فرستنده: جواد فروتن

( شخصی که ادعا دارد سیزده سال در بخش کشف استخبارات نیرو های امنیتی افغانستان کار و فعالیت نموده است، امروز بیرق افغانستان را به آتش میکشد و با رکیک ترین الفاظی به وزیر داخلۀ کشور، به دولت و حکومت کشور توهین میدارد و مسلحانه در مقابل دولت و مردم افغانستان دست به فتنه و نفاق میزند.
برخی از اظهارات این فرد اجیر را در این ویدیو ها که از طریق یوتیوب نشر شده اند، میتوان مشاهد نمود.

منبع یوتیوب:

1. حميد خروسانی در محاصره پولیس به امرالله صالح دشنام ميته
2. خانه حمید خروسانی در محاصره پولیس ملی
3. جریان کامل حمله وزارت داخله بالای دفتر عبدالحمید خراسانی
4. آيا وزارت داخله در بازداشت خراسانی عاجز ماند؟

برخی از هموطنان ما در ارتباط عبدالحمید خروسانی چنین اظهارات شانرا در رسانه های جمعی به نشر رسانیده اند.

Zalmai Arezu بتاریخ 15 جنوری 2019 میلادی در این باره مینویسد:
"حمید خرٰ-اسانی یک معلومالحال خاین ملی، اختطاف گر، عضوکری مافیای داخلی، لند غر، دزد، مزدوربیگانه، خاین به وطن، خاین به ملت، جاسوس ای اس ای پنجاب وجاسوس سپاه پاسداران ایران است. این خاین ملی به بیرغ افغانستان توهین نموده که یک گناه نا بخشیدنی است. او باید هرچه زوترگرفتار وولچک وزولانه شود وبه شدیدترین جزا برسد.این کاررا باید حکومت ومقام های مسول آن انجام دهد، زیرا این خواست، خواست همه مردم وطندوست افغانستان میباشد."

Mohammed Dawud بتاریخ 15 جنوری 2019 میلادی در این باره مینویسد:
" حمید خراسانی از دین و نام دین سؤ استفاده میکند."

Zarghona Niazi بتاریخ 15 جنوری 2019 میلادی در بارۀ حمید خراسانی مینویسد:
" لعنت به این لچک اوباش."

وحید دانش بتاریخ 15 جنوری 2019 میلادی در بارۀ حمید خراسانی مینویسد:
" اگر حمید خراسانی ناموس میداشت پرچم افغانستان نمی سوختاند."

Ali Afghan بتاریخ 15 جنوری 2019 میلادی در بارۀ حمید خراسانی مینویسد:
" اگر حمید خراسانی وطن فروش واقعأ نوکر پاکستان و ایران نیست پس چرا بیرق افغانستان را آتش زد، او نوکر پاکستان است و از ایران نیز معاش میگیرد تا بیرق افغانستان را به آتش بزند."

جمشید قریشی بتاریخ 15 جنوری 2019 میلادی در بارۀ حمید خراسانی مینویسد:
" آغای خراسانی که در اصل به گفته های عطامحمد نور و سپاه قدس ایران عمل میکند و از آنها به نام مصارف دفتر و معاشات افراد مسلح اش پول و سلاح به دست می آورد، میخواهد خودش را به مردم یک انسان بسیار خوب ومبارز ووطندوست معرفی نماید، او که افراد مسلح غیر قانونی را گرد خود جمع نموده است و می خواهد تحت نام دفاع ازمردم به بی بند و باری های مسلحانه ادامه دهد، با این اعمال غیر قانونی اش در جامعه با عث ناامنی، بی اعتمادی، سوء استفاده های نامشروع گردیده است. و ظیفه ای را که عطامحمد نور و نیز سپاۀ قدس ایران به حمید خراسانی سپرده اند، ضعیف ساختن و تخریب حکومت مرکزی، ناامنی و هرج ومرج وبی بندباری وانارشیزم می باشد. حکومت افغانستان نباید به همچو افراد مضر جامعه از این بیشتر زمینه ای تخریب را اجازه بدهد، او باید به محکمه کشانده شود و نظر به جرایم وی جزای وی تعین گردد."

عارف منصوری بتاریخ 16 جنوری 2019 میلادی در بارۀ حمید خراسانی مینویسد:
" حمید خراسانی از جمله ای کلانترین لنده غران است، همواره از سر زوری و کار های خلاف قانون کار میگرد. با موجودیت این قسم آدم ها چه رقم مملکت جور شود؟ آیا این طور میشود که هر کس بخیزد از هر کنج و کنار کشور و یا از پایتخت کشور از سر زوری و کار های خلاف قانون کار بگیرد و مزاحم مردم شود، مزاحم دولت شود؟ اگر اینطور آدم ها آزادانه به همچو یاغی گری های شان ادامه داده بتواند و حکومت هم آنها را آزاد بگذارد، واه به جان مردم بیچاره ما."

Raziq Khanjar بتاریخ 11 جنوری 2019 میلادی در بارۀ حمید خراسانی مینویسد:
" خراسان پروژه پاکستان است تا دولت مرکزی را ضعیف و باعث قوم پرستی و تجزیه افغانستان شود، ای لند غر در انتقال انتحاری با دشمنان همکاری نموده، زنده باد نیرو های امنیتی افغانستان زنده باد قانون زنده باد اردوی ملی افغانستان."

برخی دیگری از هموطنان ما نیز در این روز های اخیز این اظهارات را در رسانه های جمعی در ارتباط با زور گویی های اخیر عبدالحمید خروسانی و همدستان وی نوشته اند:

" وقت ان رسیده که وزیر امور داخله این گروهک های کثیف شرو فساد و قاتل و دهشت انداز و تروریست را گر فتار وبه پنجه قانون سپرده ودین ایمانی وجدانی خویش را ادا نماید."

" همين طور بايد همه اين جنگ سالاران دستگير شوند ، قانون براى همه قانون است أز هر ملت كه باشد."

" خوب کار کده مه میگم زنده باد امرالله صالح و خدا قوت بته برایش تا که مثل شما واری دزد لچک و پدر نالت را نیست و نابود کنه."

" زنده باد نیروهای امنیتی مرگ به جاسوس و دوز و لچک باید محکمه شوه"

" وطنداران عزیز سلام علیکم میگن که دزد نباشی از پاچا نترس، تو آقای خراسانی و دار و دسته ات اگر دزد و رهزن و جنایتکار نیستین خود را تسلیم عدالت و حکومت بسازید. موجودیت همین سلاح های غیر قانونی در نزد تان، این هم خود یک جنایت و یک عمل خلاف قانون است. تمام روز تان در جنایت و کار های ضد و خلاف قانون تیر میشه، باز شور و فغان بیجای را هم سر میتین. امر الله صالح راست کار است و برمک که بود، محافظه کار بود." )

---------------------------------------------------------------------
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!
به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!
به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!
به امید تأمین حقوق زنان و تأمین حقوق تمامی اتباع افغانستان!
به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما