tolafghan.com
ټول افغان لومړي مخ ته

 ډېرځليزې پوښتنېډېرځليزې پوښتنې   لټونهلټونه   د غړو لستد غړو لست    کاروونکو ډله  کاروونکو ډله    د نوم ثبتولد نوم ثبتول 
 د پېژندنې څېرهد پېژندنې څېره    خپل شخصي پېغامونه وګورئ خپل شخصي پېغامونه وګورئ   ننوتنهننوتنه 

آيا څه فکر کوئ چې دالمپيک په لوبو کی پښتنې نجونې ولی نشته ؟
پاڼي ته لاړ شئ شاته  1, 2, 3, 4, 5
 
نوې موضوع پېل کړئ   دا موضوع تړلې شوې . تاسو ليکنې بدلولی يا ځوابولی نشئ.    tolafghan.com دفورم سر ته   -> نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ
شاته موضوع وګورئ :: مخکې موضوع وګورئ  
ليکوال پيغام
ع کريم حليمي
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 10 جنوري   2004
ليکنې: 2679
ځای: new york

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   اګست   28, 2004 9:06 am    عنوان   : Reply with quote

محترمي /ښاغلو: شيرين زباني غاټول ترلې او درنو ملکرو سلام ٠
په مدينه منوره کي دوې مشهوري ښځي وې ٠ يوې ډېر عبادت کاوه ٠ او بله ډېر شېرين زبانه وه ٠
يو صحابي له مبارک نه پوښتنه وکړه ٠ چه مبارکه کمه يوه ښه ده ٠ نو مبارک و فرمايل چه شېرين زبانه ئې جنتي ده
نو انشا الله جنتي ئې ٠
په داسي حال کي چه شېرين زبانه ئې اما د خلګو بوټونه پر پښو ور اصلوې ٠ Smile
اقتباس:
استاده ! كه مو لطفا دطالبانو او بن لادن دشرعي مخالفتونه يوڅو نموني په مدلل ډول راته په گوته كړل تر څوكه خداي وكړي چي دا وريره دي ددوي له ملاتړنه لاس واخلي.
دوهابيانو دعقيدي په اړه كه لږتفصيل راته وليكۍ هسي نه چي زه وهابۍ شم .
استاده دطالبانو دنوي او دنورو دزاړه اسلام توپيرونه كه مو راته په گوته كړل چي دمحمد صلی الله عليه وسلم له اصلي اسلام سره يي پرتله كړواو كوم چي درسول الله له اسلام سره برابر وو هغه به غوره كړو.

نوۍ قصاص مي په بولدک کي وليدلۍچه يوه سړي مړی کړی وو ٠ نو طالبانو محکوم کړی وو ٠ او په سپين بولدک کي ئې قصاص کړۍ هغه ورځ زه هم په سفر تللۍ وم ٠ او يو داسي قصاص وو چه نه په خدای روا وو
نه په رسول ٠ په غاړه کي ئې رسې ور واچول او په روسي چرسقيل ئې پورته کړۍ ٠ يعني په خپه ئې قصاص کړۍ
پسله لس دقيقې چه مړ سو نو به ئې ترپښه ونيولۍ او سره و بې څرخاوه ٠
ايا دغه اسلامي اخلاق وه ٠ او قصاص دغه ته وائي ٠ دغه ډول شريعت خو زوړ نه دۍ ٠ په تاريخ کي ئې سند نسته نو طبعأ نوۍ دۍ ٠ نن زړو دۍ او 8 کاله دمخه نوۍ کاغذ پېچه شريعت وو ٠ Sad
نور نو ضرورت نوينم چه ساسوته ئې وليکم ٠ مدلل مو غوښتي وو ٠ دائې زما دسترکو حال اوس راځم وهابيانوته ٠ تاسو دي خدای راوساتي له وهابي توبه ٠
نېټه : جمعه اګست 27 کي د وهابيانو تاريخ درته ليکل سوۍ وه
وهاب اخنذاده ، سيد قطب رح ،ابو علی مودودي رح د اسلام تاريخ ئې په کارنامو ډک دۍ
سيدقطب رح په 1940 کي امريکا کي وو د 2 کالو له پاره ٠ پسله دوه کاله بيرته مصر ته ولاړۍ ٠ د غرب له نظامه
ئې بد راغله ٠ حق پجانب وو ٠ ولي چه د غلامۍ وختي وې ٠
په مصر کي ئې کتاب چاپ کرۍ ٠ د کتاب له چاپه ٠ حکومت په بند محکوم کړۍ ٠
اساس تسلط انسان بر انسان به جاي خدا طبقه بندي كرده بود، بودند.
وي گفت كشوري با اين شرايط در گذشته وجود داشت و هم اينك نيز وجود دارد و احتمال مي رود كه در آينده نيز وجود داشته باشد.
اين قبيل امور دشمن قسم خورده اسلام بودند.در هر زمان و مكاني انسان ها بايد يك انتخاب صريح انجام دهند: يا بايد قانون خدا را به طور كامل رعايت كنند يا قوانين ساخت دست بشر را به كار بندند.

