د موضوعګانو سرپاڼه

اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ

داسلام په مقدس دين کی د سني اوشيعه طرايق څنګه،ولې او کله رامنځ ته شوه؟

Sangar Watan
22.02.2009

داسلام په مقدس دين کی د سني اوشيعه طرايق څنګه،ولې او کله رامنځ ته شوه؟

[quote:05ccb97deb]شيعه خو مونږاو تاسو ټوپيداكړي شوي چه دعبدالله بن سبأ يهودي تر مشري لاندي راښكاره شول خو بعضي ساده او بي علمه او ناخبره خلك يي بياډير زياته پلوي كوي او وايي پيژنوچه ديهودانو چه دامريكا سخت مخالف دي خو دغه ساده ګان دومره فكر نكوي چه مونږ ته امريكا اسرايل او ايران يو شي دي بلكه زما په اند ايران دامريكانه داسلاام او مسلمانانو لوي دښمن دي په اسلامي تاريخ كي تر اوسه بغير د دي حراميانو او دمتعي داولاد نه بل چا اصحابانو اوبعضي وخت رسول الله عليه واله وسلم ته زيات بد ندي ويلي دكومي ورځي نه چه پيدا شوي اسلامي نړي ښه ورځ نده ليدلي .
خبره اوږديږي نن مي سايټ وليده چه دحرامي خميني دمتعي اولاده وه د ابو بكر او عمر رضي الله عنهما ته يي داسي څه ويلي وه چه حيران دي ته شوم چه دا زړه مي ولي ونه چاوده او ژوندي پا تي شوم .

تاسو يي پخپله وګوري اوددي حراميانو په باره كي څه ووايي لينك دادي :

http://azizanpress.blogspot.com/2009/02/blog-post_10.html

په ټوله اسلامي او پښتنه مينه
_________________
"لا عيش إلاّ عيش الآخرة" [/quote:05ccb97deb]

ښاغلی ننګيالی پداسی حال کی چه پخپله دعيشونو په فکرکی ډوب دی،ديوه
احمق ايرانی ملا دوينا ترتاثير لاندی ئی ځينی خلک ساده ،بيعلمه او بيخبره 
بللي او د احساساتواو ښکنځلو سره ئی  ايراني شيعه ملا ته غبرګون ښکاره
کړی٠ 
مګر زه د محترمو اسلامپوهانو نه په درناوي هيله کوم چه په سړه سينه او د
معتبرو اسنادو په اتکا، ځما سوال ته ځواب وليکي٠
سوال تکراريږي :
داسلام په مقدس دين کی د سني اوشيعه طرايق څنګه،ولې او کله رامنځ ته شوه؟


