اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ
يوه شرعي پوښتنه
مطيع الله افغ
07.04.2008
اسلام عليکم...
په نن سبا دور کې له اکثره خلکو سره يوه پوښتنه شته خو دحیا له لامله يې نه شي پوښتلی او ډېری په دغه عمل اخته دي، له ماڅخه هم ډېرو کسانو پوښتنه کړې خو ما هم ورته ځواب نه دی موندلی،پوښتنه داده چې له خپلې مېرمنې سره [color=red:731d71933d]وطي[/color:731d71933d] یا جماع کول روا دي او که نه؟
رښتینی
07.04.2008
ښاغلي مطيع الله وروره دا مو ډيره ضروري پوښتنه کړي ده
او ځواب يي دادي چي داکار ناروا او حرام ده او په حديثو کي دا کار حرام
او لواطت بلل شوي دي او اسلامي فقهي هم دا کار ناروا او لواطت بللي دي
دمسئلي په اړه مي د شرعي دلايلو راوړل ضروري ونه بلل ځکه موضوع
اتفاقي ده خوکه څوک يي غواړي کوم مشکل نشته هغه هم اسانه دي
اوبل تاسو ليکلي چي ځيني خلک له شرمه دا پوښتنه نه شي مطرح کولي دا
سمه ده خو وروره دبحث فورم خو يو ازاد او ديموکراتيک فورم ده دلته خو بي
له ضرورته داسي څرګندي او بربنډي ښکنځلي مطرح کيږي چي امن پنا
نو که يو څوک کومه شرعي پوښتنه مطرح کوي زما په اند بايد هر ډول جي وي
وړاندي دي کړي
په مينه
pattang
07.04.2008
داخبرې خو ما په پښتني او افغاني کلچر کې ندي اورېدلې ،لکه دا هم چې دلاسپوڅي کرزي رژيم او د اشغالګرو نوي واردات وي ٠ داسې کار خوله ښځې سره
ظلم او ناروا اود ښځې تحقير ول دي او هغه طبعي لاره نده چې دواړه خوند ترې واخلي ٠
انډيواله که دومره شرم او حيا دې لرلی نو ولې دې حليمي صيب ، طالب جان او حامد صيب ته شخصي mail پېغام نه ليږه ?????? پته خو يې درته مالومه وه ٠
د شرم او حيا په هيله
رښتینی
07.04.2008
ښاغلي پتنګ صيب سلام !
ياره ستا جالبي تبصري وخندولم ډيره په زړه پوري تبصره ده
او ددي ملګري له پاره به دا عذر ولټووچي دي نوي دي دايي
په ټول افغان کي لومړۍ ليکنه ده نو شايد له ايميلونو سره به
دومره بلد نه وي
په مينه
خیریوسی
07.04.2008
محترمو وروڼو السلام علیکم ورحمة الله
وروڼو داسی پوښتنه باید چې د مسجد دملا صاحب څخه وشی په هر صورت اوس خوپیښه شوه
اوس نو دلته داسی سوال پیداکیږی که فرضا یو سړۍ داسی کارکړی وی پر ده باندی خپله ښځه نه حرامیږی او که به د نکاح تجدید کوی ؟
په درناوی
عادل عادل
12.04.2008
سلامونه و رحمت الله
زه خو ددی ورور پوښتنې ته د شک په سترگه گورم.
خدای دې وکړي داسې نه وي او موخه یې د ځان پوهیدنه وي.
په مسلمانه ورورولی
watan1
18.04.2008
سلامونه تاسوټولو مخترمو د ټول افغان کارکونکو لوستونکو او ليکونکو ته
وروسته له سلامه دمحترم حليمي صاحب او محترم وهاج ساپی صاحب څخه
يو پوښتنه لرم لوي خدای پاک دوکړې چی ځواب ېې راکړي.
مخکی له مخکی بښنه ډيره غواړم او پوښتنه می په دی ډول ده
ځينی وخت له سړی څخه يو کيسم سپينی سر يښنکی اوبه ووځي او دهغه وخت کيږی چی سړی دزنانه سره څنګ په څنګ ناست وی او دعيشق په بره کی ورسره خبری کوي يعنی سړی دښځی سره يو ځای شوی نه وي خو دخبرو په جريان کی دسړي څخه دغه سپينی سر يښنکی اوبه ووځي يالاړی شی .
نو پوښتنه می داده چی په سړی باندی غوسل لازميږی وجيبيږ ی او کنه ???
سړی بايد غوسل وکړی او کنه???
دتاسی ټولوڅخه ډيره ډيره بښنه غواړم او دځواب په هيله
watan1
20.04.2008
سلام عليکم
دمحترم وهاج ساپی صيب او محترم حليمي صيب څخه په ډير درناوي هيله کوم چی پور تنی پوښتنه ځواب کړی
و.افغان
20.04.2008
[quote:1bd6b004dc="watan1"]سلامونه تاسوټولو مخترمو د ټول افغان کارکونکو لوستونکو او ليکونکو ته
وروسته له سلامه دمحترم حليمي صاحب او محترم وهاج ساپی صاحب څخه
يو پوښتنه لرم لوي خدای پاک دوکړې چی ځواب ېې راکړي.