مودوي، سيدقطب داسلام پر يُرِيدُ اللَّهُ بِكمُ الْيُسرَ وَ لا يُرِيدُ بِكمُ الْعُسرَ اصولو روان دي ، او وه
او وهاب نجدي يو سرختي فلسفې خاوند وو ٠ او تقريبأ په سل کي 25 مسلمانانو عملو ، عبادتوته ئې د بدعت
په سترګه کتل ٠ وكل بدعه ضلاله وكل ضلاله في النار
دا ډيره سخته تماميږي پر مسمانانو چه اکثره عبادتوته بدعت و ويل سي ٠ په داسي حال کي چه بدعت هم نوي !!!!
که يوافغان خپل د پلار قبرته ځي وهابيان ئې بدعت کڼي ٠ که کلام الله پر کاغد وليکي او په غاره ئې وځړوي
بدعت ئې کڼي ٠ طريقت (تصوف ) ته عاقده نه لري ٠
او په داسي حالکي چه روقعه شرعي فعل دۍ او وهابيان بدعت ور ته وائې ٠
مثلأ که پر کاغذ موږ وليکو الظّاهِرِ الْباطِنِ الْمَكْنُونِ الْمَخْزُونِ الَّذى اءقامَ بِهِ السَّمواتِ وَالاَْرْضَ ثُمَّ
او په جين کي يائې په غاړه کړو ٠ د وهابيانوپه استدلال موږ بدعت وکړۍ ٠ او بدعت ضلاله دۍ ٠ او د ضلاله
ځای اور دۍ ٠ او ضلاله کفر ته ويل کيږي ٠ نو دغه سبب دۍ چه افغانان له وهابيزم څخه ډير به وړي ٠
کله چه طالبانو قدرت پلاس کي ونيولۍ ٠ حلقه ئې بنده کړه او مرچ اغا ته ئې ويل چه لښاره ووزه ته موريدان لري
طاليبان يوازي شريعت مني او بس ٠ د عبدالرب مسجد ته ورغلي وه چه مسجد کي حلقه مکوۍ ٠
مړو ته عاقده نلري ٠
داسي که يو دهقان او بي سواد سړي پر سترګه ستن ځړولې وه ٠ بدعت ئې کڼي ٠ حال داچه دغه سړي له نيستۍ
غريبۍ سادګۍ دا کار کړۍ وي ٠ او يو وهابي ئې بدعت کڼي ٠ تعني کفر دي وکړۍ ٠
ښځو ته د تعلم حق نه ور کوي ٠ که څه هم د قرأن حفظ وي ٠ 29 پارې ته اجازه ورکوي ٠ دېرشمي ته اجازه نه ورکوي ٠ او دمسجد ته په ډير سختو شرايتو کي د تلو جواز ورکوي ٠
لنډه ئې چه په دين کي اساني نه غواړي ٠
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ
Adil watanmal
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 25 جولاي   2004
ليکنې: 268