و.افغان
23.02.2009

سنګر وطن صاحب:
ددی پوښتنې تفصيلي ځواب ډیر اوږد دی، ددی ویبپاڼې کتابونه کولاي شي چې پوره
مرسته درسره وکړي:http://www.aqeedeh.com/ebook/index.php
پاتې شوه لنډ معلومات نو هغه به زه درکړم.
محترمه وروره!
دغه ډله دعلي رضي الله عنه او معاوية رضي الله عنه دجګړو پر مهال راپيدا شوه، البته
ديوې ډلې په څير نه، بلکه ديوه کوچني فکر په څیر چې وروسته يي بیا تطور وکړ، دوي دعلي رضي الله عنه په صف کې وو، صحابه کرامو دا عقيده درلوده چې دپيغمبر صلی الله علیه وسلم دخبرو او نورو واقعيتونو له مخې بهترين شخص په صحابه وو کې أبو بکر دی
بیا عمر بیا عثمان دی، او نور به چپ کيدل، رضي الله عنهم أجمعين، يو يهودي چې په
ښکاره يي اسلام راوړی وو، او غوښتل يي چې داسلام دين له دننه څخه ونړوي، لکه چې دهغه اسلافو مخکې دنصرانيت دين چې دتوحيد دين وو په شرک او تثلیث بدل کړ، دغه عبد الله بن سبأ اليهودي چې نور ملګري يي هم لرل، او ځينې ناپوهه ځوانان يي هم له ځانه سره ملګري کړي وو، له مصر څخه يي دعثمان رضي الله عنه په ضد تبلیغات پيل کړل، آخر دا چې مدينې منورې ته راغلل، او له عثمان رضي الله عنه يي وغوښتل چې له خلافت څخه تير شي، او بل چاته يي وسپاري، دې وخت کې ډیر صحابه کرام رضي الله عنهم أجمعين ددغو ګمراهانو په وړاندې دخلیفة المسلمين عثمان بن عفان رضي الله عنه دفاع ته راوړاندي شول، علي رضي الله عنه حسين او حسين رضي الله عنهما وليږل، تر څو دخليفه په کور پيره وکړي، خو عثمان رضي الله عنه ټول صحابه کرام خپلو کورونو ته وليږل، او ويي ويل: زه نه غواړم چې زما په سر يوه فتنه جوړه شي، بله دا چې نبي کريم صلی الله علیه وسلم هغه ته په ژوندانه دشهادت زيري ورکړې وو، دا يي هم ورته ويلي وو، چې تاته به خداي جل جلاله يو لباس درآغوندي، که چيرته منافقينو له تا وغوښتو چې هغه وباسي نو ويي نباسي.
لنډا دا چې په کومه ورځ چې دی شهيد کيدلو په هغه شپه يي نبي کريم صلی الله علیه وسلم په خوب وليد چې ورته ويل يي، نن به له خيره مونږ سره روژه ماتوې، نو هغه روژه ونيوه، دغه ګمراهان خوراج دعبد الله بن سبأ اليهودي په امر دهغه په کور وروختل، هغه ورته خپل ډیر فضايل بیان کړل، چې نبي کريم صلی الله علیه وسلم دده باره کې بیان کړي وو، نبي کريم صلی الله علیه وسلم هغه ته څو څو واره په بیلابیل وختونو دجنت زیري ورکړی وو، خو دی ټولو خبرو په دی سفاکينو هيڅ تأثیر ونه کړ، عثمان رضي الله عنه دقرآن تلاوت ته ناست، نو يو رانژدی شو، دتورې ګوذار يي پرې وکړ، دعثمان رضي الله عنه ميرمن توري ته لاس واچوي، خو هغه قاتل توره په زوره کش کړه، او ددغې میرمنې ګوتې يي له ځان سره يوړي.
په هر حال عثمان رضي الله عنه دعبد الله بن سبأ اليهودي دقوماندې خوارجو شهيد کړ،
له دی وروسته په علي رضي الله عنه پسې ورغلل، هغه يي په زوره له کوره راوويست،
په کشولو کشولو يي جومات ته راووست، او له هغه څخه يي وغوښتل، چې ځان دمسلمانانو خليفه اعلان کړي، او که چیرته دا کار ونه کړي، نو وبه وژل شي، علي رضي الله عنه په داسې سخت مصيبت نه ډک حال کې دېته زړه ښه کړ، چې ځان خلیفه اعلان کړي، صحابه وو ورسره بيعت وکړ، خو معاوية رضي الله عنه چې دشام امیر وو، هغه بيعت ونه کړ، ځکه چې ځان دعثمان رضي الله عنه دوينې ولي باله، او له علي رضي الله عنه څخه يي هغه قاتلين وغوښتل چې دهغه په فوځ کې وو، تر څو له هغې وروسته بيعت
وکړي، او خلافت ته غاړه کیږدي، خو علي رضي الله عنه بیا هغه ته ويل: چې لومړې تاسو
له ما سره بيعت وکړئ، له هغې وروسته به ټول مجرمين محاکمه کړاي شي، په هر حال
کومې نتيجې ته ونه رسيدل، ددواړو ډلو تر منځ جګړه پيل شوه، عبد الله بن سبأ اليهودي او ياران يي دعلي رضي الله عنه په صف کې وو، خو له هغوي سربیره ډیر صحابه کرام هم له علي رضي الله عنه سره ولاړ وو، دلته داهل السنة والجماعت معتقدين دا عقيده لري، چې معاوية رضي الله عنه څخه علي رضي الله عنه په دغه قضيه کې حق ته ډير نږدی وو،
