پیام رزاق مامون به عطا نور که از صفحه فیسبوک اش ګرفته شده

 پیام به عطا نور حکومت مستقل را اعلام کنید!
وقتی موج بحران بالا می آید هرنوع فرصت سوزی وانتظار به معنای مرگ سیاسی است.
سفر احمد ولی مسعود به قندهار یک اقدام تاریخی و ملی است. (بلی جناب مامون کمپاین برای ملوک طوافی هم اقدام ملی هست) صورت بندی تحولات نشان می دهد که حکومت کابل درآستانه سقوط است اما تمامی توان خود را به کار انداخته است تا کار بلخ را با سازماندهی شبکه ای سبوتاژ، عملیات تروریستی، خریداری افراد خود فروش وایجاد جزایر مخالف درولسوالی ها یکسره کند.(بلی اغای مامون این یک ضرورت عاجل و ملی است که جزایر قدرت ، امپراطوری جنګ سالارها و ملوک طوایفی ختم شود.)

رهبران جریان های مهم سیاسی مخالف حکومت نا مشروع غنی- عبدالله همه برمحور یک اجندای واحد درحال نزدیک شدن با یکدیگر هستند. شمال، شرق، جنوب، اکثریت مردم کابل و نواحی مرکزی کشور بخشی از منظومه تغییرسیاسی درکابل اند. ( بلی اغای مامون ای اس ای ، ایران و ک ج ب همه اعضای ستون پنجم را کله به کله کرده رقم که در سال ۱۹۹۲ ایتلاف منحوس جبل سراج را اساس کذاشتند و حکومت به اصطلاح مجاهدین تحت نظارت حمید ګل در نشتر هال پیشاور ساختند حال واقعا" حالت بدتر از ان هست خصوصا وضعیت بادار تان یعنی پاکستان را اشرف غنی چنان خراب ساخته که اندازه تجارت افغانستان از بندر کراچی از ۷۰۰۰۰ کانتینر به ۴۵۰۰ کانتینر تقلیل یافته و در جهان فعلا بنام یک کشور صادر کننده تروریزم شناخته شده است ، بنا" نوکران پاکستانی بدستور بادارشان دست بدست هم داده علیه منافع علیا ملت قرار ګرفته اند نه مردم افغانستان .)

هرگاه دراعلام حکومت مستقل بیش ازین تاخیر صورت بگیرد، حوادث بدی ممکن است اتفاق بیفتد و بافت جدید همگرایی سیاسی را با خطر مواجه کند. همین اکنون مراکز بزرگ شهری در افغانستان به شکل فدراسیون های ایالتی اداره می شوند.( بلی اغای مامون خوش خبری حوادث جدید ختم ملوک طوایفی و قلدری.)

اگر به زودی حاکمیت خود مدیریتی درشمال و سپس درقندهار اعلام نشود، توطئه گران تحت نام برچیدن بساط جزایر قدرت برنامه خطرناک سرکوب سیاسی و اجتماعی را در شرق، شمال و جنوب عملی می کنند. هرنوع تاخیر چانس های دسیسه گران را بیمه می کند.

درپی شکست کامل مذاکره بین جمیعت و گروه غنی- عبدالله، برخی منابع مطلع تایید می کنند که تیم حاکم جمیعت و عطا نور را به بهانه مذاکره مصروف ساخته و شب و روز درتدارک همه جانبه به منظور اشغال نظامی بلخ و نصب داوود نام می باشند. این گروه حتی به مبادی ساده منافع ملی واخلاق هم پذیری اعتقاد ندارند.( بلی اغای مامون منافع ملی در ملوک طوایفی ، قلدری ، لندغری و وطنفروشی و تجزیه طلبی و قوم پرستی هست.)

مستر مامون خیال پرداز و نفاق افګن که قلم ات در قرن بیست ویک افکار ملوک طوایفی قرن هژده را ترسیم میکند معنی ان را میدهد که خیلی عقبګرا هستی.

شما جمعیتی ها و نظاریها با باداران پاکستانی تان میخواهد حوادث سال ۱۹۹۲ را تکرار کنید چنان کی پروسه صلح ملل متحد را ناکام حکومت موقت که مرکب از تکنوکراتها و اشخاص ملی و بطرف تشکیل شده بود حتی در نطفه خثی کردید و کابلیهای عزیز را بخاک و خون کشیدید اینبار میخواهد اشرف غنی که بادار تان یعنی پاکستان را چنان منزوی ساخته چون موش درقوطی بنا" به دستور بادارتان در هر ګوشه و کنار وطن شتاب زده دست بعملیات تروریستی میزنید تا اذهان عامه را بر ضد حکومت کی خار چشم اسلام اباد هست تحریک کنید و هم از بی شرمیهای مردک روانی و مریض عقلی یعنی عطا تاریک و ادم خور را تا حدی به پوشانید.

از بد بدتر اینکی حالا به امر پنجاب اماده ګی تظاهرات وسیع یعنی لند غری را ګرفته اید تا انتقام تظاهرات پشتونهای را که اسلام اباد را وادار به کرنش نمود و در نظر جامعه جهانی تشت رسوایی و ظلم شان را پایین انداخت بګیریدو حکومت مرکزی را ضعیف ساخته و خواسته های نامشروع تانرا با لندغری و قلدری بدست اورید.

ای کاش جمعیتیها ذره از دیموکراسی را میدانستند و یا حد اقل اخلاق سیاسی میداشتند مخالفت با نظام کی از ان تغذیه می شوند تا هنوز هم خود را مامور ین و حتی شریکان برحال میدانند باز هم دست از شرارت و دسایس بر نمی دارند.

عطا محمد یک شخص روانی و مریض عقلی هست که از سیاست اصلا بوی نمیبرد وقتی مامور برحال اوامر کار فرما را قبول نمی کند متمرد ګفته می شود سزوار جزا میباشد اګر واقعا" خواهان تغیر و اصلاح هست از چوکی ولایت به دور مبارزه سیاسی کند نه اینکه هم داخل نظام از امتیازات دولتی استفاده میکند و هم مخالف نظام میباشد ولی ای کاش جمعیتیها اخلاق سیاسی میداشتند که ندارند رول ستون پنجم را در دوران جهاد بازی میکردند مشغول ترور شخصیتهای ملی و نفاق در بین مجاهدین بودند و دستهای خون الود شانرا بدامن دیګران پاک میکردند چنانیکه امروز در همه انفجارت دست دارند و دست پاک طالب و داعش هست ولی در حقیقت جمعیت و شورای نظار شریکان طالب و داعش هستند ظاهرا " جنک زرګری میکنند در خفا همه شان برای ای اس ای کار میکنند.

جمعیت و شورای نظار که همیشه بر اساس تیوری توطه ، قتل و دسیسه پیش می رود در دوران جهاد در پیشاور افغانهای با افکار ناسیونالستی را با کمک ای اس ای به شهادت می رساندند چون مجروح ....را بعدا دستهای پر خون را بدامن سفید دیګران پاک میکردند چنانیکه امروز بم ګذاری را این ګروه شرارت میکند و دست پاک هم طالب و داعش هست.

ملت حال این ګروه سرطانی را دقیقا شناخته زود هست که این ببر های کاغذی به هوا بپرند همان ضرب المثل پشتو هست د میږتون چی ورکه راشی وزر کا حالا هم ګروهک خبیث جمعیت و شورای نظار به اخر خط رسیده هست.
تل د وی ملی وحدت، افغان مسلمان ملت.