tolafghan.com
ټول افغان لومړي مخ ته

 ډېرځليزې پوښتنېډېرځليزې پوښتنې   لټونهلټونه   د غړو لستد غړو لست    کاروونکو ډله  کاروونکو ډله    د نوم ثبتولد نوم ثبتول 
 د پېژندنې څېرهد پېژندنې څېره    خپل شخصي پېغامونه وګورئ خپل شخصي پېغامونه وګورئ   ننوتنهننوتنه 

که کعبه د وليانو زيارت ته تللې وه نو لمونځ به کوم ځای ته کېږي؟
پاڼي ته لاړ شئ شاته  1, 2
 
نوې موضوع پېل کړئ   موضوع ته ځواب ورکړئ    tolafghan.com دفورم سر ته   -> اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ
شاته موضوع وګورئ :: مخکې موضوع وګورئ  
ليکوال پيغام
حذيفه
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 17 اکتوبر   2010
ليکنې: 418
ځای: افغانستان - کابل

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   فروري   16, 2013 8:15 am    عنوان   : Reply with quote

ګوره حميد صيب!
ولي په خبره سر نه خلاصوې ته ؟
ور کوم حوالې زه کتابونو معتبرو ته خو نه يې منې ته نو زه بيا وکړم څه؟
ليکي خو نه له ځانه دا صاحب د کتاب خپل؟ ليدلي به وي هغه هم په يو ايت يا حديث کي که نه ليکل به يې ولي په دې کتاب کي وې منې بايد ته که نه نو په غوسه به کړې ما هم ډېر ته .
زه مطرح کوم دلته مسلې اړينې او ضروري تاسو بايد ادا کړئ شکر زما ، زه به خوشاله سم له تا څخه.
مننه له وجې د دې چي راسره ګورئ دا زما ليکنه په زحمت د ڼيټ باندي ستاسو.
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ د ليږونکي ويب پاڼه وښاياست AIM Address
حذيفه
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 17 اکتوبر   2010
ليکنې: 418
ځای: افغانستان - کابل

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   فروري   16, 2013 8:25 am    عنوان   : Reply with quote

وړاندي کوم يوه تر ټولو مسله ضروري ، پر تاسو يې کتل او زده کول لازمي دي د مسلې د دغې.
پوهېږم زه په دې چي غافل دي عوام خلک له مسلې دغې څخه په غفلت پوره او جاهل دي دوئ په جهل ډېره سره له دې مسلې اړېنې څخه په وخت کي د فتنو ډېرو.
راسئ زده کړئ مسله هغه چي بيا به خلاص ياست له نکاح د هرې مياشتې يوځل يا دوه ځله پر لپسې او نه به لرې پيسې د مسجد د ملا صيب چي درته وايي به نکاح ستا په هر مياشت کي د ژوند ستا.
مسله:
وَعِلْمِ الْأَلْفَاظِ الْمُحَرَّمَةِ أَوْ الْمُكَفِّرَةِ ، وَلَعَمْرِي هَذَا مِنْ أَهَمِّ الْمُهِمَّاتِ فِي هَذَا الزَّمَانِ ؛ لِأَنَّك تَسْمَعُ كَثِيرًا مِنْ الْعَوَّامِ يَتَكَلَّمُونَ بِمَا يُكَفِّرُ وَهُمْ عَنْهَا غَافِلُونَ ، وَالِاحْتِيَاطُ أَنْ يُجَدِّدَ الْجَاهِلُ إيمَانَهُ كُلَّ يَوْمٍ وَيُجَدِّدَ نِكَاحَ امْرَأَتِهِ عِنْدَ شَاهِدَيْنِ فِي كُلِّ شَهْرٍ مَرَّةً أَوْ مَرَّتَيْنِ ، إذْ الْخَطَأُ وَإِنْ لَمْ يَصْدُرْ مِنْ الرَّجُلِ فَهُوَ مِنْ النِّسَاءِ كَثِيرٌ .(رد المحتار مقدمة :۱ / ۱۰۰)
ژباړه : او د حراموونکو او کفریه الفاظو زده کړه ضروري ده ، او زما دي په خپل عمر قسم وي چي دا نن سخت اړين دي ، ځکه ته په له عوامو څخه داسي خبرې اورې چي پرې کافر کېږي به او دوئ به ترې غافل وي ، نو احتیاط په دې کي دئ چي جاهل (عام سړی) دي هره ورځ خپل ایمان نوی کوي او په هره میاشت کي يو يا دوه ځله د شاهدانو په مخکي د خپلې مېرمنې نکاح نوې کوي که څه هم خطا له سړي نه کېږي خو له ښځو زياتې کېږي .
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ د ليږونکي ويب پاڼه وښاياست AIM Address
حمید هڅــاند
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 23 سپتمبر   2009
ليکنې: 741

