د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

اسلام دین (اخوت و همجهتی)

تيمور
04.12.2012

هموطنان محترم اسلام علیکم،
در چند روز گذشته از طریق آژانسهای خبری شنیدیم که دو گروهی بنام اسلامی که نظر بگفتهء خود آنها برای حفظ و برقراری شریعت محمدی (ص) در مناطق وزیرستان، پاکستان میجنگند. اما از حملهء اخیر انتحاری دیده شد که هدف آنها از بین بردن یکدیگر بوده و از جهاد و دفاع از اسلام کدام خبری نیست، زیرا در حملهء چند روز قبل هدف کشتن ملا نذیر بود. چرا ملا نذیر؟ زیرا ملا نذیر از چند سال است که مخالف موجودیت شورشیان خارجی (عربها، ازبکها، چیچینها، و دیگران) در آن منطقه میباشد، او بارها گفته است که یگانه علت بمباردمانها و تلفات مردم عام و بیگناه همانا موجودیت شورشیان خارجی درآن منطقه میباشد.
اما گروه دیگر (تحریک طالبان) تحت رهبری بیت اله محسود نه تنها که رابطهء خوب با شورشیان خارجی دارد، بلکه محسود طرفدار بودن آنها درمناطق میباشد، که همین موضوع باعث دشمنی های شدید بین این دو گروه گردیده است.
حالا هموطنان محترم شما منحیث افراد بیطرف و مسلمان ازینگونه برادرکشی ها و تزاد های گروهی و قبیلوی چه نتیجه میتوانید بگیرید؟
همه شکر مسلمان هستیم و میدانیم که دین مبارک اسلام مارا به برادری، اتحاد، همجهتی وهمکاری امر فرموده است، پس ما به این نتیجه میرسیم که این گروپها همه فقط برای قدرت و دالر میجنگند و همچنان اعمال آنها عموماً بر خلاف ارشادات قرآنی و احادیث نبوی میباشد، و از فعالیتهای آنها به آسانی دیده میشود که هدف و مرام این گروپهای جنایتکار تنها و تنها نفاق افگنی، برادر کشی، و تباهی مسلمین در منطقه میباشد و بس.
به امید سربلندی اسلام واقعی؛ و سرنگونی اینگونه باندهای شیطانی و ضد اسلامی.


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more