د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

پیام طالبان به مردم افغانستان

خلیل فنا
30.01.2013

پیام طالبان برای هموطنان ما درد ، رنج و غم است و ما نباید از این نوکر ها حمایت کنیم در چند روز گذشته در اثر حملات انتحاری بیش از دهها تن از خانواده های هموطن ما نان آوران شان را از دست داده اند . طالبان به هیچ وجه به صلح نمی اندیشند زیرا آنان کسانی نیستند که برای تأمین صلح و ثبات برای افغانستان آمده باشند . آن ها سپاهیان اجنبی هستند که تنها به استشاره آنان عمل می کنند تا افغانستان به تباهی و بر بادی بیشتر سوق داده شود. طالبان از حملات انتحاری و بمب های کنار جاده برای کشتار مردم بی دفاع استفاده می کنند تا وحشت را در میان مردم پخش کنند . اما مردم ما فریب این جنایتکاران را دیگر نمی خورند و در چندین ولایات در مقابل شان قیام نموده اند . این جانیان هیچگاه دست از جنایت ٔبر نمیدارند . تعداد‌شان کم شده بود. که جناب چرسی زوی این جنایات کاران را از زندان آزاد کرد تا دوباره تقویه شوند . و دوباره انتحاری شروع شد .
این طالبان دین فروش و سر بّر نو کرهمان دیرنه افغانستان اند و هیچگاهی به‌‌ خاطر دفاع از اسلام نیامدند،بلکه این افراد عصر حجر آمده اند که اسلام را بد نام و خدمت بزرگ برای باداران خود انجام دهند.
. خود این لعین‌ها بار‌ها در مسجد انتحاری انجام داده اند و قران را سوختانده اند. از اینها جز انفجار انتحار سر بری و قران سوزی توقع دیگر نداشته باشید
واقعا که این طالبان فرزندان ئا مشروع و ئا جائز از مادر نا جائز به‌‌ دنیا آمده اند واقعاً که این گروه لعنتی مایه شرم بشریت اند .


bewatan
30.01.2013

اقاي کابلي يک طرف را کوبيدي
بالاي نوکران وطنفروش اشغالګر چراچشم پوشي کرده ايد :oops:
بم هارا دوستم،فهيم وخليلي جانت ميګذارد نام طالب بد است
مرګ براجيران cia وisi
به اميد يک افغانستان ازاد وواحد


Re: پیام طالبان به مردم افغانستان

pattang
30.01.2013

که طالبانو پاړسو وېيلی نو بيا به د داسې په زړه کې پټ حمايه کول لکه مسعود،
عطا ، دوستم ،محقق او .....چې حمايه کوې ،کومو چې ٦٠٠٠٠ کابليا ن په کابل کې
او ٢٠٠٠٠ پښتنانه په شمال کې له تېغه څخه تېر کړي دي ٠

[quote:32e3acdf6f="شمس کابلی"]پیام طالبان برای هموطنان ما درد ، رنج و غم است و ما
نباید از این نوکر ها حمایت کنیم در چند روز گذشته در اثر حملات انتحاری بیش
از دهها تن از خانواده های هموطن ما نان آوران شان را از دست داده اند . طالبان به
هیچ وجه به صلح نمی اندیشند زیرا آنان کسانی نیستند که برای تأمین صلح و ثبات
برای افغانستان آمده باشند . آن ها سپاهیان اجنبی هستند که تنها به استشاره آنان
عمل می کنند تا افغانستان به تباهی و بر بادی بیشتر سوق داده شود. طالبان از حملات انتحاری و بمب های کنار جاده برای کشتار مردم بی دفاع استفاده می کنند تا وحشت را در میان مردم پخش کنند . اما مردم ما فریب این جنایتکاران را دیگر نمی خورند و در چندین ولایات در مقابل شان قیام نموده اند . این جانیان هیچگاه دست از جنایت ٔبر نمیدارند . تعداد‌شان کم شده بود. که جناب چرسی زوی این جنایات کاران را از زندان آزاد کرد تا دوباره تقویه شوند . و دوباره انتحاری شروع شد .
این طالبان دین فروش و سر بّر نو کرهمان دیرنه افغانستان اند و هیچگاهی به‌‌ خاطر دفاع از اسلام نیامدند،بلکه این افراد عصر حجر آمده اند که اسلام را بد نام و خدمت بزرگ برای باداران خود انجام دهند.
. خود این لعین‌ها بار‌ها در مسجد انتحاری انجام داده اند و قران را سوختانده اند. از اینها جز انفجار انتحار سر بری و قران سوزی توقع دیگر نداشته باشید
واقعا که این طالبان فرزندان ئا مشروع و ئا جائز از مادر نا جائز به‌‌ دنیا آمده اند واقعاً که این گروه لعنتی مایه شرم بشریت اند .[/quote:32e3acdf6f]


