نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ
د اولې لکه دې دوبي مچان ورک شول??
pattang
13.04.2006
د اولې زمونږ ميلمانه لکه دې دوبي مچان ورک شول .
ولې دوی دا برخه سړه پرېښوده ?
زه ګمان کوم دا ځکه چې دکنځلو او بې ځايه پروپاګندې مخه ونيول شوه .
پښتو او سياست ته يې خوارا لوی خدمت وکړ او باد يې پکښي ووت.
نو په مخ يې تور ګلونه .
دپښتنولي په مينه پتنګ .
ملګرئ
14.04.2006
ګرانو وروره سلام وړاندي کوم !
دا زما لومړۍ لېکنه ده ، خدای دې وکړي چي له مانه خفه نه شئ . زه دوې خبري ليکم ، اول خو دا ډير ښه کار وشو چي د بدو خبرو مخ ونېول وشوه .که د چا ښه ليکل په وس وه خو ليکي به يې او که نه بيانو الحمد ا لله د بدو خبرو د ليکلو مخه يې ونېول شوه . او دا خبره دوهمه ده چي لا تر اوسه هم يو شمير کسان چي له قلم څخه يې سپکاوۍ او بدي خبري راوزي شته ، چي خداي دي هغوۍ هم پر لار سم کړي .
نوري به بيا ليکم
په درنښت
Re: د اولې لکه دې دوبي مچان ورک شول??
و.افغان
06.07.2007
[quote:13d9e81d06="pattang"]د اولې زمونږ ميلمانه لکه دې دوبي مچان ورک شول .
ولې دوی دا برخه سړه پرېښوده ?
زه ګمان کوم دا ځکه چې دکنځلو او بې ځايه پروپاګندې مخه ونيول شوه .
پښتو او سياست ته يې خوارا لوی خدمت وکړ او باد يې پکښي ووت.
نو په مخ يې تور ګلونه .
دپښتنولي په مينه پتنګ .[/quote:13d9e81d06]
الحمد لله, چی اوړۍ لا خلاص نه وو، او دمچانو پر مخ يي کړکۍ بندی شوی، که اوس څوک غواړی له درناوۍ ډک او آزاد بحث وکړي، نو مستعار نوم دی ثبت کړي، او میدان ته دی راشي، هر څوک چی وي مونږ ورسره دمینی او محبت په فضا کی هر رنګ څیړنی ته تیار یو.
ډیر شکر دۍ، خدایه چی دا د بیهوده خبرو پر مخ دروازی بندی شوی.
[color=white:13d9e81d06]که داوړي مچان ډیر شول، هیڅ پروا زما پری نشته
خزان به پری ژر راشي، له یوی مخی به ورکیږي
وهاجه وریځ داوړي خوره شوی، صبر وکړه
ډیره ژر به رڼا راشي، ګوره لمر راښکاره کیږي. [/color:13d9e81d06]
جواب
و.افغان
06.07.2007
[quote:2841e272a5="کوشان"]ښاغلي سراج ليکلي :
[quote:2841e272a5]که اوس څوک غواړی له درناوۍ ډک او آزاد بحث وکړي، نو مستعار نوم دی ثبت کړي، او میدان ته دی راشي،[/quote:2841e272a5]
ښاغلي سراج د اسلام په خونه کې د
ايا د اسلام په هکله .....؟؟؟
داسې ليکلي :
[quote:2841e272a5]آخره خبره دا چی نبی کریم صلی الله علیه وسلم یهودو ته ځاي په حکومت کی ورکړۍ، دا هیڅ تاریخې سند نلری او حتی ضعیفه خبره هم نشته، پیغمبر چی کله حکومت په مدینه کی جوړ کړ، هغوی سره یي معاهده وکړه چی ددوی ددښمنانو سره به لاس نه یو کوي، هغه داوو چی یهودو څو ځله دا پیمان مات کړ، او فساد به يي کاوه، نو نبی کریم هغوی ترابده له دغه خاورو وویستل، همدارنګه نصاری يي هم د جزیرة العرب وویستل: او د مرګ وصیت کی یې وویل: اخرجو المشرکین من جزیرة العرب، یعنی کافر له دغی عربی جزیرې څخه وکاږۍ ، ځکه د هغوي خصلت افساد او ړنګول دي، هر چیرته یي خپل افساد ته ادامه ورکړی، د اسلام لپاره يي ډیر پروګرامونه جوړ کړ خو ناکام شول، یهود د نصاری وو غټ دشمنان دي ، عیسی علیه السلام همدوی وژلۍ دی، نو نصاری وو هم نه پریښودل، نو تیت پرک ګرځیدل ترچی په 1948م کال یي د لوي او آوږدو پلانونو او پروتوکولاتو په نتیجه کي خپل د فساد او د ورانۍ حکومت منځ ته راووست [/quote:2841e272a5]
ښاغلی سراج
په قران کې خو موسی او عيسی هم د خدای پيغمبران ګڼل او منل شوي
او تورات او انجيل هم د خدای کلام بلل شوی او دا هم ويل شوي چې
موسی ، عيسی او محمد له هماغه يوه خدايه رالېږل شوي دي . که دا
سمه ده نو تر هغه ځايه چې زه خبر يم په تورات کې خدای يهودانو ته
وعده ورکړې چې د دوۍ مځکې به بېرته دوۍ ته ورسېږي ، دايو.
