د موضوعګانو سرپاڼه

نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ

گروه طالبان درج تاریخ شدند

مساپر
08.04.2014

خواهران و برادران محترم بعد از سلام هریک شما عزیزان را مبارک باد میگویم زیرا با اشتراک وسیع و گستردهء خود در انتخابات که حق دینی و دنیوی هر افغان وطن دوست و مؤمن بود، به جهان ثابت کردیم که مردم مسلمان و غیور ما دیگر فریب دشمنان قسمخورده و منافق داخلی و خارجی مارا، که شب و روز در فکر قتل و کشتار مردم ما میباشند، نمیخورند. زیرا مردم ما درک نموده اند که طالبان دیگر مربوط تاریخ شده اند.
پیام مردم ما به گروه طالبان و باداران آنها اینست، که اگر کمی عقل در سر دارید، باید بدانید که دیگر زمان آن گذشته که شما بتوانند با سخنان دلفریب و موعظه های دروغین خود مردم مجاهد و با شهامت ما را فریب بدهید.
بس است، فتنه پراگنی و کشتار مردم مسلمان ما از حد گذشت، دیگر کاسهء صبر و حوصلهء مردم لبریز گردیده است، همچنان وقتی آن رسیده که بیایید و از بارگاه خداوند (ج) معذرت بخواهید، زیرا که ایشان نهایت بزرگ و بخشاینده است، شاید که ایشان اعمال شیطانی و منافقت های شما را ببخشند.


Re: گروه طالبان درج تاریخ شدند

pattang
08.04.2014

څه مبارکي ورته وایې ! په نس وږي او اشغال شوي اولس
د اشغالګرو استازيو ته رایې ورکړې ، نه د دېموکراسي د کلچر
له مخې ، بلکې دنس د لوږي له کبله !

[quote:9601ff8179="مساپر"]خواهران و برادران محترم بعد از سلام هریک شما عزیزان را مبارک باد میگویم زیرا با اشتراک وسیع و گستردهء خود در انتخابات که حق دینی و دنیوی هر افغان وطن دوست و مؤمن بود، به جهان ثابت کردیم که مردم مسلمان و غیور ما دیگر فریب دشمنان قسمخورده و منافق داخلی و خارجی مارا، که شب و روز در فکر قتل و کشتار مردم ما میباشند، نمیخورند. زیرا مردم ما درک نموده اند که طالبان دیگر مربوط تاریخ شده اند.
پیام مردم ما به گروه طالبان و باداران آنها اینست، که اگر کمی عقل در سر دارید، باید بدانید که دیگر زمان آن گذشته که شما بتوانند با سخنان دلفریب و موعظه های دروغین خود مردم مجاهد و با شهامت ما را فریب بدهید.
بس است، فتنه پراگنی و کشتار مردم مسلمان ما از حد گذشت، دیگر کاسهء صبر و حوصلهء مردم لبریز گردیده است، همچنان وقتی آن رسیده که بیایید و از بارگاه خداوند (ج) معذرت بخواهید، زیرا که ایشان نهایت بزرگ و بخشاینده است، شاید که ایشان اعمال شیطانی و منافقت های شما را ببخشند.[/quote:9601ff8179]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more