د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

داعش از مردم مظلوم ما انتقام ویا غچ میگیرد!

شاه ولي
14.01.2016

طبق راپور های رسیده از مرکز ولایت ننگرهار، در انفجار شدیدی که دشمنان قسمخوردهء بیگانه و منافقین خارجی (داعش) در شهر جلال آباد اجرأ کردند، هفت (۷) هموطن بیگناه ما شهید و تعداد پانزده (۱۵) دیگر زخمی شده اند.
معلوم است که این گروهء گمراه و جنایتکار چرا بالای مردم مسلمان ما قهر و غذب دارند، زیرا که مردم ما نگذاشتند که این گروپ گمراه و منافق دولت شیطانی خود را که همه روزه به جزء از سر بریدن و قتل عام مسلمانان کار دیگر ندارند، در سر زمین ویران و جنگ زدهء ما (افغانستان) قایم نمایند. ازینرو این گروه میخواهند که با اینگونه اعمالشان از مردم مسلمان و مجاهد ما انتقام ویا غچ بگیرند. ما افغانها باید بیحد هوشیار و بیدار باشیم.


Re: داعش از مردم مظلوم ما انتقام ویا غچ میگیرد!

lawangin
15.01.2016

له اتمره پوښتنه وکړه ؟؟؟

[quote:3b713f811a="شاه ولي"]طبق راپور های رسیده از مرکز ولایت ننگرهار، در انفجار شدیدی که دشمنان قسمخوردهء بیگانه و منافقین خارجی (داعش) در شهر جلال آباد اجرأ کردند، هفت (۷) هموطن بیگناه ما شهید و تعداد پانزده (۱۵) دیگر زخمی شده اند.
معلوم است که این گروهء گمراه و جنایتکار چرا بالای مردم مسلمان ما قهر و غذب دارند، زیرا که مردم ما نگذاشتند که این گروپ گمراه و منافق دولت شیطانی خود را که همه روزه به جزء از سر بریدن و قتل عام مسلمانان کار دیگر ندارند، در سر زمین ویران و جنگ زدهء ما (افغانستان) قایم نمایند. ازینرو این گروه میخواهند که با اینگونه اعمالشان از مردم مسلمان و مجاهد ما انتقام ویا غچ بگیرند. ما افغانها باید بیحد هوشیار و بیدار باشیم.[/quote:3b713f811a]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more