قسمت چهارم

در ادامه گذشته

در قسمت اول گفته بودم که حادثه 11 سپتمبر ، دروغی بود که آمریکا گفت و نمایشنامه ای بود که خود آمریکا آن را اجراء نمود و اضافه نموده بودم که همچو دروغ های خونین و اجرای همچو نمایشنامه های مسخره در تاریخ آمریکای جنایتکار ، پیشینه دارد .

تا اکنون دو مثال از پیشینه همچو دروغ ها در تاریخ خونین آمریکا تذکر دادم ، نخست دروغ گویی و نمایشنامه سازی آمریکا در جنگ با هسپانیا و دوم دروغ گویی و نمایشنامه سازی آمریکا بخاطر اشغال نظامی کشور کوبا ، و طوریکه دیدیم در هریکی ازین دروغ ها ونمایشنامه سازی ها ، تعداد زیادی از آمریکایی ها یا کشته شدند و یا قرار بود کشته شوند .

اکنون می رویم سراغ مثال سوم .

مثال سوم :

ترور نمودن ضیاوالحق رئیس جمهور پاکستان توسط آمریکا !

ترور ضیاوالحق رئیس جمهور پاکستان در ۱۷ اگست ۱۹۸۸م در یک حادثه هوایی در نزدیک میدان هوایی بهاولپور ، پنجاب ، که هواپیمای او دقایقی بعد از پرواز انفجار نمود ، جنایت بود که آمریکا مرتکب گردید و نمایشنامه ای بود که آمریکا اجراء نمود و باز دروغ گفت که این ترور کار وی نبوده است .

و باز هم پیشمرگه ها برای اجرای این نمایشنامه ، تعدادی از آمریکایی ها از جمله آرنولد رافائل سفیر وقت آمریکا در پاکستان و جنرال هربرت واسوم از کارمندان ارشد سفارت آمریکا در پاکستان بودند .

و نا گفته نباید گذاشت که در میدان هوایی بهاولپور دو نفر از کشیش های آمریکایی که گویا برای تعزیت داری بخاطر ترور شدن یک زن راهبه آمریکایی در بهاولپور به آنجا رفته بودند ، نیز به ضیاوالحق می پیوندند .

در این حادثه ، سفیر آمریکا در حقیقت عملیات انتحاری انجام داده است ، و از این عملیات انتحاری سفیر آمریکا ، این نیز استنباط می گردد که اکثر عملیات های انتحاری که در جهان اسلام به وقوع می پیوندد و باعث قتل عام مسلمانان می گردد ، توسط عناصر تروریست مسیحی آمریکایی صورت می گیرد .

- آمریکا چرا می خواست ضیاوالحق را ترور نماید ؟

1-جلوگیری از تأسیس حکومت اسلامی در افغانستان :

روز نامه کیهان چهار‌شنبه ۱۸‌ سنبله ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۵۸۱۶ تحت عنوان ( ضیاء الحق را آمریکا کشت) چنین می نویسد :

امتیاز احمد خان رئیس پیشین سازمان اطلاعات اردوی پاکستان isi در لاهور افشاء نمود که آمریکا بخاطریکه بعد از شکست شوروی ، مجاهدین و تأسيس حکومت اسلامی را در افغانستان کنترول نماید ، و ضیاء الحق را از کنترول بر اوضاع افغانستان باز بدارد ، وی را ترور نمود .

2- جلوگیری از گسترش سلاح اتمی پاکستان .

اعجاز الحق فرزند ضیاوالحق برای محمد اوزترک مدیر بخش زبان های خارجی خبرگزاری آناتولی چنین می گوید :

أ- در سال 1986 م هنگامیکه پدرم ضیاء الحق سفری به هند داشت ، به طور مزاح برای ، راجیو گاندی صدراعظم آن وقت هند که به آمریکا خیلی نزدیک شده و نیروهای خود را به مرز های پاکستان جابجا کرده بود ، می گوید :

خبر شدم که بالای پاکستان حمله می کنید ، مشکل نیست حمله کنید اما این را نیز در حساب تان بگذارید که این جنگ از جنگ های کلاسیکی نه بلکه جنگ اتمی خواهد بود .
و این را نیز بدانید که بعد ازین جنگ ، مسلمانان خواهند بود اما این هندویزم است که برای همیشه نابود می گردد .

