د موضوعګانو سرپاڼه

نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ

په افغان ټولنه کی د ځوان کردار

نصیر احمد
29.06.2006

ډیر ګرانو دوستانو!
د مینی ډکسلامونه ومنی

زه خو په خپله ډیر څه نه لرم خو یو څو پوښتنی لرم . اول دا چی ځوانان زموږ په اجتماع کی څه کوالاشی؟ زما په نظر زموږ ځوانان د ورانی په لور روان دی، او د هیڅ یوه واکمن او موخور سره د دوی فکر نسته. ولی موږ نسو توانیدای چی دځوانانو د تربیی لپاره څه وکړو. ځوان خو هغه دی چی کولای سی ‌ډیر غټ بدلون راولی، پاڅون وکړی او کولای سی چی وطن د سوکالی پرلور روان کړی. د دی لپاره چی دا ځوانه انرجی پکار ولویږی - دا ځوانان یو پیوستون ته ضرورت لری چی هلته دوی تربیه سی او دوی ته یو سیاسی فکر ورپه برخه سی. زه یوازی د هغه ځوانانو خبره نه کوم کوم چی څه نا څه زدکړی لری خو هغه ځوانان ډیر ارزښت لری کوم چی د علم د روڼا څه لیری پاته دی او هغه په موږ کی په شمیر ډیر دی.

زه هیله لرم چی دا موضوع به د ځوانانو د بحث وړ وی دا ځکه چی دغه د وخت ضرورت احساسیږی.


Re: په افغان ټولنه کی د ځوان کردار

pattang
10.08.2006

نصير احمده وروره تربيه په سيستم پرې مربوطه ده ، کورنۍ تربيه يو رول لوبوي
خو يو څه وخت وروسته په سيستم کې حل کيږي ٠
تر څو چې کرزی ګوډاګی او د هغه پنجشيريزم او امريکائيزم وي دځوانانو له تر بيې څخه لاس پرېمينځه نه پښانه تربيه کېدای شي او نه مسلمان ٠

دپښتنولي په مينه پتنګ

[quote:bffd92201c="نصیر احمد"]ډیر ګرانو دوستانو!
د مینی ډکسلامونه ومنی

زه خو په خپله ډیر څه نه لرم خو یو څو پوښتنی لرم . اول دا چی ځوانان زموږ په اجتماع کی څه کوالاشی؟ زما په نظر زموږ ځوانان د ورانی په لور روان دی، او د هیڅ یوه واکمن او موخور سره د دوی فکر نسته. ولی موږ نسو توانیدای چی دځوانانو د تربیی لپاره څه وکړو. ځوان خو هغه دی چی کولای سی ‌ډیر غټ بدلون راولی، پاڅون وکړی او کولای سی چی وطن د سوکالی پرلور روان کړی. د دی لپاره چی دا ځوانه انرجی پکار ولویږی - دا ځوانان یو پیوستون ته ضرورت لری چی هلته دوی تربیه سی او دوی ته یو سیاسی فکر ورپه برخه سی. زه یوازی د هغه ځوانانو خبره نه کوم کوم چی څه نا څه زدکړی لری خو هغه ځوانان ډیر ارزښت لری کوم چی د علم د روڼا څه لیری پاته دی او هغه په موږ کی په شمیر ډیر دی.

زه هیله لرم چی دا موضوع به د ځوانانو د بحث وړ وی دا ځکه چی دغه د وخت ضرورت احساسیږی.[/quote:bffd92201c]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more