چرا 11 سپتمبر سال 2001 م را فراموش نمی کنیم و در مقابل 11 جولای سال 1995 م را فراموش کردیم ؟

عبدالخالق صارم

قسمت دوم

11 جولای 1995 م روز نسل کشی مسلمانان بوسنی !

در اين شك نیست که جنگ بوسنی یک حلقه خونین در سلسله طولانی جنگ های صلیبی بود !
در طول سال های این جنگ 300 هزار مسلمان قتل عام گردیدند !
ملیشه های صلیبی صربی ، علاوه از قتل و کشتار جمعی مسلمانان ، فقط بخاطر هوسرانی و خوشگذرانی خود ، از وسائل ، انواع و شیوه های مختلف شکنجه علیه مسلمانان، استفاده می نمودند :
_ هزاران مسلمان را در اردوگاه های شکنجه سرهم تعبیه نموده و شکنجه می نمودند ، همچنانکه آب و غذا را بر ایشان قطع نموده بودند ، حتی که مسلمانان زندانی تبدیل به هیکل های عظمی گردیده بودند ! و هنگامیکه از فرمانده صربی، ملیشه های صلیبی پرسیده شد که چرا چنین می کند ؟ در پاسخ گفت :
بخاطر یکه این ها گوشت خوک را نمی خورند !
اگر کمک غذایی از بیرون برای این زندانیان گرسنه فرستاده می شد ، توسط صلیبی های صربی غارت می گردید !
_صلیبی ها ، مسلمانان را در صف های طولانی ایستاد می نمودند ، بعد با تیغ های تیز و بران ، بر چهره مسلمانان با فرو بردن و کش نمودن تیغ ، شکل صلیب را رسم می نمودند ، باز موسیقی پاپ را زمزمه نموده و کف می زدند ، تا اینکه این مسلمانان در اثر خون ریزی زیاد جان دهند !
_ تعدادی از مسلمانان در نزد ملیشه های صلیبی صربی و هالندی تضرع و زاری می نمودند ، تا هرچی زود تر اورا بکشند ، تا اقلا از عذاب و درد زخم و شکنجه زودتر نجات یابند !
_ ملیشه های صلیبی ، زنان را بعد از تجاوز در گودالی های بزرگ تعبیه نموده و بالایشان پترول می پاشیدند و بعد آتش می زدند ! که تاریخ اصحاب اخدود را یکبار دیگر در این عصر دموکراسی و حقوق بشر و آزادی ادیان به گفته خودشان ، تکرار نمودند !
_ گاهی مادر مسلمانی در نزد ملیشه صلیبی، تضرع و زاری می نمود تا کودکش را نکشد ، اما صلیبی نخست کودک را از وی ربوده و در نزد چشمان مادرش سر می برید و بعد دست مادر را از بازو قطع نموده رها می نمودند تا در میان خون و لاشه خود ، دست و پا بزند و خودشان تا آخرین لحظات زندگی این مادر ، کف زنان و رقص کنان اورا مشاهده می کردند !
_ ملیشه های صلیبی تعدادی از زنان مسلمان را بعد از تجاوز ، نه ماه در حبس نگه می داشتند ، به این دلیل که لحظه که زن مسلمان، کودک مسیحی صلیبی را تولد می کند ، مشاهده کنند !
_ زنان مسلمان فغان می کشیدند که ای مسلمانان اگر از ما دفاع نمی کنید ، اقلا برای ما قرص های ضد حاملگی بفرستید ! ولی کسی به فریاد شان نمی رسید!
اینست همان انسانیت که غرب جنایتکار ، آن را دین خود قلمداد می کند و مزدوران حلقه بگوش شان هم در پوهنتون های ما نشخوار می کنند که انسانیت فراتر از اسلامیت است !
تا این لحظه لانه تروریستی سازمان ملل ، مخفیانه در پهلوی ملیشه های صلیبی صربی قرار داشت و پطرس غالی ، کشیش ارتودکسی کلیسای سازمان ملل که در مطبوعات وی را سرمنشی سازمان ملل می نامیدند ، از برادران صربی خود حمایت می کرد !
اروپا و سازمان ملل لحظه ای سراسیمه شدند که در بوسنی جهاد آغاز گردید و چرخه جنگ به نفع مسلمانان می چرخید !
چونکه این ها از نام جهاد بسیار می ترسند، سازمان ملل فورا خواهان خاتمه جنگ شده و شرط گزاشتند که همه مجاهدین و یا بنا بر تعبیر خودشان همه تروریستان ، سلاح های خودرا تسلیم نموده ، منطقه را ترک بگویند !!!
لذا این جنگ امروزی تحمیل شده بر مسلمانان ، جنگ صلیبی است ، اگرچی نامش را مبارزه با تروریزم بگزارند !
این ملیشه های پیمان وارسای دیروز و ناتوی امروز و این نیروهای حافظ صلح سازمان ملل ، همان صلیبی های هستند که دیروز اندلس و بخارا و سمرقند ، و فلسطین و ترکستان را اشغال نمودند ، خلافت اسلامی را سقوط دا ند ، و امروز عراق و شام و افغانستان را اشغال نمودند !
این جنگ ، جنگ صلیبی است ، اگرچی منافقین و مطبوعات ما شب و روز نشخوار کنند که این جنگ ، بخاطر مبارزه باتروریزم است !
بوش ، أوباما و ترامپ و.... همان ملیشه های صلیبی هستند که خون پاپ اوربان دوم ، لویس نهم و چنگیز، در رگ هایشان در جریان است !
در سال های قتل عام و نابودی مسلمانان بوسنی توسط صلیبیزم بین المللی ، انسانیت غرب همراه با حقوق بشری اش به هوتل های پنج ستاره پاریس و کاباره های برلین ، به رخصتی رفته بود !
و همه جهان خاموشانه و دست زير الاشه اين تراژدی را تماشا نمودند !
بلی !
جهان تماشا می کرد که چگونه در زیر سر و چشم و زنخ سازمان ملل ، دموکراسی و حقوق بشر غربی ، این سرزمین مسلمانان را ناگاه فضای قتل و وحشت و خون و اختناق، در خود پیچید !!!
و ماهم 11 جولای، این روز قتل و حشت و ترور را فراموش نموده و آن را با اجساد برادران و عفت خواهران خود در گورستان تاریخ دفن نمودیم و در مقابل 11 سپتامبر این دروغ بزرگ را فراموش نکرده و هرسال با مصرف نمودن بودجه گزاف امت زجر کشیده افغانستان ، از آن یاد بود به عمل می آوریم !!!