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   اګست   28, 2004 9:40 am    عنوان   : Reply with quote

ګرانو لوستونكو او ښاغلو ليكوالانو صاحبانو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
درنو ليكوالانو :
پدى موضوع كې مې جې دا وروستې ليكنې ولوستي نو دا راته په ګوته شوه چې اوبو اخيستي په رښتيا هم هر شي ته لاس اچوي ځكه بعضو ورونو كوشش كړي چې خپل باطل نظر په خلقو ومني خو د ناكامي په صورته كې ئې كوشش كړي چې موضوع ته بل روخ وركړي خو خير زه ددغه ټولو ليكنو لوستلو څخه ورورسته خپل نظر داسي په ډاګه كوم:
1. هر ليكوال بايد په خپله ليكنه كې و ځان ته معيار و ټاكې چې په كومه فلسفه ئې ليكنه ولاړه ده او يا په بل عبارت بايد د ليكوال ليكنه د يوي فلسفي سره موافق وي يا د اسلام او يا ديمكراسي، كمونيزم، عسويت، شيعه ګانو................. ځكه هر فلسفه ځان ته اوصول او قواعد لري چې په همدي سره يو له بل څخه توپير كوي او داسي بايد ونكړي چې يوه جمله ئې د اسلام سره موافقه وي او بله جمله ئې د ديمكراسي سره او بله........... او دا ځكه وايم چې كه مونږ خپلي ليكنو كې د اسلام فلسفي په معيار كوه نو بايد بيا پدي قول د الله پاك كې فكر وكړو:
(((يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِي السِّلْمِ كَافَّةً وَلا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ (208) البقرة)))
(( ............ أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذَلِكَ مِنْكُمْ إِلاَّ خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ (85) البقرة)))
خو بايد په تاسف سره ووايم چې دلته مې ډير ليكوالان وكتل چې د ليكنو معيار ئې معلوم نه دي. نو همدا وجه ده چې كوم يو اسلام اند ليكوال د اسلامې فلسفي په معيار باندي جواب وركړي هغه ورته ښكنځل ښكاري. او چې كله ترينه سوال وشي چې په ليكنه كې مې ښكنځل په ګوته كړه نو بيا خاوره باسي.
2. د بعض ليكوالانو د ليكنو د لوستو پر وخت دا متل مې څو ځله وذهن ته راغلو (( چې وهم دي چيرته او ډب دى چيرته خيږي)) ځكه موضوع يوه څه وي او د ليكوال جوابي ليكنه بل خوا تللي وي لكه پدي موضوع كې ليكني ټولي د پښتنو جينكو په اولمپيك لوبو كې د ګډون په اړوند دي او سره ددي چې د موضوع په شروع كې ددي ترڅنګ د ښځو د تعليم خبره هم شويده خو په تاسف سره بايد ووايم چې بعض ليكوالان په لمړى موضوع خپل نظر څرګند ده وي او دوهمه ډله چې څه دليل ونلري بيا دوهمي موضوع ته مخه كړي او ځني خو ئې لا د دواړو موضوع ګانو نه ووځي د طالبانو د حكومت او د القاعدي متعلق خبري كوي چې دوي و هابيان دي او كه .......... او دوي نوي دين تطبيق كولو كه زوړ................
3. د ټولو ليكوالانو ورونو څخه ده وروري يوه غوښتنه لرم هغه دا چې د كومې ډلي او يا د كومي مسئلي په اړوند معلومات نلري نو بايد په بحث كې ده هغې په اړوند هيڅ قسم معلومات ونه ليكي د بيليګې په توګه پدي بحث كې حليمي صاحب د وهابيانو په اړوند ليكلي دي (((چه اخوانيان هم ورته ويل کيږي ٠ چه ليډر ئې عبدالوهاب نجدي دۍ چه په 1115 ه ق کال ئې اسساس ايښودل سوۍ دۍ٠ او په هغه اندازه متعصب دي ٠ چه د جنت البقيې پر قبرو ئي هم جهاد اعلان کړۍ وو))) اول خو اخوان المسلمين او يا دده په اند اخوانيان دا يو جدا تنظيم دي چې مؤسس ئې حسن البنا رحمة الله عليه دي او دغه تنظيم په ١٩٢٨ميلادي كال كې په مصر كې شروع شوي (( د زياتو معلوماتو لپاره دا پيوند وه ګوري http://www.al-eman.50megs.com/tab3een/albanaa.htm ))))او وهابيان يو جدا تنظيم دي چې مؤسس ئې محمد د عبد الوهاب ځوي رحمة الله عليه دي او په1730 ميلادي كال كې په سعودي عربستان كې ئې شروع شوي (( د زياتو معلوماتو لپاره دا پيوند وګوري http://www.islam-qa.com/words/mohamed_bn_abdalwahab_ara.shtml ))) نو اوس نه پوهيږم چې نوموړي ليكوال چې ځان ته ښه پوه هم وايې دداسي يو تنظيم چې د مؤسس نوم ئې هم ه نه پيژني ليكنه تر سره كوي او دا هم ورته معلومه نه وي چې د اخوانيانو د تنظيم او د سلفيانو (( وهابيانو)) د تنظيمونو مؤسسان دوه جدا عليمي شخصيتونه دي او په دوه جدا ملكونو كې شروع شوي او ددواړو د شروع كيدو ترمنځ ١٩٨ كاله فاصله شته دي نو څه فكر كوي چې د نوموړي ليكنه به تر كومه حده صحيح او د ليكني په معيار برابره وي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ او څومره به د تعصب او د ناحقه تورونو نه خالي وي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4. ما مخكې يوځل دا خبره كړيده چې مونږ اسلامي دين په افرادو نه پيژنو بلكي افرد په اسلامي دين پيژنو نو دا خبره دادي يوځل بيا تكراره وم او دا وايم چې زمونږ او تاسي معيار بايد په هرڅه كې د اسلامي دين اصول وي نه دپلار او نيكه كړي خبري او كارونه كه د هغوي يواځي نه بلكې د هر چا خبره به مونږ او تاسي د يو مسلمان په صفت د اسلام په هنداره كې ګورو كه موافقه وه على الراْس و العين او كنه نو بايد د حق تابع شوه. او همدا رنګه د هر ليكوال ليكني بايد د اسلام په هنداره كې وه ګوروه نه دا چې مونږ په هغه پسي شو چې خپل اصلي نوم او خپل تعارف وكړه چې تر څو ئې د وخت د انصاف ټيكدارانو او د وخت فرعونيانو (( امريكايانو)) ته په لاس وركړم. او د ريښتا ويلو په سزا دي ورسوي.
5. په اخر كې وايم چې د هري مسلماني جينكې د اولمپك غوندي بربنډو لوبو كې ګډون كول د اسلامي فلسفي له لاري حرام دى او حرامو ته حلال ويل سړي له ايمان څخه خلاصوي.
په اخر كې يو څو عام سؤالونه كوم هليه لرم چې د ديمكراسي او نورو باطلو فلسفو ميننان خپل شخصيت ولوستونكو ته د جوابو په ويلو باندي په ډاګه كړي.
• څوك دى ته تيار دى چې د ويدا غوندي د نيم ګز ټوتې نه په جوړ شوي لباس كې يوه پښتنه پيغله د زرګونو خلكو په منځ كې په فخر كولو سره وګوري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
• ايا په دغسي لباس د خپلي كورني افراد هم ليدشي او كنه غواړي چې فقط د نورو كورنو افراد دي په دغسي لباس سره د رزګونو خلكو په منځ كې ودريږي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
• هغه خلق چې غواړي يوه پښتنه پيغله د زرګونو خلكو په منځ كې په داسي يو لباس لكه د ويدا په شان ودريږي ايا دغو خلكو د خپلي كورني افراد هم دى كار ته تشويق كړيدي او كنه د نورو لپاره چغي وهي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



