حمله روسیه بر اوکراین ، عورت غرب شرارت پیشه را ، بیشتر از پیش ، برهنه نموده و بیماری روانی دوگانگی شخصیت این وحشی هارا ، تشخیص داد .


در ادامه گذشته...

2- موقف خبرنگاران غرب .

- چارلی داگاتا، خبرنگار کانال CBS آمریکایی ، با غم و اندوه بخاطر آنچه که در اوکراین واقع می شود ، چنین می گوید :

این عراق و افغانستان نیست ، این اوکراین و یک کشور متمدن و اروپایی است .

گویا که ، آقای چارلی داگاتا ، به این نظر است که عراق و افغانستان ، فقط بخاطر کشته شدن آفریده شده اند ، زیرا مسلمان هستند و اما در کشور های برادران مسیحی اش ، نباید جنگ واقع شود !

- خبرنگار BBC هنگام گزارش دهی جنگ اوکراین ، گریه می کند و باز گریه خود را چنین توجیه می کند که :
معذرت می خواهم ، زیرا آنچه که در اوکراین واقع می شود ، احساسات را بر می انگیزد ، زیرا من انسان ها و کودکان اروپایی را با رنگ سفید و چشمان سبز و موهای زرد می بینم که با راکت های پوتین ، کشته می شوند .

جالب است که این فاشیست ها ، نشنلست ها و این متعصبین و تبعیض گرایان غربی که اکنون از رنگ سفید و چشمان سبز و موهای زرد اوکراینی ها تأسف می خورند که چرا کشته می شوند ، در موارد دیگری که جنایات متوحش تر از آن بالای مسلمانان بارنگ سفید و چشمان سبز و موهای زرد ، تمرین گردید ، در آن موارد ، این گله های آدم خوار ، دیگر رنگ سفید و چشمان سبز و موهای زرد را فراموش کرده بودند !

به ذکر سه مثال اکتفاء می کنیم :

1- هنگامیکه روس ها مردم مسلمان چیچن را نسل کشی می کردند ، این نشنلیست های غربی همچنین عربده نژادی نکشیدند ، در حالیکه مردم چیچن نیز دارای رنگ سفید و چشمان سبز و موهای زرد بودند .
بلی علت این بود که مردم چیچن مسلمان بودند .

2- هنگامیکه صلیبی های صربی با همکاری لانه تروریستی سازمان ملل ، مسلمانان بوسنی را ، نسل کشی می کردند ، این نشنلیست های غربی همچنین عربده نژادی نکشیدند ، در حالیکه مردم بوسنی نیز دارای رنگ سفید و چشمان سبز و موهای زرد بودند .

بلی علت این بود که مردم بوسنی مسلمان بودند .

3- هنگامیکه إشغالگران صهیونیستی در 24 می سال 2021 م ، میرنا ، کودک فلسطینی که دارای رنگ سفید و چشمان سبز و مو های زرد بود ، با پاشیدن گاز کیمیایی بر خانه شان ، در شهر غزه ، اورا کشتند ، این نشنلیست های غربی ، در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ، عربده نژادی نکشیدند .
بلی علت این بود که این کودک فلسطینی مسلمان بود .

علاوه ازآن ، زمانیکه یهودیان فلسطین را اشغال نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه و مردم لیبیا را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تائوئیست های چین ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، هیچ یکی از خبرنگاران لانه تروریستی BBC ، نه گریه کردند و اندوهگین شدند !

- خبرنگار کانال انگلیسی ، الجزیره ، هنگامیکه اوکراینی ها بخاطر فرار از جنگ ، در نزد قطار ازدحام می کنند ، با قهر و غضب چنین می گوید :

به لباس های این ها ببینید ، این کسانیکه از جنگ فرار می کنند ، در شرق میانه و یا در آفریقا نیستند ، این ها خانواده های اروپایی هستند .

بلی !

این گله های آدم خوار ، جهان اسلام را شرق میانه نام گذاشتند تا موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی را ، در خاک فلسطین ، تثبیت نمایند و به این نظر هستند که در شرق میانه باید همیشه جنگ باشد و همیشه مسلمانان این سرزمین کشته شوند و از خطر جنگ این سو و آن سو ، فرار کنند و این اربابان استکبار از پرده های تلویزیون ، این حال و روز مسلمانان را مشاهده کنند !

- روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا ، چنین می نویسد :

اوکراین یک کشور اروپایی بوده و مردم آن ، با ما مشابهت دارند ، جنگ دیگر در جوامع به انزوا کشیده شده واقع نمی شود .

اما زمانیکه یهودیان فلسطین را اشغال نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه و مردم لیبیا را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تائوئیست های چین ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، نویسندگان وحشی دیلی تلگراف ، در برابر این جنایتکاران ، همچو موقف را اتخاذ نکردند !

- خبرنگار کانال NBC در باره پناهندگان اوکراینی چنین می گوید :

این پناهندگان از سوریه نه بلکه از اوکراین و مسیحی هستند و مانند آنهایی هستند که در پولند زندگی می کنند .

اما زمانیکه ملیون ها مردم فلسطین ، آواره گردیدند و خانه ها و زمین های شان را ، باند تروریستی صهیونیزم ، اشغال نمودند و ملیون ها مردم افغانستان آواره و خانه به دوش گردیدند و ملیون ها مردم سوریه و عراق و بوسنی و آیغور و چیچن و ... همه آواره گردیدند ، هیچ یکی ازین خبرنگاران صلیبی اظهار تأسف نکردند !

- اتحادیه اروپا ، کانال های روسی به نام ( روسیا الیوم ) و ( سپوتنیک) را بخاطر حمله روسیه بر اوکراین ، بلاک می کند و یوتیوب ، کانال های روسی را حذف می کند .

اما زمانیکه روسیه مسلمانان افغانستان و سوریه و لیبیا و چیچن و... را نسل کشی می کند ، اتحادیه اروپا همچو موقف را در برابر روسیه اتخاذ نمی کند !

- مترجم کانال CNN آمریکایی ، هنگامیکه سخنان رئیس جمهور اوکراین را ترجمه می نمود و در لحظه ای که رئیس جمهور از کشته شدن کودکان اوکراینی در نتیجه بمباران روسیه صحبت می نمود ، مترجم به گریه افتاد .

ولی هنگامیکه کشته شدن هزاران کودک عراقی ، سوری ، فلسطینی ، افغانی ، یمنی ، لیبی ، کشمیری و نسل کشی مسلمانان روهنگیا و مسلمانان هند و مسلمانان آیغور چین را هر روز ، گزارش می داد و گزارش می دهند ، حتی یکبار هم نه گریه کردند و نه اظهار تأسف .

و یا این که این گله های آدم خوار ، تعریفی دیگری از انسان و از حقوق انسان دارند !

ادامه دارد