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   فروري   16, 2013 3:12 pm    عنوان   : Reply with quote

حذیفه صیب!
ما چې کله هم ستاسو نه د منونکې حوالې (قران او سنت) غوښتنه کړې ده، تا راته د کتاب د لیکوال خبره تر څټ نیولې وي،،دا ولي؟ تاسې خو داسې نه واست! دا نو دلیل دی:
اقتباس:
ور کوم حوالې زه کتابونو معتبرو ته خو نه يې منې ته نو زه بيا وکړم څه؟
ليکي خو نه له ځانه دا صاحب د کتاب خپل؟ ليدلي به وي هغه هم په يو ايت يا حديث کي که نه ليکل به يې ولي په دې کتاب کي وې منې بايد ته که نه نو په غوسه به کړې ما هم ډېر ته .

او بیا په دې نوې لیکنه کې دي د معتبر لیکوال Embarassed پر خپل عمر قسم خوړلی دی!!! اوس یې ًپوره کوه!!! دې خبرې ته به یې څنګه پرتوګ جوړ کړې؟؟؟ قسم د الله له ذات نه پرته کله بنده ګانو ته جایز دی!!!
زما ګیله یواځې ستانه نه ده، بلکې له پتوال صیب نه پرته، ان له حلیمي صیب نه هم ګیله من یم چې پر ټولو موضوعاتو مو پټه خوله ناست دي!!! دا څه حال دی،،،غوصه هم تاته درځي!!
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
حمید هڅــاند
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 23 سپتمبر   2009
ليکنې: 741

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   فروري   16, 2013 3:19 pm    عنوان   : Reply with quote

حذیفه صیب!
ما چې کله هم ستاسو نه د منونکې حوالې (قران او سنت) غوښتنه کړې ده، تا راته د کتاب د لیکوال خبره تر څټ نیولې وي،،دا ولي؟ تاسې خو داسې نه واست! دا نو دلیل دی:
اقتباس:
ور کوم حوالې زه کتابونو معتبرو ته خو نه يې منې ته نو زه بيا وکړم څه؟
ليکي خو نه له ځانه دا صاحب د کتاب خپل؟ ليدلي به وي هغه هم په يو ايت يا حديث کي که نه ليکل به يې ولي په دې کتاب کي وې منې بايد ته که نه نو په غوسه به کړې ما هم ډېر ته .

او بیا په دې نوې لیکنه کې دي د معتبر لیکوال Embarassed پر خپل عمر قسم خوړلی دی!!! اوس یې ًپوره کوه!!! دې خبرې ته به یې څنګه پرتوګ جوړ کړې؟؟؟ قسم د الله له ذات نه پرته کله بنده ګانو ته جایز دی!!!
زما ګیله یواځې ستانه نه ده، بلکې له پتوال صیب نه پرته، ان له حلیمي صیب نه هم ګیله من یم چې پر ټولو موضوعاتو دي پټه خوله ناست دي!!! دا څه حال دی،،،غوصه هم تاته درځي!!
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
پتوال
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 15 جنوري   2011
ليکنې: 1039

ليکنهد ليکنې نېټه  : ١   شنبه فروري   17, 2013 1:53 pm    عنوان   : Reply with quote

حذیفه صیب غواړی ووایی چې د دین په نامه مزخرفات هم لیکل شوی دی، که زه (حذیفه) یې پر ضد فتوا صادروم نو شاید چې تاسې یې هم راسره ومنئ، خو زه یوه ناروغی لرم چې بیا نو د منلو شویو امامانو په تیره بیا امام ابو حنیفه پر ضد هم فتوه صاروم ! آیا تاسې هغه هم راسره منئ ؟ که يې هلته نه منئ او دلته یې منئ، نو دلته هم پرې هم فتوه نه صادروم او دغه مزخرفات په خپل شکل درته وړاندې کوم . یعنې که تاسې ماته پر امام اوبو حنیفه د تنقید صلاحیت نه راکوئ نو په دغو مزخرفاتو هم د تنقید صلاحیت او مسولیت نه منم . آیا حذیفه وروره همداسې ده ؟ که داسې نه وي او له دین څخه
ددې مزخرفاتو پواسطه دې د چا کرکه راپارول هم مقصد نه وي نو بیا ووایه آخر چې مقصد مو څه ترې څشی دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ
حذيفه
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 17 اکتوبر   2010
ليکنې: 418
ځای: افغانستان - کابل

ليکنهد ليکنې نېټه  : ١   شنبه فروري   17, 2013 5:58 pm    عنوان   : Reply with quote

پتوال صاب!
ښکاره دئ هدف زما او نه په پوهېږې ته ولي؟
بيانوم زه مسله خپله په حواله د کتاب زما معتبر د ملا او راته مخ ته مخ ته لوړ لوړ غورزې ته زما د کتاب د حوالې معتبرې زما د کتاب د ملا.
زه رد نه کوم پر امام صیب اوحنيفه خو خپله کړی دئ رد امامانو د مذهب دده ، رد کړي دي زياتره مسايل په مذهب کي د ده نو وکړم زه څه؟
زه خپل کار کوم مسله بيانوم له تشريح د کتاب معتبر سره نور يې کار دئ ستاسو مقصدونه د چا زما.
بيا زه له پتوال صابه په خوله د احقر العباد غوښتنه کوم چي دخل دي نه کوي په مسلو زما کي بې ځايه ولي چي دا زما د ناارامۍ ذهني سبب کېږي.
احقر العباد له تاسو وروڼو کوي غوښتنه په خشوع او خضوع د خپل ځان چي تاسو دا کار مه کوئ له ماسره زه کوم مسله درته له کتاب د فقهې په حواله د معتبر عالم شخصيت د دين ، معتبر په پوهانو کي ، منل سوی په عوامو کي خو نه منئ تاسو مسله د دې عالم شخصيت لوړ معتبر غټ نو وکړم زه څه په دې څټ؟.
هڅاند صيب حميد! کړېده ماته پوښتنه تا نو زه خو يم کوچنی سړی دا ليکوال د کتاب لوی متبحر عالم دئ هغه چي لوړه کړې ده په عمر خپل د ځان نو خامخابه يې ليدلی وي جواز د دې لوړي د ځان ، ته بيا ولي در کوې پر دې عالم د دين شخصيت لوړ زموږ .
په سمندرو درې سمندره علم ور سره دئ له شخصيت دغه سره او کوې ته رد پر همدغه عالم پرته له دلیله واضحه تاسو ، نو کوې ته منطقي غير بي ګټې اعتراض ستا ولي چي چونکه نه لرې حجت ته په فکر ستا له قران و سنت څخه ستا.
تشکر زما له خوا!
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ د ليږونکي ويب پاڼه وښاياست AIM Address
حذيفه
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 17 اکتوبر   2010
ليکنې: 418
ځای: افغانستان - کابل

ليکنهد ليکنې نېټه  : ١   شنبه فروري   17, 2013 6:26 pm    عنوان   : Reply with quote

که ټکر سي دوه اياتونه د قران زموږ ، نو اوس به وي پوښتنه په دې ځای کي چي وړ به کوم يو وي د عمل لپاره له دې دوو څخه يو؟
زه احقر العباد به سعی وکړم ستاسو لپاره د حل د دې مسلې چي پاتې نه سئ په تشويش کي د دې مسلې ګرانې.
حواله به در کړم د کتاب د اصول الفقهې معتبر زموږ و ستاسو چي په کي راغلې ده دا مسله په صراحت سره .
نو احقر او راقم الحروف د دې مسلې لاندي حل پېش کوي ستاسو و حضور درانه ته په عاجزي خپله سره الله دي وکړي چي په پوه سئ او بيا ما ته په پوښتنو زياتو ناارامي د ذهن جوړه نه کړئ.
صاحب د نور الانوار ليکلي دي:
وحکمها بین الایتین المصیر الی السنة لان الایتین اذا تعارضتا تساقطتا فلابد من المصیر الی ما بعده وهو السنه ولا یمکن المصیر الی الایة الثالثة لانه یفضی الی الترجیح بکثرة الادلة وذلک لایجوز مثاله قوله تعالی فاقرؤا ما تیسر من القران مع قوله تعالی واذا قرئ القران فاستمعوا له وانصتوا فان الاول بعمومه یوجب القراءة علی المقتدي والثاني بخصوصه ینفیه وقد ورد فی الصلاة جمیعا فتساقطا.(نور الانوار مبحث التعارض مخ:۱۹۳)
ژباړه: د ایاتونو ترمنځ د ټکر حکم دا دئ چي ترې وروسته سنت ته به تګ کېږي دا ځکه چي ایاتونه چي سره ټکر شي دواړه له عمله لوېږي(یعني په دواړه عمل بیا نه شي کېدای ،العیاذ بالله!) نو به لازماً تر دې وروسته مرتبې ته تګ کېږي چي هغه سنت دي او درېيم ايت ته تګ نه کېږي ځکه دا خو بیا ترجيح کېږي د زیاتو دلایلو له مخې نو دا نه ده روا ، مثال يې داسي دئ لکه چي الله وايي له قرانه چي څه درته اسانه وي هغه وایا ست بل ځای بیا وايي کله چي قران ویل کېږي نو ورته غوږ ږدئ او پټه خوله اوسئ ، نو لومړی ايت د خپل عموم له مخې پر مقتدي هم قراءت لازموي او دويم د خپل خصوص له مخې قراءت نفې کوي او دا دواړه د لمانځه په اړه دي نو ځکه دواړه ساقط دي .(عمل نه په کېږي او نه هم دلیل په نیول کېږي)
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ د ليږونکي ويب پاڼه وښاياست AIM Address
Musaferjan



دغړيتوب نېټه: 24 ميئ   2011
ليکنې: 83

ليکنهد ليکنې نېټه  : ١   شنبه فروري   17, 2013 6:28 pm    عنوان   : Reply with quote

السلام علیکم
زما په فکر د عامه خلکو په منځ کې او بيا په انټرنټ کې د داسې مسائلو مطرح کول په لومړي ګام کې د وخت ضايع
کول، په دويم ګام کې نفرت او جبهه ګيری رامنځته کول او په درېيم ګام کې د اسلام له دينه د خلکو د زړونو تورول دي.
د خلکو په نيتونو کې شک کول ښه کار نه دی، ډېر وروڼه ورته مسايل د اخلاص له مخې طرحه کوي، خو که چېرې
د دې چټياتو په ځای د اسلام مبارک احکام د قرآن، سنت، اجماع او د امامانو د اجتهاداتو په رڼا کې مطرح شي نو
ډېر ګټور به تمام شي، بايد کوښښ وشي چې د ځينو خلکو د جاهلانه تصرفاتو په وجه عاقلان د نفرت او جبهه ګيری
ميدان ته کش نه کړی شي.


دا زما نظردی

په احترام
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ
ع کريم حليمي
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 10 جنوري   2004
ليکنې: 2677
ځای: new york

ليکنهد ليکنې نېټه  : ١   شنبه فروري   17, 2013 10:25 pm    عنوان   : Reply with quote

اقتباس:
زه احقر العباد

اقتباس:
که ټکر سي دوه اياتونه د قران زموږ ، نو اوس به وي پوښتنه په دې ځای کي چي وړ به کوم يو وي د عمل لپاره له دې دوو څخه يو؟


درنو او مکرمو لیکونکو او لوستونکو ، السلام علیکم و رحمة الله

ګرانه ورور حذيفه صاحب !
څه درته پېښه ده چه ځان حقیر وینې ؟، داخو ډېره بده خبره ده چه یو مسلمان ځانته احقر ووايي ، کله چه څوک ځان حقیر او خوار ګني ممکن ده چه د احقر او حقیر اوخوار په معنی به نه پوهېږي ، زه فکر کوم چه تاسی د حقیر په معنی پوهېږئ .