د ازاد اسلامي افغانستان په هيله

عادل وطنمل
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ MSN Messenger
Azad Nazer



دغړيتوب نېټه: 19 سپتمبر   2002
ليکنې: 97

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   اګست   28, 2004 3:10 pm    عنوان   : Reply with quote

(( وروره زه دين په افرادو نه پيژنم بلكې افراد په دين پيژنم ))

عادل وطنمل
***********************************************************************************************
زه ستاددغه استدلا ل سره موافق نه يم او هغه په دې دليل :

فرد دانسان مترادف نوم دې چې نه د شيانو لپاره استعماليږي او نه د حېواناتو او ښځندو لپاره ٠ هغه يولک او څلرويشت زره افراد دې هېر کړل چې همدغومره دينونه يې افرادو ته متعارف کړي دي اوکه حضرت محمد دفر په توګه نه وای نوکېدای شي چې اسلام هم نه وای ٠ دا ځکه چې هغه دخدای اولين او اخرين پيغمبردې ٠ خدای خپل فرمانونه د فرد په ذريعه بنده ګانو ته لېږلي ٠ له دې پرته هغه ټول افراددي چې مختلف مذهبونه يې په نوم پېژندل کيږي لکه حضرت علي ، امام ابو حنيفه ، امام شافع ، محمد ابن عبدالوهاب اومېرزا غلام محمد قادياني ٠ يزيد د هغه امير معاويه زوی وو چې رسول اکرم (ص) ورته داسلام ستن ويله ٠ يزيد هم مسلمان وو ، ولی يې څو د مسلمان په توګه نه قبلوي ؟ ځکه چې د هغه فردي عملونه د هغه له دين څخه مقدم ګڼل کيږي ٠ ايا د حضرت ادم علېه سلام څخه مخکې دين وجود درلود؟ کعبه افرادو نه ده جوړه کړې ؟ يهوديت ، عيسويت ، بودايت اوزردشت په افرادو نه پېژنې ؟
ټول احاديث افرادو نه دي رانقل کړي ؟ ته پخپله فرد نه يې ؟؟؟
دين او عقيده پرته له انسانانو څه معنا لري ؟؟؟ ماته د حيواناتو اونباتاتو عقيده اودين وښايه !

ته پخپله لومړې فکر کوه بيا خبرې کوه ، په هرڅه بې مورده نېغ نېغ کېږه مه چې خوژ به شې !

هغه ټول متلونه چې مونږ ته دې لي بېرته تاته دکورنۍ وظيفې په توګه درکووم ترڅه ترې زده کړې ٠


يو يوکلن ماشوم دمور شيدې پېژني مګر خدای نه پېژني ، هغه خدای هغه وخت پېژني چې خپل ځان لومړې دانسان په توګه پېژندلې وي ٠

زما مشوره داده چې لومړې د(( فرد)) يعنې دانسان په توګه ځان پېژندل پکار دي او لکه چې وايي (( اول ځان پسې جهان دې )) دامعنالري چې له خدايه مخکی سړې ځان پېژني ٠


تاسوافراد يعنې انسانان نه پېژنۍ ځکه خو انساني شته والي ته ارزښت نه ورکوۍ او هرڅه په صفر کی ضربوۍ ٠


اوکله چې ددليل په توګه قراني اياتونه دلته ليکې نو پښتو، فارسي يا اردو ترجمه ورسره هم ليکه چې زمونږ ډېر ورونه په عربي نه پوهيږي !!!


لومړې فکري او علمي عدل خپل کړه او بيايې خپل نوم کړه !


