عرب ها و مسلمانان در درازنای تاریخ طولانی خود ، مانند زیانمندی امروز ، هرگز زیانمند نشده بودند ، و تا همین لحظه هم دارند زیانمند می شوند !
علت این زیانمندی همان بودجه است که کشور های عربی بخاطر کنار زدن اخوان المسلمین از صحنه سیاسی ، پرداختندو دارند می پردازند !
واگر این بودجه را که رؤسای کشورهای عربی ، بخاطر جنگ با اخوان المسلمین پرداختند ، محاسبه کنید ، با ارقام ترسناکی بر می خورید که هرگز قابل باور نیست !
این جاست که ما می پرسیم :
آیا رؤسا و ملت های کشور های عربی ، عقل خود را از دست داده اند ؟
این ها فقط بخاطر اینکه اخوان المسلمین از چوکی سیاست کنار زده شود ، برای کودتا چیان در مصر، ده ها و ده ها ملیارد دولار پرادختند !
در نتیچه چی بدست آوردند ؟
همه این ملیارد ها دولار برباد رفت و مصر در چنگال یک مشت از دیو های دیوانه افتید !
اکنون رؤسای کشور های عربی بیشتر از ده ها ملیارد دولار که پرداختند ، باید دوباره بپردازند و یا اینکه این دیو های دیوانه مصر را در سازش با ایران کشیده و در نتیجه مصر را رایگان برای ایران به فروش خواهند رساند!!!
در حالیکه اگر اخوان المسلمین تاحال در حکومت مصر باقی می ماندند ، اکنون مصر بهترین همکار وپشتیبان برای کشور های خلیج عربی می بود، و این توطئه جهانی که آشکارا علیه عرب ها جریان دارد ، را در نطفه خنثی می کردند !
این ها فقط بخاطر اینکه اخوان المسلمین از چوکی سیاست کنار زده شود ، برای کودتاچیان در یمن ملیارد ها دولار را گاهی سری و گاهی علنی پرداختند!
در نتیجه چی بدست آوردند؟
همه این ملیارد ها دولار برباد رفت و یمن به طور کامل در اشغال ایران درامد !
اکنون همه عرب ها مجبور هستند که صدها ملیارد دولار به عنوان بودجه (ائتلاف کشور های عرب) در جنگ شان در یمن ، بپردازند و همه کشورهای عربی عضو ائتلاف ، هنوز هم دارند می پردازند !!!
در حالیکه اگر اخوان المسلمین باقی می ماندند و پروژه انقلاب به درستی پیش می رفت ، اکنون کشور یمن یک دیوار آهنین و یک سد فولادین برای جزیرة العرب می بود!!!
این ها بودجه گزافی را در سوریه برباد دادند تا اخوان المسلمین به قدرت نرسند ، در نتیجه یک کشور اسلامی عربی مانند سوریه که در آینده یک پشتیبان خوبی برای عرب ها می بود ، به شکل اساسی نابود گردید ، علاوه از آن یک پیمان کفری جهانی شکل گرفته و بر سوریه حمله ور شدند و این کشور اسلامی را از پیکره عرب ها جداکردند و زود است که این کشور را دهه ها در زیر تسلط شواری قیمومت سازمان ملل و کشورهای اجنبی و بیگانه عضو در این شورا ، قرار خواهند داد !
این ها بخاطر کنار زدن اخوان المسلمین در لیبیا ، ملیارد ها دولار را برباد دادند !
در نتیجه چی بدست آوردند ؟
هیچ . به جز شکل گیری حکومت های محلی قبائل که همدیگر را دارند می خورند، و همین حکومت های مختلف قبائل را بدیل برای آن حکومت نیرومند قرار دادند که قرار بود اخوان المسلمین آن را در لیبیا تأسیس نمایند ، حکومتی که فقط مایه خیر و برکت برای مردم لیبیا و پیشتیبان روز مبادا برای عرب ها می بود!!!
تعدادی از کشورهای عربی بخاطر سرنگونی حکومت اخوان المسلمین در ترکیه ، بیشتر از پنجاه ملیون دولار برای کودتا چیان ناکام پرداختند!
کودتای شوم که اگر به پیروزی می رسید ، ترکیه یکبار دیگر در پیش پای اسرائیل سقوط می کرد و به پیمان روس و ایران علیه سوریه و عرب ها می پیوست ، و این به معنی خارج شدن ترکیه از پیمان اسلامی ( رعدالشمال ) می شد .