آقای بی وطن عرض سلام و ادب دارم خدمت شما !

خلیل فنا
05.03.2013

آقای بی وطن عرض سلام و ادب دارم خدمت شما !
بعد از سلام باید بگویم که شما دوست عزیز یه خطا رفتید بنده کسانی (مثل دوستم ، خلیلی، فهیم و یا اشغالگران خارجی) را که شما اشاره فرمودید من مدافع آنها به هیچ وجه نمی باشم و نه کدام همدردی با ایشان دارم ، بلکه همدردی من با وطن و هموطنان من می باشد بدون اینکه آنها به کدام زبان تکلم می کنند . این بار اول است که این مثله را از شما می شنوم که دوستم ، فهیم و یا خلیلی در بم گذاری دست دارند و این مثله تا به حال در مطبوعات مطرع نشده بلکه مطبوعات راجع به انتحاری های طالبان و ماین گذاری های طالبان ذکر گردیده و طالبان نتها این نوع حملات و بم گذاری ها را تایید نموده اند بلکه با بسیار افتخار به خود بالیدن بدون در نظر داشت که چندین تن از هموطنان ملکی ما را بکام مرگ فرستاده اند (منجمله زنان و کودکان بیگناه ما را). با وجود اینکه بار بار مفتی ها و شورای مذهبی ممالک مختلف این عمل را نا روا و حرام دانسته اند در حالیکه طالبان بر خلاف قرآنکریم آنرا را حلال می دانند ، حتی شیخ های مشهور و عالیرتبه سعودی مثل سلمان العوده و ناصر العمر فتوا حرام بودن انتحاری را اخیراْ اعلان داشتند.
به گفته شما به امید یک افغانستان واحد .


قای پتنگ امیدوارم که سلامهای بنده را پزیرا شوید!

خلیل فنا
05.03.2013

آقای پتنگ امیدوارم که سلامهای بنده را پزیرا شوید!
بنام خدا که محبت را آفرید!
اول باید خدمت شما بگویم که بنده وکیل مدافع استاد عطا ، دوستم ، گلبدین راکتیار ویا محقق نمی باشم و در دل کدام ارادت خاص به یکی از این ویرانگران ندارم . شما هر نوع کینه و کدورت که با جهبه متعد و یا به عباره دیگر با عطا ، دوستم و یا محقق دارید شاید شما پیش خود دلایل مختلف داشته باشید ولی اظهارات شما در مورد طالبان و کشتار هموطنان ما توسط حملات انتحاری و ماین گذاری هایشان که بنده ذکر نموده کدام ارتباط ندارد ، لطفاْ از بحث دور نروید . اتظار دٌر فشانی شما در اینمورد!
نوت : شما در بحث های تان همیشه از مسعود ذکر میکنید ولی مسعود در بین ما وجود فیزکی ندارد لهذا از ذکر نام او لطفاْ خود داری نمایدد . افراد مسعود در کشتار هموطن های ما نیز شریک اند.
با احترام


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more