په هر حال دعلي رضي الله عنه تر شهادته پورې معاوية رضي الله عنه له هغه سره بيعت ونه کړ، دعلي رضي الله عنه دخلافت په دوره له دغو سبئيانو په کوښښ دتشيع بڅرکي پيدا شو، تشيع ديو چا ډلې پالۍ ته ويل کیږي، هغوي ځان دعلي رضي الله عنه له ډلې څخ باله، لومړۍ يي دعوا وکړه چې علي تر عثمان بهتر دی، له دی وروسته يي دعوا وکړه، چې علي تر ابوبکر او عمر هم بهتر دی، علي رضي الله عنه له دی وروسته ټولو خلکو ته اعلان وکړ، چې هر هغه چا چې زه په ابو بکر او عمر بهتر وګڼړلم، نو هغه به اتيا دوري وهم، (دقذف حد)، په هر حال خبرې تطور وکړ، دعبد الله بن سبأ اليهودي په مشرۍ دهغو
ملګرو دعوا وکړه، چې علي رضي الله عنه والعياذ بالله خپله خداي دی، يا خداي په کې حلول کړی دی، (تر اوسه دغه عقيدې دشيعه ګانو په يوه ډله کې چې ایران کې اوسيږي شته دی، او کتابونه يي هم پرې لیکلې دی) علي رضي الله عنه چې ددې قضيي څخه خبر شو، نو هغوي يي راغوښتل
ډیر اور يي بل کړ، او ټول يي په کې وسیزل، او خپله عبد الله بن سبأ اليهودي وتښتيده.
دی باره کې علي رضي الله عنه وايي:
لما رأيت الأمر أمرا منکرا
أججت ناري ودعوت قنبرا
په دغه کار کولو سره فتنه لږه سړه شوه، خو ختمه نه شوه، دعلي رضي الله عنه له شهادت
څخه وروسته چې کله حسين رضي الله عنه په شهادت ورسول شو، نو دغې فتنې دومره
زور واخيست، چې نن يي مونږ آثار وينو.
دعلي رضي الله عنه سره شيعه يا ډله آکثره دعراق دکوفې خلک وو، دعلي رضي الله عنه
څخه وروسته حسن رضي الله عنه دمعاوية رضي الله عنه سره سوله وکړه، په دې شيعهګانو ډیر قهر ورغۍ، خو دیته مو فکر وي، چې دهغه وخت شيعه ګانو يواځې دا عقيده لرله چې علي تر عثمان بهتر دی او بس، دا نور خرافات ډیر وروسته منځ ته راغلل.
په هر حال، دحسن رضي الله عنه له مرګ څخه وروسته معاوية رضي الله عنه هم وفات شو،
یزيد يي خپل جانشين وټاکه، چې دا دمعاوية رضي الله عنه غټه تيروتنه وه، حسين رضي الله عنه نه غوښتل چې له یزيد سره بيعت وکړي، دې وخت کې دکوفې شيعه ګانو هغه ته وويل چې ته کوفي ته راشه، مونږ ټول درپسې ودريږو، حسين رضي الله عنه دزيات احتياط لپاره هغه خپل دتره زوي مسلمه وليږه، تر څو هلته دحالاتو جاج واخلي، مسلمه ته په يوه ورځ کې دولس زره خلک راټول شو، هغه دا خبر حسين رضي الله عنه ته راوليږه، خو څه لږ وخت تير نه وو، چې ټول راټول شوي خلکو ورسره غدر وکړ، تنها يي په ميدان پريښود، او خپله دی دعبيد الله بن زياد چې ديزيد امير وو دهغه په لاس کې وغورځيد،
حسين رضي الله عنه ته دا نوې اخبار ونه رسيدل، ځکه خو يي دکوفې په اړخ خپل سفر
ته دوام ورکړ، لنډ دا چې دکوفي عراقي شيعه ګانو دغدر له وجهې حسين رضي الله عنه دظالم عبيد الله بن زياد په لاس ووژل شو، ډیر وروسته بيا دې شيعه ګانو ته فکر ورغۍ
چې دا خو ددوي له لاسه ووژل شو، نو ډیر خفه شو، په ماتمونو يي پیل وکړ، په مرور
دوخت سره ماتمونو دومره تطور وکړ، چې اوسني حالت ته ورسيد، ځانونه په چړو او چاقوګانو او زنځيرونو وهي.
لکه څنګه چې دماتمونو لړۍ په مرور دوخت سره داسي تطور وکړ.
همدارنګه نورو بیلابیلو لړيګانو دوخت په تيريدو سره تطور وکړ.
دخلافت باره کې يي داسې تطور وکړ، چې څه ډیره زمانه وروسته يي دعوا وکړه، چې
اصلا ابوبکر او عمر دخلافت مستحق نه وو، او دخلافت مستحق يواځې علي وو.
بيا خبرې دیته تطور وکړ، چې علي رضي الله عنه او دهغه اولاده يي تر قيامت ورځې
دخداي له اړخه ټاکل شوي خليفه ګان وګڼل، چې دهر يوه نوم بیل بیل مالوم دی.
بيا يي دیته تطور وکړ، چې په ابو بکر او عمر رضي الله عنه يي لعنتونه پیل کړ، او ددغه
لعنت لپاره يي په سلهاوو دروغ روايت کيښودل، چې دغه پورتنۍ ويديو يي يوه بيلګه ده
دغه آخوند چې په ابوبکر او عمر لعنت وايي، دا دده شخصي عقيده نه ده، بلکه ددوي
کتابي عقيده ده.
خبرې نور تطور وکړ، چې امامانو دغيبو په پوهيدو قائل شو، دکون په تصرف قائل شو.
ددغو امامانو دامامت منکر يي کافر وګڼل، او دهغه وينه، مال او ناموس يي حلال وباله،
او دا هغه عقيده چې ایراني صفويانو پرې دصفوي حکومت دقائمولو په وخت بشپړ عمل
وکړ.
څنګه چې دقرآنکريم ډير صريح آيتونه ددي دعقيدي په تضاد کې دی، نو په پيل کې يي
دآيتونو دتأويل کوښښ وکړ، خو کله چې پوه شو، چې په تأويل کار نه کیږي، نو دقران
کريم دتحریف دعقيدې قائل شو، چې په دې لړ کې ددوي يو عالم الطبرسي يو کتاب
ولیکو: فصل الخطاب في تحريف کتاب رب الأرباب.