مخکی له مخکی بښنه ډيره غواړم او پوښتنه می په دی ډول ده
ځينی وخت له سړی څخه يو کيسم سپينی سر يښنکی اوبه ووځي او دهغه وخت کيږی چی سړی دزنانه سره څنګ په څنګ ناست وی او دعيشق په بره کی ورسره خبری کوي يعنی سړی دښځی سره يو ځای شوی نه وي خو دخبرو په جريان کی دسړي څخه دغه سپينی سر يښنکی اوبه ووځي يالاړی شی .
نو پوښتنه می داده چی په سړی باندی غوسل لازميږی وجيبيږ ی او کنه ???
سړی بايد غوسل وکړی او کنه???
دتاسی ټولوڅخه ډيره ډيره بښنه غواړم او دځواب په هيله[/quote:1bd6b004dc]
الحمد لله والصلاة والسلام علی رسول الله، وعلی آله وصحبه ومن والاه.
ګران او دروند ورور وطن صاحب:
وروره ستاسو ددغه ورته سوال مطابق باید ووایم، چې دغه اوبو ته مذي ویل کیږي،
تکې سپینې سریښناکه بې بویه اوبه دي، چې له سړي څخه دخپلې میرمنې سره دلوبې په وخت
بهر کیږي، دغه اوبه نجسې دي، په دې معنا چې باید سړې خپله آله تناسلې پریمنځې، او همدرانګه دخپلو جامو هغه برخه پریمنځې، په کومې چې دغه اوبه پریوتې وي.
ددغو اوبو په وتلو څخه غسل نه واجبیږي، یواځې اودس واجبیږي، او هغه هم هغه وخت چې کله سړۍ لمانځه ته دپاڅیدو اراده وکړي.
صحيح البخاري م ت البغا/6 - (ج 1 / ص 105)
266 - حدثنا أبو الوليد قال حدثنا زائدة عن أبي حصين عن أبي عبد الرحمن عن علي ال
: كنت رجلا مذاء فأمرت رجلا أن يسأل النبي صلى الله عليه و سلم لمكان ابنته فسأل فقال ( توضأ واغسل ذكرك )
صحيح مسلم - (ج 2 / ص 169)
456 - حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ وَأَبُو مُعَاوِيَةَ وَهُشَيْمٌ عَنْ الْأَعْمَشِ عَنْ مُنْذِرِ بْنِ يَعْلَى وَيُكْنَى أَبَا يَعْلَى عَنْ ابْنِ الْحَنَفِيَّةِ عَنْ عَلِيٍّ قَالَ
كُنْتُ رَجُلًا مَذَّاءً وَكُنْتُ أَسْتَحْيِي أَنْ أَسْأَلَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِمَكَانِ ابْنَتِهِ فَأَمَرْتُ الْمِقْدَادَ بْنَ الْأَسْوَدِ فَسَأَلَهُ فَقَالَ يَغْسِلُ ذَكَرَهُ وَيَتَوَضَّأُ
ع کريم حليمي
20.04.2008
مکرم watan1 صاحب
وعليکم دي سلام و برکاته ، زما له طرفه هم سلامونه ومنه !
په شرعه کښي يو استمناء ده او بل احتلام
ستاسو پوښتنه د دې دواړو له حکمه وتلې ده ، په استمناء او احتلام کښي
د مني (المني ) خبره ده يعني (ذا انزل المني ) نو غسل لازميږي
دا چه په مجلس او بحث اوبه جاري سي دې ته د جريان مرضي ويل کيږي
ضرور ده چه ډاکتر ته ورسي
غسل نه لازميږي ، او که له چا څخه د لذته مني خارج سي نو بيا غسل
لازم دی
watan1
21.04.2008
اسلام عليکم
دمحترم وهاج سا پی صيب او محترم حليمي صيب څخه ډيره ډيره مننه چی زما پوښتنه يي ځواب کړه.
کور مو ودان کامياب او سرلوړی اوسي.
په درناوی
tayab
04.05.2008
[cمحترمو وروڼو السلام علیکم ورحمة الله
وروڼو داسی پوښتنه باید چې د مسجد دملا صاحب څخه وشی په هر صورت اوس خوپیښه شوه
اوس نو دلته داسی سوال پیداکیږی که فرضا یو سړۍ داسی کارکړی وی پر ده باندی خپله ښځه نه حرامیږی او که به د نکاح تجدید کوی ؟
په درناویolor=yellow][/color]
جواب : نه وروره ښځه نه پرحرامیږی البته توبه کول لازمی ده
Ghairat
04.05.2008
وطې حرامه ده او اړتیا هم ورته نشته، ځکه : حلاله جماع چې مدخل یې بدل نشي ، د شا ، ډډې او مخې له خوا په هر شکل او هرې خوا څخه چې وي روا ده، نو بیا د وطې ناپاکه سوړه څه پکار
و.افغان
07.06.2008
[quote:ed6c396bab="Ghairat"]وطې حرامه ده او اړتیا هم ورته نشته، ځکه : حلاله جماع چې مدخل یې بدل نشي ، د شا ، ډډې او مخې له خوا په هر شکل او هرې خوا څخه چې وي روا ده، نو بیا د وطې ناپاکه سوړه څه پکار[/quote:ed6c396bab]
که د وطي دکلمې پر ځاي د (لواطت) کلمه استعمال شي نو پرځاي استعمال به وي،
ځکه وطي په شرعي فقه کې او په لغت عربي کې دجماع معنی ورکوي، خو لواطت به يي په مقعد کې دفحاشي کولو معنی ورکوي، البته عام لفظ دې.