د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

خاین ملی را بشناسید! خیانت ملی عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی!

دریځ روان 29.08.2015 16:09

بیوگرافی مختصر:
عبدالرزاق وحیدی وزیر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی حکومت وحدت ملی افغانستان، در سال 1355 خورشیدی دیده به جهان گشود، وی در آوان کودکی به همراه خانواده اش به ایران رفت و پس از دریافت تابعیت آن کشور در شهر اصفهان مسکن گزید.
عبدالرزاق وحیدی تعلیمات ابتدایی را تا پایان دور لیسه در کشور ایران به پایه اکمال رساند، نامبرده در سال 1373 و در رشته ریاضی وارد دانشگاه اصفهان ایران شد و دوره لیسانس و ماستری را در رشته مذکور سپری کرد.
وحیدی در زمان رژیم طالبان در افغانستان، در دانشگاههای ایران تدریس را آغاز کرده بود و در دانشگاههای آزاد اسلامی و دانشگاه اصفهان سابقه تدریس دارد.
پس از سقوط رژیم طالبان و ایجاد حکومت جدید به کمک و همکاری جامعه جهانی در کشور، در سال 1381به افغانستان بازگشت و در پوهنتون کابل مشغول تدریس شد.
وحیدی پس از چندین ماه همکاری با وزارت مالیه، در سال 1390، به عنوان معین اداری آن وزارت مقرر شد.
اندوخته های مسلکی :
جناب وحیدی که تحصیلات اش را در کشور ایران و در مضمون ریاضی به پایه اکمال رسانیده است، چگونه می تواند برای اداره مسلکی و تخنیکی چون وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی موثر واقع شود؟ در حال که نامبرده حتی در مورد (Setup) کمپیوتر شخصی اش آشنایی کامل ندارد، گذشته از آنکه در این عصر تکنالوژی معلوماتی، برای نیازمندی های این مردم و کشور موثریتی داشته باشد؟
خیانت ها:
الف : وحیدی در سالهای 1382 تا 1384 خورشیدی به کمک و همکاری دیگر شرکایش سیستم جدید کامپیوتری امتحانات کانکور وزارت تحصیلات عالی کشور را پایه گذاری کرد.
که بر بنیاد این سیستم، داغ سنگین ننگ و بی عزتی جعل، تزویر و تقلب را به حیثیت و شرف این ملت مظلوم وارد کرد، طور که همه هموطنان عزیز ما اطلاع دارند، در جریان امتحانات کانکور سال های پیشین خورشیدی، از ولسوالی جاغوری ولایت بامیان، تمامی اشتراک کننده گان بدون در نظرداشت اهلیت و شایسته گی و برخلاف اراده این ملت بیچاره، بویژه جوانان عزیز این کشور، به پوهنځی های دلخواه خود کامیابه شده بودند و این ننگ بدبختی هرسال در جریان امتحانات کانکور بروز می کند و بالاترین بی اعتمادی را بین مردم مظلوم افغانستان ببار می آورد، این همه منافقت و رذالت ها از دست آوردهای جناب وحیدی است، که به نحوی می خواهد، به اساس وظیفه اصلی خود، تخم تعصب، بدبینی و مشکلات نژادی بین مردم این کشور بکارد و از سوی هم هدف اصلی همانا صداقت و راستی خود را در برابر خواسته های کشور متبوع اش ایران را کسب کند .
ب : عبدالرزاق وحیدی که یک ایرانی افغانی الاصل می باشد، توجه بیشتر اش را به کشور متبوع دوم (جمهوری ایران) داشته و بالاتر از توان کوشش کرده است، تا اسناد محرم و مهم دولت جمهوری اسلامی افغانستان را با دولت ایران شریک سازد.
مثال بارز: شریک ساختن اسناد بودجوی هفت ساله وزارت محترم مالیه، در زمان معینیت اداری اش، با دولت ایران، که در آن زمان هیچ توجه از طرف حکومت مدارهای وقت به آن صورت نگرفت .
ج : عبدالرزاق وحیدی، پس از ایجاد حکومت وحدت ملی به رهبری محمد اشرف غنی و عبدالله عبدالله، به صفت وزیر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی معرفی گردید، نامبرده از زمان ورود به این وزارت سعی می نماید تا برخلاف اهلیت و شایسته گی، بالاتر از 500 نفر از افراد مشخص و مخصوص از قوم و نژاد خود را در بست های ریاست ها، آمریت ها و مدیریت های این وزارت، به شکل مستقیم به وظیفه بگمارد.
مثال بارز : موضوع فوق الذکر از طرف نامبرده به وضاحت تمام بیان گردیده است و بیشتر کارکنان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی اطلاع دارند و هر کدام با دلهره اینکه وسیله دریافت لقمه نان (وظیفه) را به زودترین فرصت از دست خواهد داد، به صورت دلسردانه به وظیفه اش ادامه میدهد .
د : اکنون عبدالرزاق وحیدی که یک ایرانی افغانی الاصل می باشد، سعی می نماید، تا مسوولیت امنیت سایبری (حریم انترنتی) کشور عزیز ما افغانستان را به عهده یکتن افغانی ایرانی الاصل بسپارد، که شخص مورد نظر، بیشتر عمر اش را برای خدمت کشور ایران وقف کرده است، آقای وحیدی می خواهد از یک طرف بست های مهم دولتی را از کنترول حکومت افغانستان خارج بسازد، از طرف دیگر امنیت و معلومات مهم افغان ها را در دسترس ایرانی ها قرار دهد و از سوی هم، دولت متبوع اش (دولت ایران) را از اعتماد بیش از حد و صداقت خود مطمئن بسازد .
مثال بارز : موضوع در حضور اراکین بلند رتبه وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ذکر گردیده است .
نتیجه و پیشنهاد :
اما اینبار از تمامی ملت با غرور و با عزت خود صمیمانه می خواهیم، تا جدا ایستاده گی، استقامت، پاسداری و استقلالیت کشور عزیز ما افغانستان را وظیفه اصلی و اساسی خود دانسته و جلو همچون فعالیت های شوم افراد مانند عبدالرزاق وحیدی را با قدرت تمام بگیرند، در غیر آن همان طور که هر روز کشور عزیز ما افغانستان در آتش توطیه های بیگانه گان می سوزد، این آتش شعله ور شده و کشور را به کام نابودی فرو خواهد برد .