فرستنده: جواد صدیقی

"هموطنان و دوستان گرامی، این برگه از دفتر اطلاعات گرفته شده جناب ضیا مسعود دریک صحبت خود گفت که اگرجهاد و مقاومت ما نمی بود حال ما صوبۀ پنجم پاکستان بودیم. اینجانب آنرا مطالعه کردم ناگزیر شدم تا چند سطری به جواب شان بنویسم.

آقای ضیا مسعود!
کی ها از ترس سردار نامدار محمد داود خان به پاکستان فرار کردند؟ و در سالهای 1354و1353 برعلیه داود خان در لغمان -کنر- نورستان -ارگون و ولسوالی پنجشیر وقت علیه داود خان شورش کردند؟

جناب ضیا مسعود و بقیه اعضای شورای نظاری ها و جمعیتی هایش بفرمائید بگویند که حزب افراطی "جمعیت اسلامی" از طرف کی و در کجا ایجاد شد و کی ها آنرا کمک مالی و نظامی می کردند.؟

تا به همین حالا جمعیت و شورای نظار بفرمان کدام کشوری عمل ننموده است؟
آیا همین امروز جمعیت و شورای نظار در خدمت و تحت امر ایران و روسیه نیستند و در عین حال رهبران زر اندوز این حزب جیب ها و بانک های شانرا پر نموده و تحت نام " اسلام درخطر است" برای عوام الناس تبلیغ و جوانان کم تجربه و احساساتی را تشویق نموده اند که آنها تفنگ بردارند و در راۀ ثروت اندوزی رهبران جمیعت و شورای نظار پائین و بالا بدوند و دست به هر نوع جنایات بزنند؟
آیا جنرال ضیا الحق به خاطر دفاع پاکستان از همین رهبران جمعیت و شورای نظار حمایت و تشکری نکرد؟

آیا همین رهبران جمعیت و شورای نظار در چهار دهۀ اخیر تحت فرمان اردوی پاکستان، رژیم ایران، روسیه و نیز در عین زمان با کله جنبانی های محیلانه به امریکا عمل ننموده اند؟

آیا برهان الدین ربانی جنرال حمید گل را به سمت مشاور امنیت تعیین نکرده بود؟ آیا برهان الدین ربانی به زبان بی صلاحیت خودش خسارات جنگی افغانستان را به روسیه نبخشید؟

آیا همین برهان الدین ربانی خودش را بالای رحمان هوف ریس جمهور تاجکستان به حیث "پدر کلان" قوم شریف تاجک لقب گذاری ننمود؟

آیا همین رهبران جمعیت و شورای نظار اطلاعات و اسناد محرم وزارت امنیت ملی را کی ها به آ ی اس آی نسپردند.؟

آیا همین رهبران جمعیت و شورای نظار وسایط و مهمات عسکری افغانستان را، از قبیل تانک ها، طیارات توپ ها، و غیره وسایط و مهمات را به پاکستان و ایران نفروختند؟

آیا تنظیم جمعیت و شورای نظار در عین زمان جنگ افغان-روس، به نفع روس با روس ها پروتوکول و قرار داد امضا نکردند؟

آیا تنظیم جمعیت و شورای نظار در عین زمان جنگ افغان-روس، به نفع روس امنیت کاروان ها و قطار های روسی را به در سالنگ نمیگرفت ؟

آیا رهبران تنظیم جمعیت و شورای نظار در عین زمان جنگ افغان-روس، برای گدائی چوکی و قدرت دست خود را برای شوروی ها دراز نکردند؟

آیا در کنفرانس افغانستان در سال 2001م. در بن المان، رهبران تنظیم جمعیت و شورای نظار در عین زمانی که در روی صحنه با امریکا و کشور های غربی تمائل نشان میدادند، در پشت صحنه در خدمت رژیم ایران و روسیه نبودند؟

آیا در هفده سال اخیر رهبران تنظیم جمعیت و شورای نظار در عین زمانی که امریکائی ها را بالای شانه های خود شان وارد کابل ساختند، ذریعه پول های غرب جیب ها و بانک هایشانرا پر ساختند، در عین حال در پشت پرده در خدمت رژیم ایران و روسیه قرار نداشتند و یا ندارند؟

مبلغ هفتصد و هشتاد میلیون دالر را در خواجه بهاوالدین تخار از نزد امریکایی ها کی گرفت؟

در میدان هوائی دوبی کی با بکس پر از دالر قاچاق گیر آمده بود، چنانچه میدیا جهان بالای آن تبصره های را نمودند؟

معادن لاجورد پنچشیر و بدخشان در دست کی است و کی آنرا غیر قانونی اخراج و به خارج قاچاق میکند و پولش کجا میرود؟

جناب مسعود این قصر ها را در کابل، پنجشیر، مزار، دوبی، انگلستان و هند که اعمار کردی پولش را از کجا به دست آوردی؟

رهبران جمعیت و شورای نظار این همه سرمایه های میلیون دالری را که در بانک های سویس و امارات دارند از کجا بدست آورده اند؟

آیا جمعیت و شورای نظار فکر می کنند که مردم کابل، کشتار مردم بیگناه کابل را و تجاوز جنسی بالای زنان و دختران کابل را مثلاً در مکرویان های کابل، که توسط اعضای باند های شورای نظار و جمعیت صورت گرفته است، فراموش کرده اند؟
آیا چور کابل، چور وسائل، لوازم و اشیای وزارتخانه ها افغانستان، چور کارته پروان و برادران اهل هنود ما را در کارته پروان توسط قومندانان جمعیت و شورای نظار صورت نگرفت؟

این همه مطالب را همۀ مردم افغانستان میدانند و خوب هم می دانند. اما سوال این است که چرا هم اجازه داده میشود که به بهانۀ "نام احمد شاه مسعود"، هر وطن فروش، خاک فروش و خائینی سؤ استفاده نموده، به زراندوزی های غیر قانونی و نا مشوع اش ادامه دهد؟"

ختم نامۀ سرگشادۀ هموطن ما

اگر موضوعات بالائی غلط اند و درست نیستند، لطفاً رهبران جمعیت و شورای نظار به مردم فقیر و بی بضاعت ما پاسخ دهند که کدام یک از موضوعات بالائی غلط اند و یا درست نیستند؟ و در ضمن ، لطفاً رهبران جمعیت و شورای نظار باید به مردم فقیر و بی بضاعت ما پاسخ دهند که تا به حال چه کار خوب و اساسی به نفع مردم افغانستان و دولت افغانستان انجام داده اند لطفا مشرح و دقیق نام ببرند تا وطنداران شان از آن اگاه شوند.

----------------------------------------------
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!
به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!
به امید حمایت حقوق زنان مظلوم در افغانستان!
به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!
به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما