در ادامه گذشته...

3-موقف رهبران سیاسی غرب !

- در این روز ها که روسیه بر اوکراین مسیحی - یهودی ، حمله نموده است ، همه رهبران سیاسی غرب صلیبی ، در یک جبهه واحد ، علیه روسیه قرار گرفته اند .

اما زمانیکه روسیه کشور مسلمان سوریه را به بهانه حمایت از رژیم بشار الاسد ، بمباران نموده و مسلمانان این کشور را ، نسل کشی می نمود ، همین رهبران سیاسی غرب صلیبی ، علیه روسیه قرار نگرفتند ، بلکه همه شان ، روسیه را در بمباران نمودن سوریه همکاری نموده و در سوریه مسلمانان را نسل کشی نموده و تمام بنیه های اقتصادی این کشور را ، ویران نمودند و در عین وقت کوشش نمودند تا به رژیم بشار الأسد ، هیچ آسیبی نرسد .

- هنگامیکه ، ویتالی شاکون ، سرباز اوکراینی ، بخاطر جلو گیری از پیشروی تانک های روسیه ، بر بالای پلی در منطقه خرسون ، در یک عملیه انتحاری ، خود را منفجر می کند و پل را نیز ویران می کند .
این سرباز فورا لقب قهرمان ملی را کسب می کند .

اما اگر مسلمانی بخاطر آزادی کشور خود از وجود اشغالگران ، عملیات استشهادی انجام دهد ، برای این مسلمان فورا لقب تروریست و هراس افکن ، می دهند .

- مرز بانان پولندی ، پناهندگان اوکراینی را با آغوش باز استقبال نموده و غذا و لباس برای شان آماده می کند .

در حالیکه همین مرزبانان پولندی ، مسلمانان عراق و سوریه و افغانستان را در مرز های بلاروس ، به آتش و گلوله می بستند ، حتی هنگامیکه 59 شهروند عراقی ، سوری و آفریقایی که در اوکراین زندگی می کردند ، همراه با مردم اوکراین به طرف پولند رفتند ، همین مرزبانان پولندی به این 59 نفر به جرم مسلمان بودن اجازه دخول به پولند را نمی دهند ، زیرا مسلمان بودند .

- کشور چک اعلان نمود که هرکی جنگ روسیه علیه اوکراین را تأييد می کند ، برای مدت سه سال زندانی می گردد .

اما هنگامیکه روس ها بر افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا ، حمله نموده و زن و مرد و خرد و کلان این کشور ها را از دم تیغ گزرانید ، چک این
کشورصلیبی همچو موقف را در برابر روسیه اتخاذ نکرد ، زیرا مردم افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا مسلمان بودند .

- کشور لتوانیا ، تأيید نمودن حمله روسیه بر اوکراین را در کشور خود ، غیر قانونی اعلان می کند .

اما هنگامیکه روس ها بر افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا ، حمله نموده و زن و مرد و خرد و کلان این کشور ها را از دم تیغ گزرانید ، لتوانیا این
کشورصلیبی همچو موقف را در برابر روسیه اتخاذ نکرد ، زیرا مردم افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا مسلمان بودند .

- کشور آلمان ، آواز خوان رسمی خود را از وظیفه اش برکنار می کند ، زیرا او حمله روسیه بر اوکراین را محکوم نکرده بود .

اما هنگامیکه روس ها بر افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا ، حمله نموده و زن و مرد و خرد و کلان این کشور ها را از دم تیغ گزرانید ، آلمان این
کشور صلیبی ، همچو موقف را در برابر روسیه اتخاذ نکرد ، زیرا مردم افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا مسلمان بودند .

-صدر اعظم بلغاریا چنین می گوید :
پناهندگان اوکراینی ، مانند آن پناهندگان که به دیدن آنها عادت کرده ایم ، نیستند ، به همین خاطر ما به آنها خوش آمدید می گوییم ، این ها اروپاییان هوشمند و تعلیم یافته بوده و تروریست نیستند .

اما بلغاریا این کشور صلیبی در برابر وحشی ترین تروریست ها ، مانند یهودیان که فلسطین را اشغال نمودند ، و روسهای که مردم افغانستان ، مردم چیچن ، مردم سوریه و مردم لیبیا را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی که با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار که بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تائوئیست های چین ، که مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، بلغاریا در برابر هیچ یکی از این تروریست های آدم کش ، همچو موقف را اتخاذ نکرد .

- محصلین روسی از پوهنتون های اروپا ، رانده می شوند ، زیرا حکومت کشور شان بر اوکراین حمله نموده است .

اما هنگامیکه روس ها بر افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا ، حمله نموده و زن و مرد و خرد و کلان این کشور ها را از دم تیغ گزرانید ، محصلین روسی از پوهنتون های اروپا اخراج نگردیدند ، زیرا مردم افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا مسلمان هستند ، پس باکی ندارد که کشته شوند !

- یکی از پوهنتون های ایتالیا ، سمپوزیوم و گردهمایی که قرار بود بخاطر یاد بود از نویسنده روسی ، فیودور داستایِفسکی ، برگزار شود ، بخاطر حمله روسیه بر اوکراین ، آن را لغو نمود .

درحالیکه در گذشته ، استخبارات آمریکا Cia ، کتاب های فیودور داستایِفسکی را ، در شوری سابق ، به این دلیل توزیع می نمود که این کتاب ها ارزش های انسانی را ، ترویج می کند ، اما اکنون ، ناگاه فیودور داستایِفسکی ، در داخل قبرش ، جنایت کار شناخته می شود .

- آنتونی بلینکن ، وزیر توطئه های خارجی آمریکا ، عضویت روسیه در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را در خطاب به اعضای سازمان ملل ، زیر سؤال می برد و می گوید : "می‌توان منطقا پرسید آیا یک کشور عضو سازمان ملل ، که تلاش می‌کند یک کشور دیگر عضو را بگیرد ، در حالیکه مرتکب نقض حقوق بشر شده ، موجب درد و رنج بسیار انسانی می‌شود ، باید اجازه داشته باشد که در این شورا باقی بماند؟

اما همین وزارت خارجه یا وزارت توطئه های بیرونی آمریکا ، در سال های که روسیه افغانستان ، چیچین ، سوریه و لیببا را اشغال نموده و بمباران می نمود ، همچو موقف را در برابر روسیه اتخاذ نکرد و هیچگاه عضویت روسیه را در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ، زیر سؤال نبرد .

- کشیش ، بوریس جانسون ، صدراعظم بریتانیا ، در واکنش به بمباران بیمارستان کودکان و زایمان در شهر ماریوپل ، اوکراین ، می گوید :
"غیراخلاقی‌تر از هدف قرار دادن افراد آسیب پذیر و بی دفاع وجود ندارد و آقای کشیش جانسون در تویتر خود نوشته که بریتانیا در حال بررسی حمایت بیشتر برای دفاع اوکراین در برابر حملات هوایی است و پوتین را به خاطر جنایات وحشتناکش بازخواست خواهد کرد .

اما هنگامیکه روسیه ، بالای بیمارستان ها و کودکان افغانستان ، چیچن ، سوریه و لیبیا ، بمب و آتش می ریخت ، آقای کشیش جانسون ، در برابر روسیه همچو موقف را اتخاذ نکرد ، زیرا در نزد کشیش جانسون ، قتل عام مسلمانان ، عمل غیر اخلاقی نه ، بلکه جزء از باور های دینی شان می باشد که از کتاب های تروریستی ، تورات و تلمود و نامه های پولس یهودی و انجیل تحریف شده ، بر گرفته شده است .

ادامه دارد