ترامپ از پاده مردم گاو خیرات می کند !

عبدالخالق صارم

میان وعده ها و بخشش های شوم بالفور و ترامپ ، هیچ فرقی نیست :

1_ هر دو بخشش از طرف کسانی صورت گرفت که ملک آنها نبود!
2_ برای کسانی بخشیده شد که حق آنها نبود !
3_ بخشش بالفور برای خوش ساختن صهیونیست روچیلید و بخشش ترامپ برای خوش ساختن صهیونیست نتنياهو صورت گرفت !
4_ وعده بالفور با همکاری منافقین از مصر ، اردن ، سوریه و عربستان تحقق یافت !
5 _ وعده ترامپ باز هم با همکاری منافقین از مصر ، اردن ، عربستان و امارات تحقق یافت ، با این تفاوت که در حاتم بخشی ترامپ ، چهره منافقین ایران خوبتر برملا گردید ، زیرا ایران چهل سال می شود که علیه اسرائیل فقط شعار می دهد و یک موشک هم به سوی تل ابیب شلیک نکرده است و هرگز نخواهد کرد !
6_ هنگام تحقق یافتن وعده بالفور ، ملیشه های صلیبی انگلستان در صحنه حضور داشتند و از فرط خشم و کینه و عقده و غیظ، قبر صلاح الدین ایوبی را با لگد می زدند و منافقین مصر ، پاسپورت چریک های مجاهد اخوان المسلمین را در میدان هوایی قاهره پاره می کردند تا برای جهاد به فلسطین نروند !
7_ در تحقق وعده ترامپ هم ملیشه های صلیبی آمریکا در صحنه حضور دارند و شخصیت ها ، جوانان و کادرهای اخوان المسلمین را در هرجا تعقیب ، گرفتار ، زندانی ، شکنجه و ترور می نمایند !
لذا دشمن همان دشمن است ، اهداف مشترک دارند ، تاریخ مشترک دارند ، آینده مشترک دارند ، منافع مشترک دارند ، مزدوران مشترک دارند ، بت های قدیم و معاصر مشترک دارند و بالآخره دشمن مشترک هم دارند و جنگ هم همان جنگیست که در سال 491 ه ق بنا بر فتوای پاپ اوربان دوم آغاز گردید ( جنگ صلیبی ) .