بل دا چې تاسي ليکلي چې محمد يهودان يې د معينو دلايلو په اساس
وشړل او د مرګ وصيت کې يې وويل چې عربي جزيره دې له کفارو پاکه شي .
له يوې خواه خدای يهودان يې د فرعونو د برده ګي نه وژغورل او د دوۍ
مځکې يې د خپلې وعده په اساس بېرته ورته ورکړې، اوله بلې خواه
بيا محمد دوۍ باندې په قهر شوو او دوۍ يې وشړل .
[color=darkred:2841e272a5][size=24:2841e272a5]نو تاسي په کوم اندوواند ياست چې دلته د خدای خبره درنده ده
او که د محمد ؟؟[/size:2841e272a5][/color:2841e272a5][/quote:2841e272a5]
کوشان خانه!
ستا حالت ما ته دهغه یهودو حالت رایادوي، چی قرآن کی الله جل جلاله دهغوي باره کی فرمایلي:
(وقالت طآئفة من اهل الکتاب آمنوا بالذی انزل علی الذین آمنوا وجه النهار واکفروا آخره لعلهم یرجعون).
ژباړه: او وویل یوی طائفی له اهل دکتابو (بلی طائفی ته) چی ایمان راوړۍ په هغه (قرآن) چی نازل کړۍ شوی دی، په هغو کسانو چی مؤمنان دي (یعنی اۍ کتابیانو ایمان راوړۍ) په اول دورځی کی او کافران شۍ (اۍ کتابیانو بیا) په آخر دورځی کی، له پاره د دی چی دوي (یعنی مؤمنان هم لکه کتابیان) (له ایمانه) وګرځي.
کوشان خانه! تاسی هم کله له اسلامه ځان لیري کړۍ، کله زرودوشتیت اختیار کړی، او کله بوذیت ته په زړه پوری دین وايي، او کله بیا ټولو دینونو پسی راواخلی، یو هم نه پریږدی، کله بیا له ځان څخه سیکولر یا ملحد جوړ کړي.
موخه په تا ټاپی لګول نه دي، موخه می داده، چی ته له ځان لپاره یو واضح منهج عقیده یا ایډیال وټاکه، له هغی وروسته کولاي شو، چی دهغه مذهب یا منهج په رڼا کی له تاسی سره وغږیږو.
ته څنګه په تورات استدلال کوي، دیهودو لپاره او ته خپله یهودي نه يي، مثلا.
یا څنګه په انجیل استدلال کوي، او ته نصراني نه يي، مثلا.
یا څنګه ته کله په قرآن استدلال وکړي، او ته مسلمان نه يي، مثلا.
یا څنګه کله په الحادي فلسفی استدلال کوي، او ته ملحد نه يي.
نو دغه وخت کی تاسره تعامل یو څه ګران بریښي،
ته ولی ډاریږي، او له چا ډاریږی، هیڅوک تاته نه څه وايي، او نه درته څوک څه ویلاي شي، او نه تا څوک پیژني.
