در ادامه گذشته

در قسمت های قبلی، پیشینه و پرونده ای همچو دروغ ها را در تاریخ جنایتبار آمریکا باز نموده و ارتکاب همچو اعمال تروریستی را در گذشته ای پر از وحشت آمریکا، ریشه یابی نمودیم.

اکنون دیگر شکی باقی نمی ماند که حادثه 11 سپتامبر نیز دروغ وحشتناکی بود که آمریکا گفت و نمایشنامه خونباری بود که خود آمریکا آن را به منصه اجراء گذاشت.

با آنهم برای اثبات و مستند سازی بیشتر، به دلائل ذیل توجه کنید:

1- بعد از وقوع حادثه 11 سپتامبر، هنگامیکه از لوی درستیز اردوی آمریکا، جنرال ریچارد مایرز، سؤال شد که مقامات ذی صلاح آمریکا، برای جلوگیری از برخورد هواپیمای بوئینگ با ساختمان پنتاگون چی اقداماتی نمودند؟

او در پاسخ دادن متردد بود و کمی تأمل نمود و زبانش را لکنت گرفت و آب دهان قورت نمود و نمی دانست چی بگوید و بالآخره از پاسخ دادن امتناع ورزید!

چند روز بعد، مقامات فرماندهی دفاع فضایی آمریکای شمالی، کوشش نمودند که این موقف سؤال برانگیز ریچارد را ترمیم کنند، و ادعاء نمودند که گویا همان لحظه ای که هواپیمای بوئینگ می خواست با ساختمان تصادم کند، به دو هواپیمای F-16 وظیفه سپرده شده بود تا هواپیمای بوئینگ مهاجم را تعقیب نمایند و از تصادم عمدی آن با پنتاگون، جلوگیری کنند، اما این دو هواپیمای F-16، هواپمای بوئینگ مهاجم را نیافتند و به تعقیب آن یک هواپیمای نظامی باربری، موقعیت هواپیمای بوئینگ مهاجم را تشخیص داد، ولی دیر شده بود!

اما آنچه که در این دروغ خیلی جالب وگیج کننده به نظر می رسد اینست که دو هواپیمای F-16، که مدرن ترین هواپیماهای جنگی و تعقیب کننده جهان به حساب می آیند، نمی توانند هواپیمای بوئینگ مهاجم که نسبتاً سنگین بوده و خیلی کند حرکت می کند را، پیدا کنند و به آن برسند، و درپی آن یک هواپیمای باربری نظامی، ثقیل و سنگین می تواند موقعیت هواپیمای بوئینگ را تشخیص دهد، اما خیلی دیر شده بوده است، زیرا این تشخیص موقعیت، فقط چند ثانیه پیش از تصادم هواپیمای بوئینگ مهاجم به ساختمان پنتاگون صورت گرفته است!

2- سیستم امنیتی محافظت کننده از پنتاگون، بسیار پیچیده بوده و یک سیستم ضدهوایی است که به طور مداوم توسط مقامات پایگاه شکاری اندروز که در آمریکا موقعیت دارد، کنترل می شود.

این سیستم با دو واحد جنگ هوایی مجهز است و هر دو واحد جنگ هوایی با جدیدترین هواپیماهای (F-16) و (F-18) مجهز هستند.

پس این سیستم امنیتی محافظت کننده و این واحد های پیشرفته جنگ هوایی در طول این مدت که هواپیمای بوئینگ مهاجم به ساختمان پنتاگون نزدیک شده و تصادم می کند، در کجا بوده است؟

3- هواپیمای بوئینگ که تصمیم گرفته شده بود تا با ساختمان پنتاگون برخورد کند بسیار بزرگ بود و این هواپیما گنجایش، 293 مسافر را در خود دارد و طول آن 48 متر، عرض آن 38 متر، وزن آن 115 تن بوده و با سرعتی معادل 900 کیلومتر در ساعت پرواز می کند.

و در مقابل ساختمان پنتاگون بزرگترین ساختمان اداری در جهان است که در سال 2001م روزانه 23 هزار نفر در آن مشغول به کار بودند.

و کسیکه این هواپیمای بوئینگ را هدایت می کرد، اگر هدف وی این بوده باشد که بیشترین خسارات جانی و مالی ممکن را وارد نماید، درین صورت برخورد هواپیما به سقف ساختمان پنتاگون بهترین گزینه بود.

اما آنچه اتفاق افتاد این بود که هواپیما به سقف ساختمان نه بلکه به یکی از اطراف بیرونی ساختمان پنتاگون تصادم و برخورد می کند و این بخش ساختمان، زیر ترمیم و بازسازی نیز قرار داشت.

و جالب تر اینست که این قسمت ساختمان، مرکز جدید فرماندهی ملیشه ها و دزدان دریایی آمریکا نیز بود و این دفاتر در لحظه تصادم خالی از افراد بود، زیرا تحت ترمیم و بارسازی قرار داشت و فقط کارگران ترمیم و بازسازی، حضور داشتند.

4- موضوع بسیار جالب دیگر این است که با قرار دادن یک مدل یا تصویر هواپیمای بوئینگ در سوراخ ایجاد شده در اثر تصادم، متوجه می شویم که فقط سر و جلوی هواپیما به دیوار ساختمان نفوذ کرده است، در حالی که بقیه بدنه هواپیما باید بیرون مانده باشد.

اما آیا کسی از ما و شما تصویری را در رسانه ها دیده است، که قسمتی از بدنه هواپیما در محل تصادم بیرون مانده و دیده شده است؟

5- موضوع جالب دیگر اظهارات ادپلوفر، فرمانده تیم آتش نشانی است که مسئولیت خاموش ساختن حریق ایجاد شده توسط این تصادم خیالی را به عهده داشت.

او، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که به افراد تیم وی، تنها وظیفه خاموش نمودن آتش که ساختمان را فرا گرفته بود، داده شده بود و بس و افراد وی این اجازه را نداشتند که به نقطه تصادم نزدیک شوند و آن را مشاهده نمایند.

بلی !

آنها این اجازه را نداشتند تا کشف نکنند که در آنجا اصلا هواپیمایی وجود ندارد!

6- کمره های مراقبتی اطراف ساختمان پنتاگون نیز صحنه ای را که هواپیمایی به پنتاگون تصادم کند، در خود ثبت نکرده بود.

ادامه دارد