د موضوعګانو سرپاڼه

د ساتنپال - ولسواکانو بحثونه

آغاز کمکهای برادران القاعده در سومالیایی قحطی زده!

تيمور
04.10.2011

با سلامهای مملو از محبت و عطوفت برادری خدمت همه افغانهای محترم و عزیز یک موضوع را میخواستم خدمتتان بعرض برسانم و آن اینست که در فارسی ضرب المثل مشهور داریم که میګویند (چند سر را تر کرد، اما یکی را هم نه تراشید) ګروه القاعده نیز چنین کار های کرده اند در جهان اسلام. افغانستان و پاکستان را که در خاک وخون نشانده اند، اما حالا روی را بطرف یک مملکت دیګر اسلامی کرده اند که آن سومالیای بیچاره و بد بخت است.
همین دیروز توسط یک حمله انتحاری ویا خود کش در موګادیشو، پایتخت سومالیا اضافه تر از ۷۰ هفتاد مسلمان معصوم و بیچاره کشته شدند. که اکثریت آنها جوانان متعلم و محصلین فاکولته بوده اند.
خبر نګاران خارجی میګویند که آنها تا حال چنین حادثه یی دلخراش و هولناک را ندیده اند.
شدت انفجار به حدی بوده که تکه های اجساد مسلمانان تا چند صد متری محل انفجار پراګنده شده بودند.
شیخ علی محمد راجی (که قربان آن نام شود) سخنګوی الشباب که از تربیه شده ګان ګروه القاعده میباشد، مسولیت این حمله و یا جنایت عظیم بشری را به عهده ګرفته است.
این کافران دینفروش باید در فکر مشکلات قحطی مسلمانهای آن سرزمین باشند، نه اینکه به خاطر رضایت باداران ملحد و بی دین خود.

چه بنویسم که دل انسان از درد ناله میکشد، مګر این نا انسانها باز هم در فکر همان شیطانی های خود، ممالک را یکی بعد دیګر به خاک وخون میکشانند.
بد بختی اینجاست که تحت نام مبارک اسلام و دینی که از بهترین و شایسته ترین ادیان آسمانی است (اسلام عزیز) این کارهارا میکنند.

در آخر از بارګاه حق تعالی چنین استدعا میکنم که بار خداوندا ما را فهم آنرا عنایت فرما که مسلمانان را از ملحدان و تاجران دین و مذهب فرق بتوانیم، آمین یا رب العالمین.

والسلام،
برادر شما ت.منګل


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more