د موضوعګانو سرپاڼه

اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ

تجاوز قوم لوط بر اطفال!

خلیل فنا
29.01.2014

تجاوز قوم لوط بر اطفال!

در مدارس پاکستان به کودکان تجاوز می شود ، گر چه خداوند در قرآن مسلمانان را از این عمل زشت منع می نماید ولی طالبان این امر خداوند را نادیده میگیرند و هنوز هم به جای پیروی از قرآن این طالبان که نام اسلام را در جهان بد نام کرده اند پیروی از شیطان می کنند. کودکان که فریب دروغین این شیطان صفتان را می خورند و در مدارس میروند بالای شان تجاوز جنسی صورت میگیرد . یک ماین ساز در ولایت کاپیسا که در حال ماین گذاری بود با همکاری مردم توسط نیرو های امنیتی دستگیر شد ، وی اعتراف کرده که تعلیمات دینی را در مدرسه احیاءالعلوم پیشاور فراگرفته و مسئول مدرسه ای به نام شاه حکیم «مظهر» بر اطفال خردسال تجاوز جنسی می کند . این طالبان اول بالای اطفال تجاوز جنسی می کنند و بعداْ آنها را مجبور به حملات تخریبی و انتحاری می نمایند این اطفال که غرور شان توسط این طالبان گرفته می شود دیگر زندگی خود شان و دیگران برایشان بی ارزش جلوه می کند و از این سبب دست به حملات جاسازی ماین ها و حملات انتحاری می زنند. آیا این است پیروی از دین اسلام و کتاب آسمانی؟ قضاوت از شما .


صبور
30.01.2014

برادر محترم کابلی صاحب امیدوارم سلامهای بنده را قبول کنید،

تشکر از مطلب خوب تان، واقعاً که اگر این گروه گمراه و آدمکش از قوانین آسمانی (قرآن کریم) و احادیث مبارک رسول اکرم (ص) پیروی میکرد مردم ما کدام مشکلاتی با آنها نمیداشتند. اما نقطهء مهم اینجاست که طالبان داد از دین و مذهب میزنند، اما در عمل اکثر کارهایشان ضد اسلامی و ضد انسانی میباشد.
موضوعاتی (لواطت با اطفال خورد سال و فرستادن آنها برای حملات انتحاری) را که شما یاد آور شده اید، مشت نمونهء خروار است.

از همان سبب است که نه تنها که مردم غیور و مجاهد ما طالبان را منحیث یک گروهء مزدور و منافق شناخته اند، بلکه جهان نیز طالبان و اعمال آنها را بسیار خوب شناخته اند. دیگر آنها نمیتوانند که با چنین اعمال شیطانی شان نام دین مقدس و برحق مارا لکه دار سازند، متأسفانه که گروه های چون القایده و طالبان و امثال آنها بسیار کوشش کردند برای بدنامی اسلام عزیز، اما خداوند (ج) خود حافظ و نگهدار اسلام میباشند.

با احترام،


Re: تجاوز قوم لوط بر اطفال!

pattang
31.01.2014

تف لانت په هغوی چې داسې کارونه کوي ! خو زما يوسوال دی اوهغه
دادی چې تاسې دافغانستان په منځ کې د بګرام او دکابل فاحشه خانې او
دکوچنيانو سره لواطت ولې نه غندۍ ؟ چې په ډګر اوښکاره ددالرو په
زور کېږي ! غاړې بندول لويه ګناه او نامردي دي !

[quote:3699e45631="شمس کابلی"]تجاوز قوم لوط بر اطفال!

در مدارس پاکستان به کودکان تجاوز می شود ، گر چه خداوند در قرآن مسلمانان را از این عمل زشت منع می نماید ولی طالبان این امر خداوند را نادیده میگیرند و هنوز هم به جای پیروی از قرآن این طالبان که نام اسلام را در جهان بد نام کرده اند پیروی از شیطان می کنند. کودکان که فریب دروغین این شیطان صفتان را می خورند و در مدارس میروند بالای شان تجاوز جنسی صورت میگیرد . یک ماین ساز در ولایت کاپیسا که در حال ماین گذاری بود با همکاری مردم توسط نیرو های امنیتی دستگیر شد ، وی اعتراف کرده که تعلیمات دینی را در مدرسه احیاءالعلوم پیشاور فراگرفته و مسئول مدرسه ای به نام شاه حکیم «مظهر» بر اطفال خردسال تجاوز جنسی می کند . این طالبان اول بالای اطفال تجاوز جنسی می کنند و بعداْ آنها را مجبور به حملات تخریبی و انتحاری می نمایند این اطفال که غرور شان توسط این طالبان گرفته می شود دیگر زندگی خود شان و دیگران برایشان بی ارزش جلوه می کند و از این سبب دست به حملات جاسازی ماین ها و حملات انتحاری می زنند. آیا این است پیروی از دین اسلام و کتاب آسمانی؟ قضاوت از شما .[/quote:3699e45631]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more