tolafghan.com
ټول افغان لومړي مخ ته

 ډېرځليزې پوښتنېډېرځليزې پوښتنې   لټونهلټونه   د غړو لستد غړو لست    کاروونکو ډله  کاروونکو ډله    د نوم ثبتولد نوم ثبتول 
 د پېژندنې څېرهد پېژندنې څېره    خپل شخصي پېغامونه وګورئ خپل شخصي پېغامونه وګورئ   ننوتنهننوتنه 

د فکروکړئ کفري صفحې بل سوال ته جواب

 
نوې موضوع پېل کړئ   موضوع ته ځواب ورکړئ    tolafghan.com دفورم سر ته   -> اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ
شاته موضوع وګورئ :: مخکې موضوع وګورئ  
ليکوال پيغام
عبدالسلام حنف



دغړيتوب نېټه: 26 اکتوبر   2016
ليکنې: 46
ځای: زابل

ليکنهد ليکنې نېټه  : ٣   شنبه   نومبر   01, 2016 4:57 pm    عنوان   : د فکروکړئ کفري صفحې بل سوال ته جواب Reply with quote

د فکروکړئ کفري صفحې بل سوال ته جواب
لیکنه عبدالسلام حنفي
[سُوۡرَةُ آل عِمرَان : 175]

إِنَّمَا ذٰلِكُمُ الشَّيْطٰنُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَآءَهُۥ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

اوس تاسي ته څرګنده شوه چي، هغه په اصل کښي شيطان ؤ چي خپل دوستان یې بې ځايه وېرول، له دې امله په راتلونكي کښي تاسي له كافرانو څخه مه وېرېږئ، زما څخه ووېرېږئ، كه تاسي په رښتيني توګه د ايمان خاوندان ياست.
په دې آیات مبارکه باندي د فکر وکړئ کفري فیج داسی اعتراض کړي وو چي د قرانکریم د دې آیت مطلب معلوم نه دي چې شیطان دلته څوک مراد دي
جواب. د ملحد سوال هر وخت داسی بی تحقیقه او په جهل بناء وی د دو آیت مطلب بلکل ډیر واضح دي د ايات په یوه خاصه واقعه کې نازل شوی دی چې همغه کس کوم چې په واقعه کې راغلی ترې مراد دی. خو حکم یي اوس عام دی یعنی هر څوک چي د دښمن له لښکر څخه مسلمانان ویروي نو د قرانکریم له نظره هغه شیطان دي .او هغه واقعه چې لنډ تفصیل یې دادي . په صحیح البخاری کي یې هم روایت موجود دي. چی رسول الله صلی الله علیه وسلم د احد له جنګ څخه چې کله مدیني ته راغي او قریشو د مکې په لور روان شول نو نبی کریم صلی الله علیه وسلم د دوی په تقعیب پسې یو څو کسان واستول تر څو د قریشو احوال راوړي. نو کله چې دا کسان مقام حمراء ته ورسیدل. د نعیم بن مسعود سره مخامخ شول او د ابوسفیان د لښکر په اړه يې پوښتنه ترې وکړه چې چیری وو او څه یې کول. نو نعیم بن مسعود خبر ورکړئ. چي ابوسفیان بیا ستاسو په مقابله کې لښکر جمع کړي دئ. او اراده لري چې پر مدینه باندی بیا حمله وکړي . نو د دو کیسې تفصیل وږد دی خو مراد په دغه مذکور آیت کې دغه نعیم بن مسعود شیطان دی. او همدا يی مطلب دي. اسباب النزول. ج.۱ صــ ۱۳۱ سورة آل عمران. ۱۷۳-۱۷۵. الدرالمنثور. ج ۲ صــ ۳۸۹ آیت ۱۷۳-۱۷۵. معارف القرآن. آیات یورة آل عمران ۱۷۵.
د تفسیر المظهري عبارت. ( انما ذلکم ) یعنی نعیماً او اباسفیان. ( الشیطان )خبر ومابعده بیان شیطنته او مابعده صفة علی طریقة الخ. تفسیر المظهري. ج۲ صــ ۱۸۲. آیات سورة آل عمران ۱۷۵ .
او د فکر وکړئ کفری صفحې د نورو جوابو لپاره دا لینک خلاص کړئ https:facebook.com/فکر-وکړئ-جواب-1740122702916048/
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ AIM Address
مخکيني ليکنی وښاياست:   
نوې موضوع پېل کړئ   موضوع ته ځواب ورکړئ    tolafghan.com دفورم سر ته   -> اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ    ټول وختونه GMT دي
پاڼه   1  ټولې پاڼې  1

ورټوپ کړه:  

تاسو په دې څانګه  کې ليکنې نشئ کولی
تاسو د دې څانګې ليکنو ته ځواب نشئ ليکلی
تاسو په دې څانګه کې خپلو ليکنو ته بدلون نشئ ورکولی
تاسو له دې څانګې څخه خپلې ليکنې ړنګولی نه شئ
تاسو د دې څانګې په ټولپوښتنه کې برخه نشئ اخستلی


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.