یکی از اهداف صلیبیزم آمریکایی و همپیمانانش در جنگ فکری شان علیه ما اینست که فرهنگ ، شعائر و مراسم عبادتی مسلمانان را یکی از پی دیگری حذف نموده و به جایش بدیل مورد پسند و بمب کاری شده خودشان را ، جایگزین نمایند !

از جمله این بدیل ها ( روز عاشقان ) می باشد که ریشه در دین تحریف شده مسیحیت دارد و این افسانه روز عاشقان هم مانند انجیل مسیحیان ، با چند روایت مختلف و متعارض با هم ، از طرف کشیش ها ، این تاجران مواد مخدر ، نشخوار می گردد !

البته تروریزم صلیبی بعد اقتصادی آن را نیز فراموش ننموده است زیرا کاپیتالیزم که در آن خودپسندي ، منفعت طلبی و تجاوز فردی ، غوغا می کند ، دروغ ، نیرنگ بازی ، فریب بازی ، و در عین وقت به مسخره گرفتن مزدوران خود را برای کسب ثروت نیز از قلم نينداخته است و با تمام قدرت و ظرفيت در اين راه از آن سود می برد!

اما درین چند سال اخیر ، تولیدات تجارتی کاپیتالیزم برای زنان کشور های عربی که در زیر شلاق و تازیانه جنگ فکری ، حتی استعداد تفکر و نیروی تحلیل خود را نیز از دست داده و از بیماری روانی دوگانگی شخصیت ، رنج می کشند ، انکشاف نموده است .

دیده می شود که با نزدیک شدن روز عاشقان که طوریکه گفتیم ، طبق معمول بهانه ای است که کاپیتالیزم غرب شرارت پیشه ، تولیدات تجارتی خود را به بازار یابی گذاشته و تعدادی از احمق های فریفته و شیفته خود را ، مسخره نموده و پول شان را به جیب می زند ، تبلیغات شده است که گویا حشره شپش ، موها را پرپشت و براق نموده و از سکته مغزی نیز جلو گیری می کند ، و زنان باید چند روز پیش از فرا رسیدن روز عاشقان ، تعدادی زیادی از حشره شپش را خریداری نموده و در موهای خود رها نمایند .

هنوز شاید این اعلان تجارتی به پایان نرسیده باشد که در کشور های عربی ، مغازه های شپش فروشی باز گردید و در امارات و کویت و سعودی و... صف های طولانی از زنان در دهن مغازه های شپش فروشی شکل گرفت که با قرار گرفتن در زیر دود و آتش بمباران تبلیغاتی و در رقابت و همچشمی با یکدیگر ، تا که می می توانند شپش می خرند و در مو های خود رها می کنند !

و حکومت های مزدور هر کشور عربی نیز ، بخاطر راضی نگهداشتن باداران غربی خود ، مهارت خود را در فروش شپش های باداران خود ، بالای زنان کشور خود ، به نمایش گذاشتند .

- کشور امارات شپش های باداران صلیبی خود را ، در آرایشگاه ها به نمایش گذاشته و تبلیغات زیاد در باره فوائد آن نموده و بالای زنان خود ، به فروش می رساند ، حتی که اکنون قیمت هر شپش در امارات به 14 درهم رسیده است .

- کویت شپش های دوستان غربی خود را ، در مغازه های عطر فروشی به فروش می گذارد و 5 عدد شپش را به قیمت 6 دینار بالای زنان فریب خورده خود ، می فروشد .

- عربستان سعودی ، بخاطر رشد و انکشاف اقتصاد دوستان غربی خود ، قیمت هر شپش دوستان غربی خود را ، به 35 ریال سعودی رسانده است .

و نباید فراموش کرد که تعدادی از زنان عربستان سعودی پیشنهاد نمودند که نباید همه چیز را از غرب وارد کنیم و بعد ازین باید از شپش های تولید وطنی استفاده شود ، زیرا کیفیت آن بیشتر است و اکنون زنان آرایشگر در سالون های آرایشی ، با قرار دادن شپش ها همراه با تعداد از موها ، در محفظه ای با درجه حرارت بالا ، اقدام به پرورش شپش وطنی و فروش آن بالای زنان مشتری خود ، دارند می کنند .

