د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

چرا آقای عبدالرحمن زمانی و آقای اعظم سیستانی مأخذ رسالۀ محترم پوهاند حسن کاکر را تحریف می کنند؟

افغان تحرک 02.07.2016 16:27

آقای عبدالرحمن زمانی و به تعقیب او آقای اعظم سیستانی واقعیت را در ارتباط مأخذ رسالۀ محترم پوهاند حسن کاکر تحریف می کنند!

در حالی که رسالۀ محترم پوهاند حسن کاکړ جمعا یکصدو چهل و شش مأخذ را دارا میباشد، نظر به کدام منطقی، نظر به کدام برداشت علمیی از یک رساله، فقط و فقط یک منبع را "مهم ترین ماخذ" می خوانند؟

آقای عبدالرحمن زمانی و آقای اعظم سیستانی در کدام مکتبی، در کدام پوهنتونی، در کدام "اکادمیی" این شیوه را آموخته اند، که هر گاه یک رسالۀ علمی مثلا یکصدو چهل و شش مأخذ داشت، میتوان یکصدو چهل و پنج مأخذ آنرا نا دیده گرفت، و فقط یکی از آن مأخذ را از جانب خود به حیث "مهمترین مأخذ" قلمداد نمود و بدان ذریعه به یک نوع "غوغا سالاری کاندید نیمه اکادیمیکی" پرداخت؟

آیا یک عالم واقعی، یک دانشمند واقعی این حق را دارند که یکصدو چهل و پنج مأخذ یک رساله را نا دیده بگیرد، یکی آنرا به حیث "مهمترین مأخذ" به میدیا معرفی کند و بعدش فقط بالای همان یک مأخذ به یک نوع "غوغا سالاری کاندید نیمه اکادیمیکی" میدیایی بپردازد؟
جواب نی است!


جالب این است که در عین حالی که آقای اعظم سیستانی به "افغان تحرک" اتهام می بندد و می گوید:

"افغان تحرک ماخذ نشان دادن را نمیداند"، سوال در این است که آیا منظور آقای اعظم سیستانی از "ماخذ نشان دادن" همین قسم "ماخذ نشان دادن" میباشد که خود جناب ایشان به همرای آقای زمانی ارایه فرموده اند؟



به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!

به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!

به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه