالگر یهودی و از حکومت نام نهاد اسرائیل، بغیر از نابودی و بربادی آمریکا دیگر دستاوردی نخواهد داشت، زیرا یهودیان مار زیر آستین و یا موریانه ای هستند که آمریکا را از درون می جوند و می خورند وبالآخره فرو می ریزانند .

ما مسلمانان در درازنای تاریخ طولانی خود، همیشه از یهودیان دفاع نموده و آنهارا از زیر شلاق و شکنجه نصارا، و از زیر تازیانه های اجداد تو، آنها را نجات دادیم و درنتیجه در میان ما در صلح، امنیت و آسایش، زندگی نمودند ولی در نهایت سزای ما مانند سزای کسی بود که حیوان درنده کفتار را از شر دیگر درندگان، در خانه خود جای می دهد .

3- پخش و نشر مسیحیت در میان مسلمانان توسط کلیساهایی آمریکا از جمله قصر سفید، آمریکا را تبدیل به بازیچه یی برای تمسخر و پوزخند در نزد جهانیان ساخته است، زیرا این چرندیات و افسانه های که به دروغ به دین عیسی علیه‌السلام، نسبت می دهید، هیچ رابطه ای به دین عیسی ندارند، بلکه این دین شما، مکتب فلسفی پولسیزم یهود است که از افسانه بافی های یونان، روم، هند و ایران باستان گرفته شده است .

راستی !

انسان تعجب می کند که چگونه در این عصر علم و دانش و ترقی و تمدن، بازهم ملیون ها انسان را می بینیم که در دام این تخیلات، اوهام و ارتجاع، گیر مانده اند !

4- محاکم تفتیش عقائد و یا انگیزیسیون که در قرون وسطی چهره خشن، تروریست و وحشتناک یهودیت و مسیحیت تحریف شده را به نمایش گذاشت، اکنون هم نمونه های ازین محاکم تفتیش عقائد، بعد از آغاز جنگ صلیبی معاصر توسط آمریکا، ایجاد گردیده و رهبری می شود، مانند زندان گوانتانامو، ابوغریب و بگرام !

بخاطر آینده نگری برای مردم آمریکا، این زندان هارا هر چی عاجل مسدود نمائید !

5- وعظ و نصیحت نمودن ما مسلمانان، در باره حقوق بشر و حقوق زنان، خود نقض صریح حقوق بشر و زیر پا نمودن حق آزادی انسان است.

ما خود می توانیم و این ظرفیت و مهارت را داریم که در باره سرنوشت خود، تصمیم بگیریم.

و فقط شما را توصیه می کنیم که دیگر حقوق مردم آمریکا را به رسمیت بشناسید و آنها را از زیر کابوس نظام آمپریالیستی جهانخوار خود آزاد کنید.

اگر به جورج فلوید اجازه ندادید که نفس بکشد، بعد ازین دیگر بگذارید که مردم آمریکا نفس بکشند.

و در باره حقوق زنان از شما می خواهیم که اقلا معاش مردان و زنان را در آمریکا یکسان بسازید !

تا با این گام های شما مردم آمریکا و جهانیان، آن تاریخ خونبار آمریکا را به شکل تدریجی فراموش کنند .

بیایید هر دو باهم تاریخ آمریکا را کمی ورق بزنیم :

باشندگان اصلی آمریکا که سرخ پوستان هندی بودند، توسط کریستف کلمب یهودی وهمراهانش، قتل عام گردیدند !

حتی در سال 1830 م اندروجکسون، قانون سرخ پوست زدایی را صادرنمود!

و پیش از آن، جرج واشنگتن که به قمار بازی و برده فروشی، مشهور بود و شما در مراسم تحلیف خود از وی خیلی به خوبی یاد می کردید، فرمان داد که خانه های سرخ پوستان هندی تبدیل به قبرستان آنها گردد .

و توماس جفرسون نیز فرمان سرخ پوست زدایی را صادر نمود و از سخنان مشهورش هم یکی این بود که می گفت :

( درخت آزادی باید همیشه با خون آبیاری گردد تا شاخه هایش شاداب باقی بمانند ) و شاید طبق همین تئوری جفرسون، بود که شما نیز در مراسم تحلیف خود، از حاکمیت آمریکا بالای جهان حرف می زدید !

و آبراهام لینکلن نیز فرمان نابودی سرخ پوستان را صادر نموده و 18 هزار آنان را بدون محاکمه و فقط بخاطر لذت بردن از فریاد های شان در هنگام شکنجه، به زندان افگند .

واین کشتار جمعی بقایای سرخ پوستان هندی بیچاره، هنوزهم ادامه دارد !

6- دخالت شما در امور داخلی ما مسلمانان، گاهی تحت عنوان پروژه ( دروغین ) صلح و نیرنگ بازی با ما، و گاهی تحت عنوان مبارزه با تروریزم و اشغال سرزمین ما و گاهی تحت عنوان معامله قرن و گذاشتن نقشه جدیدی برای فلسطین، و گاهی تحت عنوان نابودی سلاح های کشتار جمعی و قتل عام مسلمانان، خود بیانگر بیماری های روانی، شخصیت دوگانه و عقاید و باور های سست و بی اساس است که حکومت و ملت آمریکا از آن رنج می کشند و منبع و آبشخور آنهم، همان تروریزم مسیحی = پولسیستی و انجیل های تحریف شده و کتاب تروریستی تلمود یهودیان، می باشد .

7- ملیشه های جنگی و دزدان دریایی آمریکا که در هرگوشه و کنار جهان، بخاطر آبیاری نمودن درخت آزادی با خون ! پراکنده هستند، از جمله افغانستان، این ملیشه هارا دوباره به آمریکا فرابخوانید، هنگامیکه فروپاشی یک ملت نزدیک شود، نیروها و انرژی هایش پراکنده می شوند، و اکنون آمریکا در همچو حالتی به سر می برد !

فرانسیس فوکویاما، هنگامیکه از پایان تاریخ سخن می گوید، او در واقع از پایان آمریکا صحبت می کند و مشکل که این محققین آمریکایی ناآگاهانه از آن رنج می کشند اینست که همیشه تلاش می کنند تا دیگر جوامع بشری را در روشنی معیار های جامعه رو به زوال خود، ارزیابی نمایند !

8- کاپیتالیزم، سکولاریزم و دموکراسی که قرن ها توسط یک مشت مفتخوار، خون اکثریت محروم را زالو وار در آمریکا واین جا وآنجای جهان مکیده است، اکنون دیگر پرزه استهلاک شده هستند و باید جای خودرا برای اسلام، تخلیه نمایند .

شما که چند قرن مردم جهان را با بهشت خیالی دموکراسی فریب دادید، اکنون خود تان شاهد بودید که چگونه توسط مردم خودتان و در داخل کنگره آمریکا، چهره عوام‌فریب دموکراسی به نمایش گذاشته شد و در نهایت کفن دموکراسی به غارت رفت .

من لحظه ای که این حرف هارا می نویسم، صدای شکستن استخوان های آمریکا را می شنوم .

و نسل های آینده ما وشما شاهد خواهند بود که قصر سفید را تبدیل به مسجد می نماییم، طوریکه در کنار قصر کرملین، مسجد اعمار نمودیم .

9- شما اگر به حقانیت اسلام شک دارید، از دانشمندان، نوابغ، متخصصین، متفکرین و مخترعین خود در عرصه های مختلف، بپرسید و معلومات بگیرید، واین چیزیست که قرآن به آن سفارش می کند و می گوید : (فاسئلوا أهل الذکر إن کنتم لاتعلمون ) .

10- در چند سال آینده اگر شما در قبال واقعیات جهان، بویژه مسلمانان و قضیه فلسطین، با جسارت و گستاخی بر خورد نمایید، در نتیجه آن ما شاهد تحولات و برهم خوردن معادلات فعلی حاکم بر جهان خواهیم بود که همه این ها به نفع آمریکا نبوده و نیست .

مبارزه بیهوده شما با اسلام و مسلمانان و جنگ علیه طبیعت، شما و آمریکا را بیشتر از پیش به ابتذال وبن بست و تجرید، خواهد کشید!

11-ما مسلمانان به شما ضرورت نداریم، بلکه این شما هستید که به مسلمانان و اسلام ضرورت دارید تا توسط آن، آن لایه های سرهم شده ای از جنایت، ترور، خشونت، وحشت، انحراف، کینه توزی، فساد، تبعیض، آنارشیزم، نقض حقوق بشر، زن ستیزی و بشرستیزی را از چهره تاریخ خود بزدایید و از پرونده کشور خود بردارید، و آن خالیگاه عقیده وی را در جامعه و روان های تان، تعبیه نمایید .

و ما همچنان برای نجات شما ازین باتلاق، کوشش خواهیم نمود .

فإن توليت فإن عليك إثم الأریسيين .

و ماعلينا إلا البلاغ
..........................................

و اکنون در فقره شماره 8 این را اضافه می کنم که :

همانطوریکه صدای شکستن استخوان های آمریکا را یکسال قبل می شنیدم ، اکنون علائم و نشانه های تجزیه و متلاشی شدن آمریکا را ، مشاهده میکنم و بشریت به زودی از نیش و شاخ آمریکا ، این وحشی ترین حیوان درنده ، نجات خواهد یافت و در آینده در این باره ، یه یاری ، الله متعال ، خواهم نوشت .