ګرانه اجماع د ضدینو په یوه ضرف (زمان ، مکان ) محال ده
دغه دوه ایه کریمه ندي په ټکر کي ،او نده ممکن :چه د کلام الله دوه آیته په ټکر وي

فاقرؤا ما تیسر من القران
وإذا قرئ القرآن فاستمعوا له وأنصتوا لعلكم ترحمون

درنښت
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ
حمید هڅــاند
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 23 سپتمبر   2009
ليکنې: 741

ليکنهد ليکنې نېټه  : ٢   شنبه   فروري   18, 2013 2:32 am    عنوان   : Reply with quote

مساپر جان لیکلي دي:
اقتباس:
په لومړي ګام کې د وخت ضايع
کول، په دويم ګام کې نفرت او جبهه ګيری رامنځته کول او په درېيم ګام کې د اسلام له دينه د خلکو د زړونو تورول دي.

دا څه سره وایې؟ له یوې خوا د حذیفه صیب مسلې داسې دي چې له پیله تر اوسه یې یوه هم له اسلام سره اړخ نه لګوي نه ورته اسلام ویل کېدای شي، پل پلو ته وایې چې له اسلام نه د خلکو زړه پرې تورېږي!!.
اول باید ته په دې باور شې چې دا څه چې دی یې لیکي اسلام دی، په دې باور چې هر څوک وي، لویه تېروتنه کوي او په ښکاره چې پښه به یې ښوئیدلې وي. او که په دې باور یې چې دا مسئلې له اسلام سره اړخ نه لګوي، بیا نو ولي اندېښنه درته پیدا ده؟

حذیفه صیب لیکلي دي:

اقتباس:
وحکمها بین الایتین المصیر الی السنة لان الایتین اذا تعارضتا تساقطتا فلابد من المصیر الی ما بعده وهو السنه ولا یمکن المصیر الی الایة الثالثة لانه یفضی الی الترجیح بکثرة الادلة وذلک لایجوز مثاله قوله تعالی فاقرؤا ما تیسر من القران مع قوله تعالی واذا قرئ القران فاستمعوا له وانصتوا فان الاول بعمومه یوجب القراءة علی المقتدي والثاني بخصوصه ینفیه وقد ورد فی الصلاة جمیعا فتساقطا.(نور الانوار مبحث التعارض مخ:۱۹۳)
ژباړه: د ایاتونو ترمنځ د ټکر حکم دا دئ چي ترې وروسته سنت ته به تګ کېږي دا ځکه چي ایاتونه چي سره ټکر شي دواړه له عمله لوېږي(یعني په دواړه عمل بیا نه شي کېدای ،العیاذ بالله!) نو به لازماً تر دې وروسته مرتبې ته تګ کېږي چي هغه سنت دي او درېيم ايت ته تګ نه کېږي ځکه دا خو بیا ترجيح کېږي د زیاتو دلایلو له مخې نو دا نه ده روا ، مثال يې داسي دئ لکه چي الله وايي له قرانه چي څه درته اسانه وي هغه وایا ست بل ځای بیا وايي کله چي قران ویل کېږي نو ورته غوږ ږدئ او پټه خوله اوسئ ، نو لومړی ايت د خپل عموم له مخې پر مقتدي هم قراءت لازموي او دويم د خپل خصوص له مخې قراءت نفې کوي او دا دواړه د لمانځه په اړه دي نو ځکه دواړه ساقط دي .(عمل نه په کېږي او نه هم دلیل په نیول کېږي)


واه واه...دا یې لا بله Embarassed Embarassed
څوک چې په دې باور وي چې د قران ایتونه سره ټکر کې دي، هغه زه له ایمان نه خلاص ګڼم. الله وایې چې که دا کتاب له غیر الله نه وای، نو ډېر اختلاف به ؤ پکې!. د اسلام داعیان کفارو ته دا چلینج ورکوي چې راشئ یواځې یو اختلاف په دې کتاب کې پيدا کړئ، نور خلاص یاست. هغوئ تر نن ورځې نه دي توانېدلي او نه به د اخرت تر ورځې وتوانېږي. خو دلته بیا ستا مبتحر او د دریو بحرونو په اندازه عالم د نور الانوار لیکونکی را ولاړېږي لیکي چې که قران کې له ټکر سره مخ شوئ بیا به څه کوئ...نعوذباالله من ذالک...دا څه حال دی؟
الله جل جلاله وایي:
أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ ۚ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾
(82) Do they not consider the Qur'an (with care)? Had it been from other Than Allah, they would surely have found therein Much discrepancy.

