اگرچی بیماری روانی دوگانگی شخصیت غرب آدم کش ، برکسی پوشیده نیست و این جنایتکاران همیشه از یک یخن ، دو و سه چهار کله ، بیرون کشیده اند .

اما حمله روسیه بر اوکراین و موقف دوگانه غرب شرارت پیشه در قبال مسلمانان و مردم اوکراین ، یکبار دیگر واضح ساخت که ایدئولوژی غرب جنایتکار ، این احمق های مغرور ، و شعارهای حقوق بشری شان ، مطابق با هویت جانی و مجنی علیه ، برش می گردد .

از حمله روسیه بر اوکراین هنوز 5 روز نگذشته بود که همه ای دروازه ها را به روی روسیه بسته نمودند و همه ای جهان را در حالت آماده باش قرار دادند ، در حالیکه 75 سال می شود که مردم فلسطین با پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی کشته می شوند و این غرب منافق و دو رویه ، خاموش است .

همه این تحریم ها و تعزیرات اقتصادی ، و نفاق دپلوماسی و موقف دوگانه مطبوعاتی و ورزشی که غرب در برابر روسیه اتخاذ نموده است ، اگر در خلال 75 سال گذشته ، در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی اتخاذ می نمود ، فلسطین دهه ها پیش آزاد می گردید .

لیکن جنگ روسیه علیه اوکراین همه ای این دوگانگی معیار و دوگانگی شخصیت غرب شرارت پیشه را در تعامل با قضایای مسلمانان و قضایای صلیبیزم ، برهنه و رسوا نمود .

این دوگانگی موقف ، معیار و شخصیت غرب شرارت پیشه بیانگر آنست که در نزد آنها خون مسلمان ارزش ندارد و همه شعار های حقوق بشری آنها درون کاواک بوده و جزء نیرنگی برای کشتن بیشتر مسلمانان چیزی دیگری نیست .

و اینکه این جنگ چرا آغاز گردید ؟

من فکر می کنم که اوکراین خودش خواسته است که میدانی برای تصفیه حساب ها میان روس و آمریکا باشد و آمریکای جنایتکار با راه اندازی این جنگ می خواهد ، تعداد زیادی از یهودیان اوکراینی را به فلسطین اشغالی ، انتقال دهد ، تا نقص و کمبودی در نیروی بشری و ملیشه جنگی را که کشور نام نهاد اسرائیل احساس می کند ، تکمیل نماید ، زیرا در این چند سال اخیر ، باند اشغالگر اسرائیل ، تلفات زیادی را در برابر مجاهدین حماس ، متحمل شده و با کمبود نیروی جنگی مواجه گردیده است .

در جنگ اوکراین ، حرکت ها و بمباران های نمایشی زیادی دیده می شود ، تقریبا دو هفته ازین جنگ می گزرد ، و تا حال یک کودک اوکراینی آغشته بخون دیده نشده است ، در حالیکه در هر شلیک اشغالگران یهودی ، ده ها کودک فلسطینی ، و در هر بمب روس ها در سوریه ، ده ها کودک سوری و در هر گلوله باری و بمباران آمریکای جنایتکار در افغانسان و عراق ، ده ها کودک افغانی و عراقی به خاک و خون می افتیدند و پارچه پارچه می شدند .

اما در اوکراین چرا چنین واقع نمی شود ؟

مگر آن جا جنگ و دود و آتش و شلیک گلوله و بمباران نیست و یا اینکه ، همه ای آنچه می بینیم نمایشی است !

اکنون در چند قسمت آینده می خواهم این شخصیت دوگانه و این نفاق و دو رویگی غرب آدم کش را در تعامل با مسلمانان و با جنگ اوکراین ، در چند بخش به بررسی بگیرم .

1- موقف ورزشکاران غرب !

این دوگانگی موقف غرب حتی در میدان ورزش و فتبال نیز دیده می شود .

این تروریست های صلیبی ، سال ها گوش های ما را کر کرده بودند که سیاست را نباید در مسابقات ورزشی داخل نمود .

- ولی بعد از حمله روسیه به اوکراین ، فدراسیون های ورزشی جهان غرب را چی شده است که در سیاست دخالت نموده و جهان را دعوت می کنند که بازی نمودن با ورزش کاران روسیه را تحریم کنند ، زیرا روسیه بر اوکراین حمله نموده است .

اما زمانیکه یهودیان فلسطین را اشغال نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تائوئیست های چین ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، چرا فدراسیون های ورزشی جهان ، در برابر این جنایتکاران همچو موقف را اتخاذ نکردند !

- نوئل لوگرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می گوید :

در قبال جنگ اوکراین ، توپ فتبال نباید بی طرف باشد و باید روسیه از اشتراک در جام جهانی سال 2022 م محروم گردد ، او افزود که برگزاری جام جهانی بدون روسیه تصمیمی است که پیام بسیار مهمی به دنبال خواهد داشت و تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه خوب است اما کافی نیست.

اما زمانیکه یهودیان فلسطین را اشغال نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تاتوئیست های چین ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، چرا آقای نوئل لوگرات ، در برابر این جنایتکاران همچو موقف را اتخاذ نکرد !

- فیفا قوانین را مبنی بر ممنوعیت نشان ها و شعار های سیاسی در میدان های بازی وضع نموده بود و دخالت دادن سیاست را در ورزش ممنوع اعلان کرده بود ، اما بعد از حمله روسیه بر اوکراین ، و هنگامیکه بازیکنان باشگاه فوتبال منچستر سیتی ، قبل از آغاز مسابقه ، لباس های به تن می کنند که در آن نوشته شده است : ما در اوکراین جنگ نمی خواهیم .
و بازیکنان باشگاه فوتبال اورتون ، پیش از آغاز مسابقه ، پرچم کشور اوکراین را به دور خود می پیچند ، فیفا در قبال آنها ، قوانین وضع کرده خود را ، مانند خدای خرمایی مشرکین قریش ، می بلعد و ممنوعیت نشان ها و شعار های سیاسی را در میدان های بازی و عدم دخالت دادن سیاست در ورزش ، این همه را فراموش می کند و بازیکنان این باشگاه ها را به عنوان قهرمانان ، مورد نوازش قرار می دهد .

اما هنگامیکه بازی کن مسلمان مصری محمد ابوتریکه و بازی کن مسلمان کشور مالی ، فرید عمر کانوتی ، در روز های حمله یهودیان اشغالگر بر شهر غزه ، همنوایی خود را با مسلمانان مظلوم فلسطین ، در میدان ورزش اعلان می کنند ، فیفا فورا به یاد ممنوعیت شعار های سیاسی در میدان ورزش می افتد ، و این هردو بازیکن مسلمان را مجازات می کند و حتی ابوتریکه و فرید عمر کانوتی ، تا امروز از طرف رژیم اشغالگر صهیونیستی ، تحت تعقیب و پیگرد استخباراتی قرار دارند .

ادامه دارد