علاوه از آن ، کاپیتالیزم ، شهوت و شهوترانی را نیز برای کسب ثروت ، فراموش نکرده است و زنان را که مجبور به خریدن شپش های خود می کند ، آن هارا به آسانی به حال خود شان رها نمی کند و تا اینکه این زنان را استهلاک نموده و در نهایت مجبور به خودکشی نموده و یا در خانه سالمندان نیفکند ، از آن ها دست بر نمی دارد :

مثلا :

- سرمایه داری می آید و سعي و تلاش خود را در تأسيس تلویزیون های رقص و موسیقی ، تئاتر ، و مراکز فيلمسازی بکار می برد و برای رونق و پيشرفت کار خود و جلب توجه مردم ، زنان و دختران را استخدام نموده و آنها را با آرايش و اندام نيمه برهنه به مردم عرضه می کند و با نشان دادن سریال های مبتذل و لعنتی و تصویرهای برهنه و تحريک شهوت مردم ، پول های آنها را به جيب خود می زند!

- سرمایه دار دیگری می آید و ساختن لوازم آرايشی و وسايل زينتی را پيشه خود قرار می دهد و آن را در جامعه تبلیغ می کند تا غريزه خودآرايي را در زنان تحریک نماید و بدين وسيله ثروت های زیادی را به جیب می زند!

- سرمایه دار ديگری می آید و لباسهای محرک و متنوعی را برای زنان ، ابتکار می نماید ، و تعدادی از زنان را در گرو می گیرد تا آن لباسها را پوشیده در شهر و بازار و کوچه و جاده و پرده تلویزیون خود را به نمایش بگذارند تا باعث جلب توجه جوانان شده ، و زنان کشور ، مفتون و شيدای اين نوع لباسها شوند و در نتیجه مخترعين این لباس ها ، پول هنگفت و سرمایه فراوانی به جیب بزنند!

طوریکه ما وشما شاهد نمایش چند مورد ، مدلینگ لباس در عصر اشغال صلیبی ، در شهر کابل بودیم !

- سرمایه دار دیگری در اعلانات تجارتی خود به نشر و پخش تصویر زنان برهنه و محرک ، داستان های عشقی و مقالات هيجان انگيز می پر دازد و با مبتلا نمودن ملت به جذام اخلاقی ، جيب خود را پر پول میکند ، تا اين که کار به جايی رسيده که هيچ قسمت از تجارت از تحريک جنسی و عشوه گری در امان نمانده و هر اعلان تجارتی با عکس زنی برهنه و يا در حکم برهنه ، عرضه ميشود!

گويا که ممکن نيست اعلان تجارتی بدون وجود زن ، انجام گيرد!!!

در کشور های که شعار حقوق زنان را نشخوار می کنند ، هيچ دفتر ، کارخانه و سکتور های خصوصی و دولتی را نمی توانيد بيابيد که در آن زن جذابی بخاطر جذب مردان کار نکند!

- سرمایه داری دیگری می آید و برای روز عاشقان تبلیغ می نماید تا شپش های خود را همراه با مدل قلب ها و گل های سرخ که برای احمق ها تولید نموده است ، به فروش برساند و سرمایه کلانی را به جیب بزند !

و گروهی از احمق های هرزه و کوچه یی ، حتی باقرض نمودن پول هم که باشد ، می روند تا شپش بخرند و در موهای خود رها نمایند و یا قلب و گل پلاستیکی و شاید هم طبیعی ، بخرند و باز به روی زمین پرتاب و پاشان نمایند !

زیرا این کودن های دگم اندیش ، به این نظر هستند که هر آنچه که از غرب به سوی ما صادر شد ، اگر چی شپش غربی ها هم باشد و حتی که رسم و رواج انسان های ماقبل تاریخ نیز باشد ، عامل ترقی و آزادی و رمز پیشرفت می باشد .

واقعا درست است که می گویند:

عقل که نباشد ، جان در عذاب است !