ګوره که دزرادشتیت دین دی ځان لپاره خوښ کړي وي، نو ووایه، هیڅ مشکل نشته، او که دی بوذیت له ځان لپاره خوښ کړی وي، لکه څنګه چی دستاسی له ځینو لیکنو بریښي نو ووایه،
کوشان خانه! یو ځاي کی ما تاسی ته دا قضیه مطرح کړی وه، خو تاسی په دی ځان خلاص کړو، چی له دغو ټولو به تیر شو،او انسانیت ته به راشو،
ستاسی دا خبره په ځاي ده، خو خبره دلته ده، چی دغه کوم دینونه چی ما ذکر کړل، دغه ټول دینونه یوبل ته غاړه نه ږدي، او نه یو بل ته دحقانیت صفت ورکوي، که چیرته داسی کیدلاي شواي چی هر مذهب بل ته غاړه کیښودلاي، په دی معنا چی دحقانیت صفت يي وربښلاي، نو بیا به مشکل آسان وو،
له دغو ټولو له پاسه بیا الحادي فیلسوفان راځي، هغوي بیا ټولو ته غلط وايي، او ټولو ته خرافه وايي، څنګه دمارکس فلسفه وه،او مارکس په دی کی ړومبنۍ کس نه وو، مارکس هم په دی قضیه کي خپل مشران لري.
هر حوار لپاره پکار دي، چی مخکی له مخکي په کی داشتراک نقطی او دافتراق نقطی معلومي وي، او همدارنګه هغه مصادر په کی معلوم وي، چی دحوار دواړه اړخونه هغی ته مراجعه کوي، کله يي چی فیصلی ته ضرورت شي.
دغه ټولی خبری ما تاسی ته ددی لپاره ولیکلی، چی لومړۍ باید ته خپل دریځ معلوم کړی، هغه ټکی چی ستا لپاره یقيني دي، هغه راته په ګوته کړی، چی بیا دهغو ټکو په رڼا کی خپل بحث پر مخ بوزو.
وهاج ساپی.
Re: جواب
درويش
06.07.2007
[quote:8526e81f4a="وهاج ساپی"]موخه می داده، چی ته له ځان لپاره یو واضح منهج عقیده یا ایډیال وټاکه، له هغی وروسته کولاي شو، چی دهغه مذهب یا منهج په رڼا کی له تاسی سره وغږیږو.
لومړۍ باید ته خپل دریځ معلوم کړی، هغه ټکی چی ستا لپاره یقيني دي، هغه راته په ګوته کړی، چی بیا دهغو ټکو په رڼا کی خپل بحث پر مخ بوزو.
وهاج ساپی.
[/quote:8526e81f4a]
وايي له يوه ملا چا پوښتنه وکړه چې کوهي ته پيشو وغورځي نو څومره اوبه ترې بايد وويستل شي؟ نو ملا چې علم نه و کړى او تشې پردۍ وظيفې يې خوړلې وې په دې مسله نه پوهېده خو سړي نه د ځان خلاصولو لپاره يې وويل: وروره پيشو په خپله ورغورځېدلې که چا ورديکه کړې، او نېغه کوهي ته پرېوتې که غاړو سره هم جنګېدلې او له ورغورځېدو وړاندې چا ليدلې که نه.
نو سراج خانه وروره ستا خبرې همداسې دي. ته د چا عقيده او د چا مذهب څه کړې خو چې کومه پوښتنه شوې که په هغې پوهېږې ځواب يې ورکړه. دا يواځې ستا نه بلکې د ټولو ملايانو ستونځه ده چې علم او دليل نلري نو بيا درته دا ببولالې پېل کړي چې له کوم ځايه راغلى يې، کوم کتاب دې ويلى، په چا عقيده لرې... هماغه د پيشو کيسه چې له کومې خوا ورغورځېدلې او څنګه ورغورځېدلې.
Re: جواب
و.افغان
06.07.2007
[quote:854f5e9892="درويش"][وايي له يوه ملا چا پوښتنه وکړه چې کوهي ته پيشو وغورځي نو څومره اوبه ترې بايد وويستل شي؟ نو ملا چې علم نه و کړى او تشې پردۍ وظيفې يې خوړلې وې په دې مسله نه پوهېده خو سړي نه د ځان خلاصولو لپاره يې وويل: وروره پيشو په خپله ورغورځېدلې که چا ورديکه کړې، او نېغه کوهي ته پرېوتې که غاړو سره هم جنګېدلې او له ورغورځېدو وړاندې چا ليدلې که نه.
