د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

نقش شبکه های اجتماعی در اجرای نظم و قانون !

aria
17.04.2015

افغانستان در حال حاضر به سرعت د ر حال حرکت به سوی شهرنیشینی شدن، و با این شهر نیشینی شدن مردم به خدمات ۳ جې انترنت دسترسی بیشتر پیدا کرده اند و از شبکه های اجتماعی بهره های بهتر و زیاد تر میگیرند. به همین ترتیب، انجمن رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نقش مهمی را در کشف ، گزارش و فعالیت های جنایی در سراسر افغانستان داشته است و از طریق همین شبکه های اجتماعی آزار و اذیت، تهدید نامه ها و حملات همه روزه به نشر میرسد. نقش این رسانه ها به تازگی زیاد تر هویدا شد زمانیکه یک دختر بی ګناه که به اشتباه ، متهم به سوزاندن قرآن کریم شده بود در محضر عام به آتش کشیده شد و این حادثه به سرعت و یکبارگی پخش ، و دراعتراض به این حادثه علمناک در سراسر کشور و جهان تظاهرات و تحسن ها براه افتاد.
آیا شما موافق هستید که تکنالوژی و اتصال نشانه های این است که افغانستان در حال تغیر و همین دو عنصر یک رول مهم و برازنده را در توانمند سازی افغان ها ایفا مینماید؟
آریا،
تیم گفتمان دیجیتال قوماندانی مرکزی ایالات متحده امریکا، سنتکام


Re: نقش شبکه های اجتماعی در اجرای نظم و قانون !

lawangin
17.04.2015

دغه ټوله فاسده مېديا د فاسدو په خدمت کې ده !!!
pattang

[quote:7a4dc7098d="aria"]افغانستان در حال حاضر به سرعت د ر حال حرکت به سوی شهرنیشینی شدن، و با این شهر نیشینی شدن مردم به خدمات ۳ جې انترنت دسترسی بیشتر پیدا کرده اند و از شبکه های اجتماعی بهره های بهتر و زیاد تر میگیرند. به همین ترتیب، انجمن رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نقش مهمی را در کشف ، گزارش و فعالیت های جنایی در سراسر افغانستان داشته است و از طریق همین شبکه های اجتماعی آزار و اذیت، تهدید نامه ها و حملات همه روزه به نشر میرسد. نقش این رسانه ها به تازگی زیاد تر هویدا شد زمانیکه یک دختر بی ګناه که به اشتباه ، متهم به سوزاندن قرآن کریم شده بود در محضر عام به آتش کشیده شد و این حادثه به سرعت و یکبارگی پخش ، و دراعتراض به این حادثه علمناک در سراسر کشور و جهان تظاهرات و تحسن ها براه افتاد.
آیا شما موافق هستید که تکنالوژی و اتصال نشانه های این است که افغانستان در حال تغیر و همین دو عنصر یک رول مهم و برازنده را در توانمند سازی افغان ها ایفا مینماید؟
آریا،
تیم گفتمان دیجیتال قوماندانی مرکزی ایالات متحده امریکا، سنتکام[/quote:7a4dc7098d]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more