در ادامه گذشته

14- در تاریخ 12 و 13 سپتامبر، واشنگتن پست و نیویورک تایمز، به نقل از آری فلیشر، سخنگوی کاخ سفید، گزارش دادند که سرویس مخفی، آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه، نامه هایی از مهاجمان دریافت کرده است که نشان می دهد هدف آنها حمله بر قصر سفید و حمله بر هواپیمای ریاست جمهوری می باشد.

وجالب این بود که فلیشر اظهار داشت که مهاجمان هنگام ارتباط با آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه، از کود نمبر های شناسایی و شفری خاص ریاست جمهوری استفاده نموده بودند.

و جالب تر از آن این بود که مقامات بلند پایه در استخبارات آمریکا گفتند که مهاجمان همچنین از کود های شفری اداره مبارزه با مواد مخدر ( DEA ) و دفتر احصائیه ملی، و دفتر استخبارات نیروی هوایی، و دفتر استخبارات نظامی، و دفتر استخبارات نیروی دریایی و دفتر استخبارات وزارت های انرژی و عدلیه، در برقراری ارتباط استفاده نموده بودند!

در حالیکه این کودها فقط در اختیار تعداد اندکی از دولتمردان عالی رتبه می باشد و بس.

پس چگونه این کود های سری و شفری به دست مهاجمان رسید؟!

آن هم در صورتی که مهاجمان ای وجود داشته باشند.

سؤال دیگری که مطرح می شود این است که:

در صورتیکه مهاجمان همه ای این کود های سری و شفری را در اختیار داشتند، چرا در تماس خود فقط به همین تهدید نمودن که گویا علیه اهداف آمریکا عملیات تروریستی انجام می دهند، اکتفاء نمودند و حتی هیچ مطالباتی را نیز مطرح نکردند.

آیا این مهاجمان که کود ها و رمز های سری و شفری ریاست جمهوری را در اختیار داشتند، نمی توانستند در قصر سفید داخل شوند و رئیس جمهور را ترور کنند و همچنین به اردوی آمریکا اوامر صادر نموده و بمب های اتمی و هیدروژنی آمریکا که آن را برای نسل کشی مسلمانان، تهیه نموده است را، انفجار دهند؟

آیا این نشاندهنده این نیست که این مهاجمان از داخل قصر سفید رهبری می شدند؟

15- بنا برگزارش جروزالم پست، روزنامه اسرائیلی، انگلیسی زبان، 4 هزار یهودی اسرائیلی که در پنتاگون و مرکز تجارت جهانی، کار مند بودند، در روز حادثه، بالای کار خود حاضر نشده بودند.

و قبلا گفتیم که پیام های هشدار دهنده و فوری الکترونیکی، پخش گردیده بود و برای این یهودیان نیز فرستاده شده بود.

16- در صبح روز 11 سپتامبر، آژانس خبری (ABC) صحنه های زنده ای از آتش سوزی را که در کاخ سفید رخ داده بود، پخش کرد.

در این صحنه های پخش شده، همه ای آنچه که دیده شد، تصویر یک ساختمان بود که در آن آتش سوزی صورت گرفته بود، و در مورد منبع آتش سوزی یا دلائل آن چیزی شنیده نشد.

اندکی بعد از آن، کاخ سفید تخلیه گردیده و دیک چینی، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز از صحنه دور برده شد، و نیروهای صاعقه در اطراف ساختمان مستقر شدند، و آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه، برنامه تداوم حکومت را اعلام نمود.

بعد از آن، رئیس جمهور جورج بوش سخنرانی کرد و در سخنرانی خود به مردم آمریكا اطمینان داد كه حکومت تمام تلاش خود را برای كنترل اوضاع انجام می دهد و ایالات متحده، عاملان را تعقیب و مجازات خواهد نمود.

آنچه که در این سخنرانی رئیس جمهور آمریکا جلب توجه می كند این است كه او هرگز از واژه تروریزم یا تروریست استفاده نكرد، برخلاف حادثه 11 سپتامبر، گویا كه او از چیز دیگری صحبت می كند یا به عبارت دیگر از نوع دیگری از تروریزم صحبت می کند.

همچنانکه سخنگوی او، آری فلیشر عین همین کار را با خبر نگاران انجام داد.

اتفاق عجیب دیگری که این موضوع را روشن تر می سازد این است که دیک چینی معاون رئیس جمهور، اظهار داشت که افراد آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه، او را برخلاف خواست خودش، مجبور کردند که به اتاق پناهگاه داخل شود.

17- در مصاحبه ای که بعد از وقوع حادثه 11 سپتامبر 2001، با رئیس جمهور آمریکا جورج بوش، صورت گرفت، از او پرسیده شد:

هنگامیکه از حمله تروریستی باخبر شدید، چه احساسی برای تان دست داد؟

بوش درپاسخ چنین گفت:

در شهر فلوریدا بودم و برای بازدید یکی از مکاتب رفته بودم و بیرون صنف نشسته بودم تا وقت باز دیدم از شاگردان فرا برسد، ناگاه در پرده تلویزیون که در نزدیکی من قرار داشت، صحنه ای را دیدم که یک هواپیما با برج اول مرکز تجارت جهانی، تصادم می کند، من با خود گفتم، این پیلوت طوریکه دیده می شود خیلی وحشتناک و ماهر است و بسیار با هوش به نظر می رسد، و هواپیما را به طرز ماهرانه ای پرواز می دهد.

بعد از آن، از من خواسته شد که برای ملاقات با شاگردان وارد صنف شوم، و دیگر وقت نیافتم تا دراین موضوع، فکر کنم.

جورج بوش در ادامه چنین می گوید:

بعد از آن، در حالیکه من با شاگردان صحبت می کردم، سکرتر من اندرو کارد، وارد شد و گفت که:

یک هواپیمای دیگر به برج تصادم نمود و آمریکا مورد حمله قرار گرفته است.

واقعیت این است که جورح بوش رئیس جمهور سابق آمریکا که در حماقت و بلاهت خود مشهور بود، هنگامیکه این سخن را می گفت، نمی دانست که او یک اعتراف بسیار خطرناک را در تاریخ این نمایشنامه خونبار آمریکا ثبت می کند.

زیرا همه می دانیم که اولین تصاویر از تصادم با برج اول، 13 ساعت بعد از تصادم، از طریق آژانس گاما در پرده های تلویزیون پخش گردید که این تصاویر به طور اتفاقی توسط برادران ژول و گیدئون نودی، فیلمبرداری شده بود.

بنابر این چگونه رئیس جمهور آمریکا، صحنه های تصادم به برج اول را در پرده تلویزیون مشاهده می کند، در حالیکه ما و دیگران 13 ساعت بعد آن را مشاهده می کنیم؟

آیا صحنه هایی که رئیس جمهور آمریکا در پرده تلویزیون در آن مکتب مشاهده نمود، صحنه های هنری از نمایشنامه حادثه 11 سپتامبر بود که توسط بازی کنان مرکز سینمای آمریکا، هالیود، تهیه گردیده و به آن تالار که قبلا برای این کار آماده گردیده بود، انتقال داده شد، تا نخست در برابر جورج بوش به نمایش گذاشته شود، و بوش از عملی شدن پروژه اطمئنان حاصل نماید؟

ادامه دارد