قدس در آتشکده صهیونیزم و سلولیزم !

عبدالخالق صارم

الله متعال مى فرماید :
لایقاتلونكم جميعا إلا في قرى محصنة أو من وراء جدر، بأسهم بينهم شديد ، تحسبهم جميعا و قلوبهم شتى ، ذلك بأنهم قوم لایعقلون.

ترجمه :

آنان هرگز با شما به صورت گروهی نمی جنگند جز در قلعه های محکم یااز پشت دیوارها! پیکارشان در میان خودشان شدید است.
شما آن ها را متحد می پندارید، در حالی که دلهایشان پراکنده است، این به خاطر آن است که آن ها قومی هستند که تعقل نمی کنند!

ما اگرچی تصمیم ترامپ دیوانه را مبنی بر اعلان بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل ، از اعماق وجدان و روان خود محکوم نموده و با شدید ترین الفاظ تقبیح می نماییم و آن را جزء از پروژه تروریزم صهیونیزم مسیحی علیه امت اسلامى می دانیم که چگونه ترامپ ، سرزمین را که ملک وی نیست ، برای کسانیکه حق شان نیست می بخشد ؟
ولی عقیده و باور ما اینست که ، سرزمین که با سریالی از قتل و کشتار ، اشغال گردد ، آن را فقط نیروی آهن و آتش می توانند دوباره آزاد سازد.
فلسطین که آن را روزی مردانی مانند عمر فتح نمود ، امروز هم فقط پیروان راستین عمر می توانند ، دوباره فتح نمایند !
راه حل قضیه قدس و همه قضایای روز جهان اسلام ، فقط همان است که قرآن طرح می دهد ( جهاد فی سبیل الله ) .
یهود و نصاری با آغاز جنگ اروپایی اول علیه مسلمانان ائتلاف نمودند و منافقین عرب ، همان پیروان عبدالله بن ابی بن سلول نیز به این ائتلاف آنها پیوستند ، و بعد ازینکه پاپ یوحنا ژان بیست و سوم در سال 1963 م برائت یهود از خون مسیح را اعلان نمود ، این ائتلاف خیلی مستحکم گردید!
شب گذشته در این باره فکر می کردم ، طرح ها و افکاری در ذهنم خطور کرد ، خواستم آن را در اختیار همه کسانیکه در قبال همچو قضایا احساس مسئولیت می کنند ، قرار دهم :
1_ ما تنها خواهان آزادی قدس نه بلکه خواهان آزادی تمام سرزمین اشغال شده فلسطین توسط یهودیان هستیم !
2_ ما قطعنامه سال 1947 م سازمان ملل ، مبنی بر تقسیم فلسطین میان یهودیان و فلسطینیان را به رسمیت نمی شناسیم و از این یهودیان پراگنده در جهان که بر فلسطین یورش بردند و این سرزمین را که هیچ مناسبتی به این یهودیان آمریکایی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی ، ایرانی و .... ندارد ، اشغال نمودند ، می خواهیم فلسطین را به صاحبان اصلی اش تسلیم داده به کشور های خود برگردند !
3 _ ما از مسلمانان جهان می خواهیم که سفیر آمریکا و جاسوسان سفارتش را در کشورهای خود تا تجدید نظر ترامپ در تصمیمش، به گروگان بگیرند !
4 _ ما از حکومت های کشورهای اسلامی می خواهیم که همه قرار داد ها و پروژه های اقتصادی و سرمایه گزاری خودرا خصوصا در بخش نفت و انرژی ، با آمریکا قطع نمایند و این قرار داد هارا با کشورهای اسلامی و کشورهای که در تقابل با آمریکا قرار دارند ، منعقد سازند!
5 _ ما از حکومت افغانستان می خواهیم که قرار داد امنیتی خود را با آمریکا لغو نموده و ملیشه های آمریکایی را از وطن اخراج نماید ! و آن وکلاء پارلمان که به این پیمان رأی تایید دادند ، باید محاکمه شوند !
6 _ ما از اردوی کشور های اسلامی می خواهیم ، بر حکومت های خود فشار وارد نمایند ، تا هر کشور به تناسب نفوس خود ، سربازان خودرا برای آزادی فلسطین ، اعزام نماید !
7 _ از برادران عرب خود می خواهیم که دیگر از تکرار این جمله که ( قضیه فلسطین یک قضیه عربی است ) خود داری ورزند ، قضیه فلسطین ، قضیه عربی نه بلکه قضیه اسلامی است ، این اصطلاح از حزب ناسیونالیست عرب که توسط دو نفر مسیحی به نام های ناصيف اليازجي و بطرس البستاني تأسيس گردیده است ، ریشه گرفته و آن را میشل عفلق مسیحی ترویج نموده است !
8_ما از حکومت های کشورهای اسلامی بخصوص مصر می خواهیم تا جوانان ، شخصیت ها و کادرهای اخوان المسلمین را از زندان آزاد نمایند ، زیرا در شرائط کنونی فلسطین، فقط اخوان المسلمین می توانند در برابر این تهاجم وحشیانه یهود ، ایستادگی نمایند ، از نخستین روز های شکل گیری دولتی به نام اسرائیل این سمبول وحشت ، اشغال و ترور ، فقط أخوان بود که از تحمل هرنوع رنج ها و قربانی ها علیه این دولت نام نهاد، دریغ نورزیدند !
9_ما در جواب نتانیاهو که می گوید قدس یا به تعبیر خودش اورشلیم ، از هزاران سال به این سو ، سرزمین اسرائیل است !!! می گوییم :
در سرزمین فلسطین ، بنی اسرائیل زندگی می کردند که بعد از فتح اسلامی همه مسلمان شدند که اکنون بني إسرائيل ، همین مسلمانان فلسطین و قسمتی از لبنان ، سوریه و مصر می باشند ، اما این یهودیان که در زیر نام جعلی و تقلبی اسرائیل ، فلسطین را اشغال نمودند ، این ها بنی اسرائیل نبوده بلکه یهودیان از ملیت های مختلف جهان هستند که با یک توطئه ظالمانه و بایک شبخون ددمنشانه ، فلسطین را اشغال نمودند !