په مخه دې ښه

ستا دروند ورور ازاد نظر
___________________________________________________________________
په ښه خوی له بد خواهانو بې پروا يم
په نرمۍ لکه اوبه داور سزا يم
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ
ع کريم حليمي
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 10 جنوري   2004
ليکنې: 2679
ځای: new york

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   اګست   28, 2004 5:26 pm    عنوان   : Reply with quote

محترم ، ښاغلې ازاد نظر صاحب سلام او درنو دوستانو !
هيڅ داسي حزب نسته چه په ليکنو، اساس نامه کي داسي ليکلي وي ٠ چه د انسان کرامت ته تاوان رسوو ٠
ښارونه خرابوو ، دين لمنځه وړو ، مړي کوو ،علمي مؤسسې تړو
خو هر حزب د ابادۍ ، ترقۍ ،انسانيت ،اخلاق ،عدالت ،٠٠٠٠٠٠ تر نامه لاندي ٠ اساس نامه ليکي
خو اساس نامه ده ٠ چه انسانان پرې راټوليږي ٠
کله چه د حزب افراد په عمل شروع وکړي ٠ نو قضاوت پر فرد، افرادو کيږي ٠
که فرد خپلو اصلو ته پابندي ونلري ٠ ځان برهم او درهم کوي ٠
اساسنامه لکه رزمې کار په پيداکيږي ٠ چه پهکار شروع وسي ٠ نوره نو رزمې په درد نخوري ٠
که د رزمۍ خاوند کار زده نوي ٠ هغه رزمې (razume ) ئې پښې نسي ټنګولای ٠
لکه د طاليبانو حرکت ٠
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ بريښناليک ولېږئ
م ن غروال
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 31 جولاي   2003
ليکنې: 527

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   اګست   28, 2004 6:21 pm    عنوان   : Reply with quote

درنو او محترمو لو ستوونکو سلام عرض کوم!
او راته وطنپاله آزاد نظره وروره د غروال سلامونه د نېکو هيلو په بدرګه ومنئ!
د هر څه دمخه په خواشينۍ سره چې دا بحث مې ولوست نو داسي فکر مې وکړ چې پښتونولي اخلاق لکه چی همدا دي او د کورنې تربيه هم دا ډول!!! د عجب قلم سره کله کله سړۍ مخامخ شي چی عقلي توازن ورکول هم يو سرحد لري اما دلته يي د منطق او شرافت له پولو هم وراوښتي دي ٠د خير که اجازه وي پدې هکله پدې هکله به زه دوې درې کلمې وليکم وګورو څه لاس ترې راځي٠
د ښاغلي آزاد نظر د پوښتنو او د افغاني ښځينه د تعليم او بدني روزنې په هکله که غواړم څه ووايم نو بايد دده په شان بې وجدانه خطاب شم٠ ما د ازاد نظر ليکنو کي چيرته هم داسي ونه ليدل چې ده ويلي وي چې افغاني ښځې دې بربڼډې شي يا دې هم اسلامي کلتور د پښو لاندي شي٠ دا حقه ده چې د اسلامي قوانينو سره د مسلمانې داسی بې حجابې لکه په المپيک لوبو کي يا د ويدا په شان ځان ښکاره کول، مطلق منع دي او د پښتنو دود هم دا نه له ځانه سره لري او نه يي هم په خپله پښتنې خاوره کي زغمي، اما ازاد نظر هم چيرته داسي ندي ليکلي چی ګواکي دا اسلامي او پښتني اصول دې تر پښو لاندې شي٠ بيا که احياناً داسي هم په ډګر وليکي نو ځواب يي هغه ته په ناوړو او بې ادبو او بې کلتورو کلماتو او جملو سره، نه اسلام دي او نه هم وطنپالنه، نه ادب دي نه هم اخلاق، نه هم غيرت دي او نه هم پښتونولي، !!!
دا دده نظر دي چې غواړي افغاني نجوني په المپيک کي ګډون وکړي٠ او ٠٠٠٠٠٠٠٠ !!!
اما ځواب يي داسي قلم بايد رسم کړي:
ګرانه وروره مونږه پښتانه نشو کولاې دا وزغمو چې زمونږه افغاني ښځينه دې په المپيک کي ګډون وکوي ځکه چی هلته دوې بربڼډې کيږي چی دا زمونږ د پښتنو له کلتور سره موافقت نه لري٠ او که تاسو يي غواړئ هغه په تاسو اړه لري ٠
اما نه دا چې چاته ښکنځل وشي دا له انساني اخلاقو خورا لرې ده، څه ورسېږه د پښتو له کلتور څخه! او بيا د بې وجدانې کلمې استعمالول نو د اخلاقو او انسانيت او اسلاميت سره خورا په ټکر کي دي٠ نورې ډيري خبري دي اما هيڅ څوک دې په هيڅ صورت ځانته ددې اجازه او حق نه ورکوي چې د چا په نظر ويلو دې هغه ته بې ادبه کلمې استعمال شي٠ دا هم بې ادبي ده او هم بې نزاکتي! دا قلم دي چه کارول کيږي، کوڅه او دچرسيانو بڼډار نه دي٠ او قلم ځانته ادب او اصول او علميت ته اړتيا لري چې په منطق تکيه لري نه په ښکنځلو!!!
زه هيلمن يم چې له تکرار څخه يي ډډه وشي او د فورم له مسئول څخه په جدي ډول هيله لرم چې ليکنې تل کنترول کړي او نامناسبې او بې ادبې جملې او کلمات هرڅه زر تر زره ړنګې کړي٠ دا اخلاق د مخاطب شخصيت ته کوم زيان نه رسوي اما ټول افغان پاڼې ته، هو!!!
په درناوې
غروال
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ AIM Address
ډاکتر وطنمل
ستوري
ستوري