پاتې شوه د نورالانوار د ملا خبره:
هلته خو ټکر نه دی، په کوم منطق، کومه پوهه او په کوم جهالت به یو کس را ولاړېږي او ټکر به ورته وایي. تاسې او انصاف!!!. د لمانځه اړوند، چې هرڅه درته اسان وي هغه وایاست هغو ځایونو کې چې باید وویل شي، پاتې شوه د قرات خبره، نو هلته به په لمانځه کې امام ته غوږ نیول کېږي، هلته باید غوږ ونیول شي. نور نو ته او د نورالانوار مبتحر درې سمندریز په اصطلاح عالم Embarassed

درنښت
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Musaferjan



دغړيتوب نېټه: 24 ميئ   2011
ليکنې: 83

ليکنهد ليکنې نېټه  : ٢   شنبه   فروري   18, 2013 6:21 am    عنوان   : Reply with quote

هڅاند صيب
سلامونه
مطلب مې دا دی چې انټرنټ کې خو قوي الایمانه، ضعیف الایمانه، مؤلفة القلوب
له دينونو سخریه کوونکی سيکولران وغیره دې مطالبو ته سر وهي، نو هغوی چې
ګوري چې ملاصیبان په دې سره اخته دي چې په هغه مخصوص ځای کې مچ ووځي
او ننوځي يا ورته نور توصيفات، نو دا ډول خبرې په ځينو يادو شوو خلکو څنګه
آغيز لرلی شي؟ او ځینې نور ترې د دين په ضد څومره ګټه پورته کولی شي؟.
هيله ده چې مطلب واضح شوی وی.
په احترام
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ
pattang
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 05 اګست   2004
ليکنې: 5018
ځای: Germany

ليکنهد ليکنې نېټه  : ٢   شنبه   فروري   18, 2013 9:03 am    عنوان   : Reply with quote

هڅاند صيب سلامونه ! له داسې خلکو سره خبرې وخت ضائع کول دي !
په افغانستان کې cia او انګليس ډېرې بلاوې په کار اچولې دي چې اسلام
تهمتي او ضد نقيض يې کړي او دا کار دوی په مختلفو ډولو سره مخته بيايې!
پرون پوليسو په ليبيا کې يو ډک موټر له عيسوي پرو پاګندې او کتابونو
څخه ونيو چې وړونکي يې ګمرا ه شوي مسلمانا وو نو په افغانستان کې
همداسې حال دی ،صليبي اشغالګر غواړي چې اسلام مات کړي
خو زمونړ وظيفه داده چې اسلام وساتو !!
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ
حمید هڅــاند
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 23 سپتمبر   2009
ليکنې: 741

ليکنهد ليکنې نېټه  : ٥   شنبه   فروري   21, 2013 8:05 pm    عنوان   : Reply with quote

د مساپر صیب او پتنګ صیب خبرو باندې دوې خبرې:
۱)...
مهمه داده چې دین وپېژندل شي ښاغلی مساپر. یو څوک چې ټول افغان ته سر راښکاره کولی شي، او بیا هم له دین نه ناخبره وي، هغه دې پر خپل حال افسوس وکړي. ولې زموږ خلکو د دین زده کړې ته ملا ماته ده؟ ولې باید موږ په دین کې ښه پوهه ونه لرو؟ او ولې د یوچا خبرې یو څوک تشویش کې واچولای شي؟؟؟ پړه زموږ خپله ده!!! نو باید هر کس د اسلام دین زده کړي، تر څو د اسلام رښتینې خوږه څیره وویني...
۲)...
پتنګ صیب! بېشکه چې اسلام به ساتو.....خو له زده کړې به یې هم لاس نه اخلو. چې علم مو ترلاسه کړ، بیا به پرې د عمل په مټ د هر چا شومې دسیسې خنثی کړلای شو.

