د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

طالبان در ماه مبارک رمضان

شاه ولي
02.07.2015

هموطنان محترم سلام، امیدوارم که طاعات و عبادات شما درین ماه مبارک قبول درگاه رب العزت واقع گردد.
قرار راپور های اخیر خبری، صدها طالب بر ولسوالی جلریز، ولایت وردک حمله کرده اند. نظر به گفته های مردم محل، هدف این حملات همانا ایجاد ترس و وحشت در منطقه و نا أمن سازی شاهراه کابل-بامیان است. درین حال جنگ های شدیدی میان نیروهای ملی ما و طالبان جریان دارد، که طبق آمار اخیر ازین ولسوالی درین درگیری‌ها تا کنون ۱۱ طالب کشته و ۳ هموطن بیگناه و غیرنظامی ما زخم برداشته اند. همچنان در این نبرد ۲ تن از نیروهای امنیتی ملی ما شهید و ۲ دیگر زخمی شده اند.
بازهم خاطرنشان باید کرد که آنهایکه داد از اسلام و مسلمانی میزنند، باید درین ماه مبارک که قرآن کریم برای رهنمایی ما مسلمانها نازل شده، اما دیده میشود که گروه های هستند که بنام دین و مذهب حتی درین ماه مبارک نیز دست از اعمال تروریستی و آدمکشی بر نمیدارند.
ما مسلمانان باید درین ماه مبارک به جهانیان نشان بدهیم که ما برای کمک و همدردی با دیگران نیز کوشش و جد وجهد مینمایم. اما بدبختانه که گروه های تروریستی همیشه از نام شریعت و قوانین اسلامی استفادهء غلط و سؤ نموده اند. شریعت اسلامی در حقیقت برای آوردن صلح و برادری و مساوات در جهان میباشد نه که برای آواره ساختن مسلمانان و بد بخت کردن آنها.

والسلام،


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more