دغړيتوب نېټه: 24 جولاي   2002
ليکنې: 411

ليکنهد ليکنې نېټه  :   شنبه   اګست   28, 2004 6:34 pm    عنوان   : Reply with quote

له سلام او نېکو هيلو نه وروسته:
درنو خويندو او ورونو، راځئ چې دا بحث نور وتړو، هيڅوک چا پرينښود چې پر اصل موضوع وغږيږي ، څيړنه او شننه يې وکړي. د زېات کوښښ سره سره، بيا هم بحث له شخصي او تش ځورونکي شکل څخه ونه ووت ، ډيرو
يواځې د موضوع مطرح کول ﻻ پلمه ونيوله او پر يو اوبل يې شخصي تاخت وتاز وکړ، د ټول افغان د بحثونو د فورم علمي ثليقه يې زيانمنه کړه ، ادب او د عالمانو، پوهانو او استادانو درناوی يې تر پښو ﻻندې کړ . بيا هم د دغه بحث له ړنګولو څخه به يې تړل ښه وي، څو ليکونکي نوي موضوعات مطرح کړي او يا په نورو مطرح شوو موضوعاتو باندې بحث وکړي. ومن الله التوفيق . په درنښت او سلامونو
بېرته سر ته
د کارونکي عکس وښاياست شخصي پېغام وليږئ
مخکيني ليکنی وښاياست:   
نوې موضوع پېل کړئ   دا موضوع تړلې شوې . تاسو ليکنې بدلولی يا ځوابولی نشئ.    tolafghan.com دفورم سر ته   -> نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ    ټول وختونه GMT دي
پاڼي ته لاړ شئ شاته  1, 2, 3, 4, 5
پاڼه   5  ټولې پاڼې  5

ورټوپ کړه:  

تاسو په دې څانګه  کې ليکنې نشئ کولی
تاسو د دې څانګې ليکنو ته ځواب نشئ ليکلی
تاسو په دې څانګه کې خپلو ليکنو ته بدلون نشئ ورکولی
تاسو له دې څانګې څخه خپلې ليکنې ړنګولی نه شئ
تاسو د دې څانګې په ټولپوښتنه کې برخه نشئ اخستلی


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.