د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

من نمی گویم که طالبان ..........

خلیل فنا
02.04.2013

ایکاش عبدالغنی می دانست که این بند سلما در آینده افغانستان چقدر موثر می باشد و از نوکری باداران خود بیزاری می جست . شاعر چه خوش سروده برای بعضی از افغانهای که خود را به دشمنان افغانستان فروخته اند و از آنها برای ویرانی و بربادی افغانستان اطاعت می کنند :
ملت جاهل که ندانست قدرخویش .......ازغلامی بر دیگران سازد فخر خویش
شفیق الله طاهری سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی گفته است که حدود یک هزار وسه صد کیلو گرام مواد انفجاری که درحال انتقال به ولسوالی چشت ولایت هرات بود با یک هراس افگن به چنگ نیروهای امنیتی افغان در آمد. سخنگوی امنیت ملی، استخبارات برخی ازکشورهای همسایه را در انهدام این بند نیز دخیل می داند. وی افزوده است که برنامه ریزی انهدام بند سلما در ایالت بلوچستان پاکستان توسط ملا عبدالغنی، رییس شواری کویتۀ پاکستان طرح ریزی گردیده بود ومواد انفجاریی هم به منظور انفجار در بند سلما به ولسوالی پشتون زرغون ولایت هرات انتقال داده شده بود. این درحالی است که اخیرآ حکومت هندوستان ۱۱۰ میلیون دالر دیگر را برای تکمیل شدن کاراین بند اختصاص داده است ولی دشمنان افغانستان توانایی دیدن پیشرفت افغانستان را ندارند و به هر طریق که شده میخواهند که در افغانستان مشکل ایجاد نمایند که از طرقی و پیش رفت افغانستان جلو گیری نمایند . جای تاسف اینجاست که این نوکران زرخرید که خود را افغان میگویند و داد از دوستی افغانستان می زنند نمی دانند که چه جفای در حق وطن و وطنداران خود می کنند آگر خدای ناخواسته این عمل شوم به وقع می پیوست همه دشمنان افغانستان به یک صدا به افتخار می گفتند که ما این حمله را انجام دادیم . یک بار دیگر برای عبدالغنی و امثال او این گفته شاعر را
بازگو میکنم : ملت جاهل که ندانست قدرخویش ...... غلامی بر دیگران سازد فخر خویش
آباد کردن خیلی دشوار است ولی ویران کردن بسیار ساده . به هوش آید ، به هوش


پتوال
03.04.2013

[quote:3225feb44f]حدود یک هزار وسه صد کیلو گرام مواد انفجاری که درحال انتقال به ولسوالی چشت ولایت هرات بود با یک هراس افگن به چنگ نیروهای امنیتی افغان در آمد[/quote:3225feb44f]

این همان جنایات است که مجاهدین تنظيمی ( اکنون سر قدرت ) در وقت جهاد به دستور باداران بنجابي
خویش ISI انجام میدادند (!) .حالا هم چنین جنایات را به دستور همان بادار دیرینه و مشترک شان
به انجام میرسانند . اینها، مجاهدین و کمونستها (مزدوران KGB) کل شان باید از چوکی های قدرت دور نګهداشته شوند !

افغانستان به یک انقلاب صلح امیز ملی و اسلامی ضرورت دارد تا فسق و فساد، مداخله خارجی و دهشتګری درکشور از
بیخ و بن ریشه کن سازد .


daud
03.04.2013

سلامونه او احترامونه
دتهمت رد

http://www.nunn.asia/index.php/afghanistan/news/6402-قاري-یوسف-دسلما-بند-دنړولو-په-اړه-دحکومت-تبلیغات-هیڅ-اساس-نلري

دازاد او خپلواك افغانستان په هيله


حمید هڅــاند
04.04.2013

ښاغلی شمس!

ممکن تاسې د اصلاح فکر لرئ، خو دا ډول موضوع نقلول ځکه سمه خبره نه ده چې نه ته پرې باور لرې او نه خلک. طالبان که وغواړي چې بندونه ونړي، نور زیات هم شته چې کولی یې شي، خو نه یې دي کړي.

هو، پنجابیان نه غواړي ورته بنسټونو څخه افغانستان برخمن شي، خو زموږ کلیوال طالبان دومره هم نه دي بې خبره چې د دوئ هرې خبرې ته به غوږ نیسي.
پنجابیانو غوښتل چې په ولسوالیو کې ښوونځي وتړي، خو همدا طالبان ول چې خبره یې ونه منله. اوس هم پنجابیان چې د طالبانو لیکو کې دي، د ښوونځیو مخالف دي او ځینې بانفوذه ملایان یې هم مخه نیول غواړي؛ خو طالبانو لیکو کې داسې بااحساسه ځلمي شته چې شکایت ته مو غوږ نیسي او خبرې مو پرځمکه نه غورځوي.

نوــ
هیله ده خبر باندي ځان ډاډمن کړې او بیا یې نشر کړې.
د افغانستان استخبارات بیا چېري داسې ډاډمنه سرچینه ده چې ته ترې خبر نشروې؟

درنښت


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more