- دلائل که دست داشتن آمریکا در ترور ضیاوالحق را برملأ می سازد :

1- اعجاز الحق فرزند ضیاوالحق برای محمد اوزترک مدیر بخش زبان های خارجی خبرگزاری آناتولی این را نیز گفته بود که :

أ- یک خبرنگار آمریکایی در مصاحبه ای به ضیاوالحق پدرم پیشنهاد نمود که اگر پاکستان از سلاح اتمی خود بگذرد در مقابل هر نوع انرژی که بخواهد آمریکا در اختیارش قرار می دهد ، اما پدرم برایش گفت که ما هیچ چیز را با آزادی خود برابر نمی دانیم .

ب- رئیس شعبه استخبارات در سفارت آمریکا در اسلام آباد برای من گفته بود که :

اگر می خواهی در آینده در سیاست نقش داشته باشی ، از پی گیری قضیه ترور پدرت باید منصرف شوی .

ج- کارمندان دفتر FBI آمریکایی ، یکی از وظایف شان اینست که هر آمریکایی که در هر گوشه ای از جهان بمیرد و یا کشته شود ، باید در خلال 48 ساعت در آنجا خود را برسانند و در خلال 72 ساعت تحقیقات و گزارش خود را از حادثه آماده کنند .

اما در قسمت حادثه انفجار هواپیمای ضیاوالحق پدرم که در آن حتی سفیر آمریکا همراه با کارمند ارشد سفارت آمریکا نیز کشته شده بودند ، کارمندان FBI ، ده ماه بعد از حادثه به پاکستان آمدند و باز هم به جای تحقیق در باره چگونگی کشته شدن سفیر شان ، به تماشای آثار باستانی پاکستان خود را مصروف نمودند .

و هنگامیکه نام های 25 فرد که بالای آن ها شک داشتیم ، برای شان دادیم تا از آن ها تحقیق نمایند ، تجاهل و تغافل نمودند و لست را تسلیم نشدند و حتی در میان ما مشاجره لفظی نیز صورت گرفت .

د- بعد از دفن پدرم در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی ، سخنرانی می کردم تا از مردم پاکستان در غمشریکی شان با ما تشکری کنم ، شبکه های استخباراتی پیام فرستادند که در باره چگونگی وقوع حادثه هیچ چیزی نباید بگویم و باید در خفا بسر ببریم .

2- روز نامه کیهان چهار‌شنبه ۱۸‌ سنبله ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۵۸۱۶
تحت عنوان ( ضیاء الحق را آمریکا کشت) این را نیز می نویسد که :

أ- بنا بر گفته امتیاز احمد خان ، پیلوت هواپیمای ضیاء الحق دقایقی بعد از پرواز تغییر کرد و می توان با قاطعیت گفت که کشته شدن وی تنها توطئه ای از سوی آمریکا علیه پاکستان بوده است.

ب- او همچنین می گوید که سازمان استخبارات آمریکا cia در سال ۱۹۷۹ فردی به نام رفیق منشی را برای جاسوسی و در صورت امکان انجام اعمال تروريستی در تأسیسات اتمی پاکستان انتخاب نموده و به کادر اتمی کشور نفوذ کرده بود .

اکنون و بعد از باز نمودن پیشینه ای همچو دروغ ها در تاریخ آمریکا و ریشه یابی همچو جنایات در گذشته ای پر از وحشت آمریکا ، دیگر شکی باقی نمی ماند که حادثه 11 سپتمبر نیز دروغ خونبار ای بود که آمریکا گفت و نمایشنامه خونین بود که خود آمریکا اجراء نمود .

با آنهم در قسمت های آینده دلائل ای را برای اثبات اینکه حادثه 11 سپتمبر 2001 را آمریکا مرتکب گردیده بود ، تذکر خواهیم داد .

ادامه دارد