دعقيدی نور څانګې يي هم درواخله چې دوخت په تيريدو سره دقرآن او سنت څخه ډیرې
کږي شوې، حتی چې يواځې داسلام نوم پرې پاته شو، خو نور داسلام دحقيقي روح
په کې هيڅ پاتی نه شو.

خبره داده چې دا خلک چې دا عقيده لري، نو زمونږ غبرګون به ددوي په وړاندې څه وي،
مونږ نه غواړو چې دا خلک ووژنو، يا يي وشړو، يا دنوک قدر ضرر ورته ورسوو، زمونږ
خپل دین دی او ددوي خپل دین دی.
خو البته ددی حق هم ورته نه ورکوو، چې زمونږ په حق ډاکه واچوي، ددی حق ورته نه ورکوو چې دآل البيت دمحبت دپردې تر شا ځمونږ دوطن او ناموس په سر معاملې وکړي،
ددی حق هم ورته نه ورکوو چې ځمونږ دمقدساتو سپکاوۍ وکړي، صحابه کرامو ته ښکنځل وکړي، يا کافر وګڼې، يا په شيخينو (ابوبکر او عمر) لعنت ووايي، يا دعائشي رضي الله عنها ناموس ته ښکنځل وکړي.
ځکه چې په ټولې نړۍ کې منل شوې قانون دی چې:
حقوقک تنتهي حيث تبدأ حقوق الآخرين.
ژباړه: ستا حقوق په هغه ځاي کې پاي مومي له کوم ځاي څخه چې دنورو حقوق پيليږي.

په درنښت.


میوند ننګیال
23.02.2009

سنكروطن صيب سلامونه !

تاسو ليكلي :

ښاغلی ننګيالی پداسی حال کی چه پخپله دعيشونو په فکرکی ډوب دی،ديوه
احمق ايرانی ملا دوينا ترتاثير لاندی ئی ځينی خلک ساده ،بيعلمه او بيخبره
بللي او د احساساتواو ښکنځلو سره ئی ايراني شيعه ملا ته غبرګون ښکاره
کړی٠

ګرانه اول دا ووايه چه زه دكومو عيشونو په فكر كي ډوب يم .
ګوره داخو يو عادي ملا دي زه يي خميني يا ترابي او نورو غټو غټو علماؤ خبرو ته نه اهميت وركوم او داخوسوال نه پيدا كيږي چه زه ددي سپيو تر تأثير لاندي راشم هو كه زما علمايا زما دزړه درزا اصحابو كراموپسي بد وايي ددي نه ورته نوري هم زياتي سپكي كوم پاتي شوه ځيني خلك ما دځينو خلكو په باره كي خبره كړي وه نه ستا او يا سنا غوندي دنورو باره كي ګوره جانانه هر هغه سړي چه داصحابو پسي يوه ذره هم بد ووايي دهغوي نه څه خير اوهغوي داهل سنتو يا سلفو په نظر کي غير مسلم بي دينه دي ماخو دبعضي بي علمه خلكو خبره كړي نه ستاسو ډير داسي خلك شته چي دا مجوس ښه يادوي پاتي شوه ګرانه داحساساتي غبرګون خبره كه څوك زما درسول صلى الله عليه وسلم اصحابو ته بد وايي زه احساساتي كيږم دا زما خپل كار دي زه هيچا ته هم حق نه وركوم چه ماته داسي لار ښوو نه وكړي ستاسو نه مننه بله دا چه مادشيعه باره كي سپک ويلي نه دكوم اهلسنت مذهبو پوري اووهاج صيب جواب دركړي زه هم حواله دركوم دا كتابونه هم وګره مننه٠
1: منهاج السنة
2: الشيعه في الميزان
3: الفرق بين الفرق مهم كتاب دي
اوداسي نور په سلهاو كتابون شته ٠


ghareebdost
07.03.2009

شيع تر خنزير،سپي او هرډول نجاست بدتر دي،څوک چې درسوآلله په صحآبه وو،آو درسوآلله په نآموس پسي کنځلي کوي،هغه دبشري درناوى حقدار نه دى،ددې په وړاندي صبرکول دايمان کمزوري ده،دننګيال خبرې دزړه له درده دي،نه له عياشي،دعمر رضى الله عنه شخصيت انګريزانوته هم د درناوي وړدى،په برتانيه کې ديتيمانو لپاره قانون ته(عمر لا)وايي،يو يهودان اوشيعګان يې په سپک نامه يادوي


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more