د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

اردوی ملی افغان

aria
15.07.2013

ما هر روزه شاهد انجام موفقانه عملیات های امنیتی توسط نیرو های ملی افغان در سراسر کشور هستیم. برای اکثریت سربازان این محبت نسبت به وطن است که آنها را وادار میسازد تا در خدمت مردم بوده و از آنها محافظت نمایند. در اینجا قصه یکی از هزاران سرباز را بازگو مینمائیم که چه سبب شده است تا وی به خدمت سربازی ایفای وظیفه نماید. بریدمن محمد ناصر سیرت یکتن از افسران قطعه کوماند اردوی ملی افغان میباشد که به صفت قومندان جزوتام خاص عملیاتی در کمپ مورهید School of Excellence Camp Morehead ایفائی وظیفه مینماید.
او میگوید " از زمان ایجاد نیرو های امنیتی ملی افغان ، خصوصاَ جزوتام نیرو های خاص ، شرایط مساعد شده است تا اطفال ما بتوانند به مکتب بروند ، سرمایه گذاران ما بتوانند فابریکات و تعمیر های بلند منزل بسازند، مسجد بسازند ، مکاتب ، کلنیک ها، سرک ها ، پروژه های آبیاری و دیگر مؤسسات ساخته شود. این تأسیسات ساخته شده است تا مردم ما زنده گی خویش را در یک محیط صلح آمیز به پیش ببرند. من میخواهم تا در برای بهتر شدن و انکشاف شرایط اقتصادی و اجتماعی کمک نمایم." به نظر سیرت قهرمان کسیست که از وطن خود دفاع نماید ، صلح را به ملک خود بیآورد و از استقلال کشور دفاع نماید. حالا برای وی این موقع مساعد شده است تا همان قهرمان باشد.
سیرت و دیگر سربازان و افسران پولیس همرزم وی ، رهبری مسؤلیت های امنیتی را در تمام افغانستان در جون 2013 بدوش گرفته اند. بریدمن سیرت هم نمونه از ده ها هزار سرباز میباشد که جان های شانرا برای خدمت به وطن و مردم شان وقف نموده اند. برای سربازان چون سیرت این یک فرصت میباشد تا افغانها برای کشور که دوستش دارند و آنرا گرامی میدارند، صلح و ثبات را فراهم سازند.

آریا -
DET-CENTCOM

[/img]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more