درنښت
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
مومن مهاجر
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 07 جون   2010
ليکنې: 293
ځای: afghanistan

ليکنهد ليکنې نېټه  : جمعه   فروري   22, 2013 2:08 pm    عنوان   : Reply with quote

د حمید هڅاند سیب د خبرو په تاید باید ووایم چي رښتیا هم هیڅوک نه شي کولای د یو شي په اړه د معلوماتو له درلودو پرته خدمت وکړای شي، له همدې امله الله جل جلاله وايي : ولا تقف مالیس لک به علم . یعني په هغه څه مه پسې کېږه چي پرې نه پوهېږې .
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ د ليږونکي ويب پاڼه وښاياست AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
حذيفه
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 17 اکتوبر   2010
ليکنې: 418
ځای: افغانستان - کابل

ليکنهد ليکنې نېټه  : ٢   شنبه   فروري   25, 2013 4:58 pm    عنوان   : Reply with quote

زه ساتمه مسلې جاري خپلې که څه هم تاسو يې مخالفت لرئ په اړه را سره .
دا هم يوه ضروري او بیا هم ضروري مسله:
رَجُلٌ له مِائَتَا دِرْهَمٍ أَرَادَ أَنْ لَا تَلْزَمَهُ الزَّكَاةُ فَالْحِيلَةُ له في ذلك أَنْ يَتَصَدَّقَ بِدِرْهَمٍ قبل تَمَامِ الْحَوْلِ بِيَوْمٍ حتى يَكُونَ النِّصَابُ نَاقِصًا في آخِرِ الْحَوْلِ أو يَهَبَ ذلك الدِّرْهَمَ لِابْنِهِ الصَّغِيرِ قبل تَمَامِ الْحَوْلِ بِيَوْمٍ أو يَهَبَ الدَّرَاهِمَ كُلَّهَا لِابْنِهِ الصَّغِيرِ أو يَصْرِفَ الدَّرَاهِمَ على أَوْلَادِهِ فَلَا تَجِبُ الزَّكَاةُ قال الْخَصَّافُ رَحِمَهُ اللَّهُ تَعَالَى كَرِهَ بَعْضُ أَصْحَابِنَا رَحِمَهُمْ اللَّهُ تَعَالَى الْحِيلَةَ في إسْقَاطِ الزَّكَاةِ وَرَخَّصَ فيها بَعْضُهُمْ قال الشَّيْخُ الْإِمَامُ الْأَجَلُّ شَمْسُ الْأَئِمَّةِ الْحَلْوَانِيُّ رَحِمَهُ اللَّهُ تَعَالَى الذي كَرِهَهَا محمد بن الْحَسَنِ رَحِمَهُ اللَّهُ وَاَلَّذِي رَخَّصَ فيها أبو يُوسُفَ رَحِمَهُ اللَّهُ تَعَالَى(هندیه الفصل الثالث فی مسائل الزکاة :۶/ ۳۹۱)
ژباړه: له یو سړي سره دوه سوه درهمه دي اراده يې وکړه چي زکات پرې نه شي لازم نو د دې لپاره دوکه دا ده چي د کال تر پوره کېدلو يوه ورځ مخکي دي يو درهم خیرات کړي څو نصاب د کال په اخیر کي ناقص شي او یا د يوه ورځ د کال تر پوره کېدلو مخکي يو درهم کوچني زوي ته هبه کړي او یا دي ټول درهمونه کوچني زوی ته هبه کړي او یا دي درهمونه پر اولاد مصرف کړي نو زکات نه پرې واجبېږي.
خصاف ويلي چي زموږ ځينو مذهبي ملایانو د زکات ساقطولو لپاره دوکه بده بللې ده او ځينو په کي جواز ور کړی دئ ، امام حلوان وايي : چا چي دا کار ناوړه بللی هغه محمد دئ او چا چي جواز ور کړی هغه ابو یوسف دئ.
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ د ليږونکي ويب پاڼه وښاياست AIM Address
مخکيني ليکنی وښاياست:   
نوې موضوع پېل کړئ   موضوع ته ځواب ورکړئ    tolafghan.com دفورم سر ته   -> اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ    ټول وختونه GMT دي
پاڼي ته لاړ شئ شاته  1, 2
پاڼه   2  ټولې پاڼې  2

ورټوپ کړه:  

تاسو په دې څانګه  کې ليکنې نشئ کولی
تاسو د دې څانګې ليکنو ته ځواب نشئ ليکلی
تاسو په دې څانګه کې خپلو ليکنو ته بدلون نشئ ورکولی
تاسو له دې څانګې څخه خپلې ليکنې ړنګولی نه شئ
تاسو د دې څانګې په ټولپوښتنه کې برخه نشئ اخستلی


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.