چرا این همه ترس از اسلام سیاسی ؟!!!

عبدالخالق صارم

اگر ما شب و روز خود را درون مسجد و خانقاه با نماز و روزه وحج و عبادت و حرکت دادن تسبیح و دعا و تضرع ، سپری کنیم ، در این صورت دشمنان با ما هیچ مشکلی ندارند ، زیرا آنها با اسلام که مصروف مراسم عبادتی و گوشه نشینی و تشریفات مذهبی است ، هیچگونه دشمنی ندارند!
شاید مساجد مارا رنگ و رونق دهند و در ماه رمضان وقت افطار و پس شبی را از طریق مطبوعات خود، اعلان کنند و برای ما ویزای حج را هم به آسانی صادر نمایند !
لیکن خصومت و دشمنی آنها با آن اسلام دیگر است !
اسلامی که می خواهد حکومت کند و بخاطر بدست گرفتن قدرت سیاسی از دشمنان به مبارزه بر می خیزد !
اسلامی که می خواهد برای جهان هستی تفسیر دیگری عرضه کند و تمدنی را بر الگوها و ارزش های دیگری بنا نهد .
اسلام كه بخاطر آزاد سازى وطن اسلامى از اشغال مليشه هاى صليبي و صهيونیستی به جهاد بر می خیزد !
اسلامی که می خواهد علم و دانش و اختراع و تکنولوژی و فن آوری را رشد دهد ، لیکن برای اهداف عالی تر ، نه برای اشغال و استثمار و بهره کشی از دیگران و نه برای جنگ و دشمنی با بشر و اشغال سرزمین دیگران ...
اسلامی که از اصلاح فردی پا فراتر می گذارد و می خواهد که جامعه ، تمدن و جهان را نیز اصلاح کند .
اینجاست که میان ما و دشمنان ما تفاوت فکری ایجاد می گردد ، و با همچو اسلام هرگز کنار نمی آیند و حتی زندگی حاشیه نشینی را هم برایش اجازه نمی دهند ، زیرا حتی از موجودیت همچو فکر هم احساس خطر می کنند ، و یگانه گزینه شان با همچو اسلام فقط جنگ تباهکن است !
وهمگی علیه ما از یک سنگر گلوله شلیک می کنند ، از ترامپ تا پوتین و از نتنیاهو تا ابن سلمان و از سازمان ملل تا اتحادیه اروپا و از پیمان وارسا تا پیمان ناتو و از مقامات سیاسی کشور تا ملاهای درباری خود مان و حتی آنانیکه خودرا دعوت گران اسلامی معتدل و میانه رو، جا می زنند ! .
زیرا با موجودیت این اسلام سیاسی ، آنها موجودیت خودرا در خطر می بینند و مقام و منصب باد آورده خودرا از دست می دهند !!!