نو سراج خانه وروره ستا خبرې همداسې دي. ته د چا عقيده او د چا مذهب څه کړې خو چې کومه پوښتنه شوې که په هغې پوهېږې ځواب يې ورکړه. دا يواځې ستا نه بلکې د ټولو ملايانو ستونځه ده چې علم او دليل نلري نو بيا درته دا ببولالې پېل کړي چې له کوم ځايه راغلى يې، کوم کتاب دې ويلى، په چا عقيده لرې... هماغه د پيشو کيسه چې له کومې خوا ورغورځېدلې او څنګه ورغورځېدلې.[/quote:854f5e9892]
حیران خو دیته یم، چی ددوبي دمچانو دورکیدو سره په یوه وار، هم سلام جان پیدا شو، او درویش جان، هغه ځوانان چی ډیر زیات مصروف دي، او ددی له کبله په لیکنو کی مشارکت هم ډیر نشي، کولاي، خو دضرورت په وخت کی بیا میدان ته ډیر په میړانه رادانګي.
مهمه نه ده، چی کوم درویش، او کوم سلام؟؟
مهمه داده: چی ما خپله خبره واضحه کړی، دهر بحث او مناقشی لپاره لپاره باید داشتراک او افتراق ټکي معلوم وي،
زه کوشان ته دا نه وایم، چی ضرور باید ستاسی یقيني منهج یو آسماني منهج وي، که هغه چیرته په الحادی فلسفي ایمان لري، او عقیده پری لري، دهرچا فلسفه چی و ي، هغه دی په ډاګه کړي، چی دهغی له مخی ورسره بحث وشي،
بغیر له دغه ټکي بحث هیڅ امکان نه لري، ځکه چی زه به يي یو ځاي کي رانیسم، او دۍ به رانه بل ځاي ته تښتي، او دبحث موخه سرته نه رسیږي،
خو که داسی وي، چی هغه دوحدة الوجود دعقیدي په شان ټولو دینونو ته صحي وايي، نو بیا دی ګرځي، مزی دي کوي، او دی سوالونو ته هیڅ ضرورت هم بیا نه لیدل کيږي، که هر مذهب ځان لپاره غوره کوي، او که نه يي غوره کوي، نو ضرورا دۍ په صحي لاره ده.
په درنښت
pattang
06.07.2007
ساپی صيب سلام عليکم !
وروره خدای پاک دنور هم قدرت درکړي ، مچان د استقامت خلک ندي هر چېرته
يې چې کار جوړ وي هلته خپلې چړچې کوي ، درياب د نهنګانو ځای دی نه دې ملخانو ، داسې دې پسې واخستل لکه طالبانو پنجشير يان ٠
زما هغه د Moby- Dick قصه را په ياد شوه چې د خپلو دښمنانو يو نفر ژوندی
ترې خلاص شو او نور يې ټول په درياب کې غرق کړل ٠
ستا استعداد ته پر دې کم عمرکې چې ته يې لرې ، خپله خولۍ کښته کوم
او خدای پاک د ستا له ارزوسره سم داسې وخت راولي چې دکابل په پوهنتون
کې درس ورکړې ٠ ورور پښتانه او اسلام انتظار در ته باسي .
ورور مو پتنګ٠
درويش
07.07.2007
مولانا پتنګ او مولانا وهاج ورونوسلامونه
زه به يوه خبره درته وکړم چې ستاسې له منطق او دليل څخه پاکې ليکنې تل د ټر په پر د پټولو يو کوښښ وي. ما له پرونه ستاسې ډېرې زړې ليکنې وکتلې په هر ځاى کې د منطق او دليل په وړاندې ستاسې ځواب شخصي تعرضات، بې ځايه او بې اړونده پوښتنې او د ځان خوښۍ او ځان ستاينې بدبويه سندرې وي. په خداى باور وکړئ ما نن دا فکر کاوه چې دا څنګه کسان دي چې يوه ورځ نه، دوه ورځې نه، درې ورځې نه، بلکې هره ورځ ټر په پر پټوي او له بندې کوڅې څخه په چادرۍ کې تښتي او بيا هم نه شرمېږي.
جواب
و.افغان
07.07.2007
[quote:90699c237f="pattang"]ساپی صيب سلام عليکم !