اگر کمی به عقب برگردیم می بینیم که همین حکومت های کشورهای عربی فقط بخاطر اینکه اخوان المسلمین در افغانستان قدرت سیاسی را بدست نگیرند ، صدها ملیارد دولار را به باد دادند که در نتیجه هم کشور ما توسط ملیشه های صلیبی اشغال گردید و هم مردم ما هنوز در میان دود و آتش جنگ های تحمیلی می سوزند !!!
راستی !
چرا حکومت های کشور های عربی به این پیمانه احمق، ابله و بی خرد هستند ؟
چرا این همه بودجه گزاف را بخاطر کنار زدن اخوان المسلمین می پردازند ؟
آیا کنار زدن اخوان المسلمین از صحنه سیاست ، ضرورت به این دارد که این همه بودجه گزاف و این سرمایه امت اسلامی ، بخاطر آن برباد داده شود ؟اگر اخوان المسلمین قدرت سیاسی را بدست گیرند ، چی خطری این هارا تهدید می کند ؟
دیدیم که اخوان المسلمین در فلسطین قدرت را بدست گرفتند و به هیچ کسی به غیر از یهود و اسرائیل ، آسیب نرساندند!
اخوان المسلمین در ترکیه قدرت را بدست گرفتند و در نتیجه ترکیه فقط دوستی اسرائیل را از دست داد و بس ، و بدست گرفتن اخوان المسلمین قدرت سیاسی را در ترکیه ، مایه خیر وبرکت هم برای عرب ها و هم برای تمام مسلمانان گردید !
اخوان المسلمین به جز از برپایی یک نظام جها ن شمول که باعث ارتقای امت اسلامی گردد ، دیگر چیزی نمی خواهند ، نظام که در سایه آن امت اسلامی رهبر همه ملل جهان گردد.
اکنون ببینیم در کجای این خواست اخوان ، خطر نهفته است؟
خطر حقیقی در اخوان المسلمین نهفته است و یا در این رؤسای جنایتکار حاکم بر عرب ها ؟
این رؤسای جنایتکار که امت اسلامی را دراین گودال ذلت ، خواری ، دنباله روی وکرنش ، پرتاب نمودند ، و دین و وطن و قدرت مسلمانان را برای تروریزم صلیبی که هرگز نمی خواهند مسلمانان بار دیگر به پا ایستند ، به فروش رساندند!
نمی دانم بساط این احمق های وطن فروش و مزدور که با سرمایه امت اسلامی علیه فرزندان صدیق اسلام می جنگند ، چی وقت برچیده خواهد شد ؟
این مزدوران خائن اگر این بودجه را که سر به صدها ملیارد دولار زده است ، بخاطر جنگ و کنار زدن اخوان المسلمین مصرف نمودند ، این همه را برای رشد و توسعه سطح اقتصاد کشورهای خود مصرف می کردند ، اکنون هیچ بیکار ، فقیر و نیازمندی در جهان عرب باقی نمی ماند ، و سطح درامد روزانه هر تبعه کشورهای عربی خیلی بلند تر از سطح درامد تبعه کشورهای آمریکا و اروپا می گردید !
اگر حکومت به دست اخوان المسلمین می رسید و برایشان وقت داده می شد تا پلان خودرا در توحید و یکپارچه سازی جهان عرب و اسلام تطبیق می کردند و این سرمایه که علیه اخوان المسلمین مصرف گردید ، به دست اخوان می رسید ، قسم به الله که آنها می توانستند با این سرمایه معادلات جهانی را در برابر ابر قدرت ها و اربابان استکبار ، به نفع اسلام و مسلمانان تغییر دهند !
لیکن این حکومت های شرف باخته عرب در بندگی و مزدوری اربابان خود چنان وابسته هستند که اصلاً خطر و ثقل این توطئه جهانی را که جریان دارد ، درک هم نمی کنند !
و بالآخره:
هرگاه دل ها بخاطر گناهان تاریک گردد ، عقل ها هم راه خودرا گم می کنند .
سلام برتو ای فرد مسلمان ، مؤمن ، آزاده و با غرور که در جهان پهناور اسلام ،زندگی می کنى و از این حماقت ، جنون و بی خردی رژیم های حاکم بر جهان عرب ، رنج می کشی .
و در انتظار روزی به سر می بری که مسلمانان بتوانند مجد وعظمت از دست داده خودرا دوباره اعاده نمایند و امت اسلامی بار دیگر زمام رهبری جهان را بدست گیرند !
وماذلک علی الله بعزیز