وروره خدای پاک دنور هم قدرت درکړي ، مچان د استقامت خلک ندي هر چېرته
يې چې کار جوړ وي هلته خپلې چړچې کوي ، درياب د نهنګانو ځای دی نه دې ملخانو ، داسې دې پسې واخستل لکه طالبانو پنجشير يان ٠
زما هغه د Moby- Dick قصه را په ياد شوه چې د خپلو دښمنانو يو نفر ژوندی
ترې خلاص شو او نور يې ټول په درياب کې غرق کړل ٠
ستا استعداد ته پر دې کم عمرکې چې ته يې لرې ، خپله خولۍ کښته کوم
او خدای پاک د ستا له ارزوسره سم داسې وخت راولي چې دکابل په پوهنتون
کې درس ورکړې ٠ ورور پښتانه او اسلام انتظار در ته باسي .
ورور مو پتنګ٠[/quote:90699c237f]
ډير ګران, محترم, او دقدر وړ مشر ورور پتنګ صاحب!!
الله جل جلاله دى ستا سى دغيرت, شهامت, او دپښتنى پګړۍ شمله هميشه لوړه ساتي, او چې ستاسى غوندى په پښتو, او دين مين مشران مو په سر وي, نو دغه ګيدړان بيا چيرته ټينګيداي شي, دا د حق او دباطل جګړه ده, او حق د هميش لپاره غالب وي.
له الله جل جلاله څخه غواړم, چه لومړۍ مو نيت خالص کړي, او بيا په مو پر وخت برکت کيږدي.
ستاسى كشر ورور: وهاج ساپی
درويش
07.07.2007
پتنګ او مولانا وهاج ورونوسلامونه
زه به يوه خبره درته وکړم چې ستاسې له منطق او دليل څخه پاکې ليکنې تل د ټر په پر د پټولو يو کوښښ وي. ما له پرونه ستاسې ډېرې زړې ليکنې وکتلې په هر ځاى کې د منطق او دليل په وړاندې ستاسې ځواب شخصي تعرضات، بې ځايه او بې اړونده پوښتنې او د ځان خوښۍ او ځان ستاينې بدبويه سندرې وي. په خداى باور وکړئ ما نن دا فکر کاوه چې دا څنګه کسان دي چې يوه ورځ نه، دوه ورځې نه، درې ورځې نه، بلکې هره ورځ ټر په پر پټوي او له بندې کوڅې څخه په چادرۍ کې تښتي او بيا هم نه شرمېږي.
pattang
07.07.2007
کوشانه !
په خپلې يهودي او صليبي جامه کې تل اسلام ته ټنګس ورکوي٠
[quote:076804576d]د اسلام په نوم خو ټېکه داران ډير ليدلي وو، خو د پښتو په نو ټېکه دار مې د لمړي ځل د پاره وپېژنده . [/quote:076804576d]
دپښتو په نوم ټېکه داران خو له اسلا م څخه مخکې هم وو، داچې تاته مالومات
نشته نو دا ستا خپله لودګي دی ٠
[quote:076804576d]ښاغلی پتنګ چې د پښتونولی په مينه پتنګ دی ، خو د پښتونوالۍ شان پکې اصلاً نه ليدل کېږي . [/quote:076804576d]
ولې ? دا ځکه چې هغه ستا غوندې په اسلام پسې نده رااخيسي٠
اسلام چې دپښتون ګېڼه ده ،هغه تا له غاړې لرې کړې نو پر تا يې په پښتو څه ?
[quote:076804576d]ځان ته پښتون وايي ، په پښتونوالۍ مين دی خو د پښتونوالی د مېلمستيا اصل نه پېژني او ټول مېلمانه په يوه ديګ کې اچوي . [/quote:076804576d]
هغوی چې يو هو يت لري، نه غواړي چې خپل هويت مالوم کړي او په يوه خوله
داسي بې دينه خبرې کوي لکه کوشان ، هغوی غله دي , د پتنګ ډوډۍ پرې
حرامه ده٠
[quote:076804576d]مونږه خو پښتانه يو ، زمونږ په کور کې که زمونږ دښمن هم راشي ، نو يو مېلمه غوندې ورسره چلند کوو . [color=darkred:076804576d]خو کله چې د کوره ووت بيا ورته شمشېر زن او کـ ستېزن ښکاره کوو[/color:076804576d][/quote:076804576d] .
خو هغه بايد د ميلمه خواص ولري نه داسې لکه کوشان او ملګري يې ٠
[quote:076804576d]خو پتنګ چې د پښتونوالۍ ټېکه داري کوي ، يو مېلمه نشي زغملی او يا يې د کوره باسي او يا دا چې ورته د دوبۍ د مچانو خطاب کوي .[/quote:076804576d]
په ځينوخلکو ډوډۍ مرداريږي که خوند درکوي ورشه هغه د ميلمنو کنځلې او سپکې سپاندې ته خپل ځان ته در واخله ٠ ددوبي مچان هم ټول داسې
يوقسم مالوميږي لکه دا (1:n) ميلمانه .
[quote:076804576d]پتنګ ځان په پښتونوالۍ مين بولي ، خو د پنجابي نوکرو ،په شعوري
او يا غير شعوري ډول ،يې دفاع کوي . [/quote:076804576d]
دا زړې تراني د نه چليږي ، څوک چې په يوه شي عقيده لري د مخالف شي
پروا نلري٠
[quote:076804576d]پتنګه زه دومره درته وايم چې :
په خوله دې يوه په زړه دې بله
مرګ دې مېلمه شه چې خلاص دې له غمه شوو نه [/quote:076804576d]
چې مسلمان نه يې هلکه
د صداقت په ميدان مه وهه ټوپونه٠
سياست دې پرېږده کسب زده کړه
چې د سوسيال دفتر دخلاص له غمه شينه .
دورځې خوب دشپې شراب خورې
بدبخته ولې د ګران وخت ضايع کوېنه
larghonay1
08.07.2007
ياره پتنګ صيب په كابل كې د مچانو يو ډول دوا ده تارومار ورته وايي او خداى شته زه ورسره ډېر حساسيت لرم خوز دغه ستا مطرح موضوع چې وګورم نو ځان راته يو ډول سپك ښكاره شي . د خداى نېكبخته نو مېلمنو ته خو څوك مچان نه وايي تا ولې د تارومار دوا ورپسې راخيستى ده؟
هاهاها
جواب
و.افغان
08.07.2007
[quote:2136de2d7a="larghonay1"]ياره پتنګ صيب په كابل كې د مچانو يو ډول دوا ده تارومار ورته وايي او خداى شته زه ورسره ډېر حساسيت لرم خوز دغه ستا مطرح موضوع چې وګورم نو ځان راته يو ډول سپك ښكاره شي . د خداى نېكبخته نو مېلمنو ته خو څوك مچان نه وايي تا ولې د تارومار دوا ورپسې راخيستى ده؟
هاهاها[/quote:2136de2d7a]
یاره دقدر وړ لرغونی صاحبه!
ډیری ښی ټوکی کوي، زه دی هم له خندا شین کړم، دغسی ټوکی کله کله کوه، چی
لږ ساعت مو تیریږي، کم نه کم یو موسکا خو پر شونډو غوړیږي.
رښتیا دمیلمنو قدر او عزت پکار دۍ، خو کوڅه ډبو او جنګیانو لپاره بیا همدغه کابلۍ دوا پکار ده، چی تاسی ورته تارومار ویلي دي، او فکر کوم چی پتنګ سره چی ددغو مچانو کم علاج دۍ، هغه له دغه تارومار څخه هم قوي دی.
هاهاهاهاهاهاها
Re: جواب
Anonymous
21.07.2007
[quote:ce9f60e93e="وهاج ساپی"] و فکر کوم چی پتنګ سره چی ددغو مچانو کم علاج دۍ، هغه له دغه تارومار څخه هم قوي دی.
هاهاهاهاهاهاها[/quote:ce9f60e93e]
ډز - ډز - ډز - ډز - ډز :twisted:
Re: جواب
Anonymous
21.07.2007
[quote:3e44aeab87="Anonymous"][quote:3e44aeab87="وهاج ساپی"] و فکر کوم چی پتنګ سره چی ددغو مچانو کم علاج دۍ، هغه له دغه تارومار څخه هم قوي دی.
هاهاهاهاهاهاها[/quote:3e44aeab87]
ډز - ډز - ډز - ډز - ډز :twisted:[/quote:3e44aeab87]
مچه تکړه شه، او والوځه راوالوځه
جوړه بیا بنګاه کړه، بیا په غـ.ولو کینه
مړه دی خپله ګیډه کړه تری مچه
وخت دی راغلی، پر پر کړه کینه